tuurlijk ben niet voor neits met jou begonnenquote:
Ik wilde de FIPO plaatsen maar ik dacht dat ik dan je spel naar de klote zou hebben geholpen dus ik heb netjes gewacht...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef genakt het volgende:
[..]
tuurlijk ben niet voor neits met jou begonnen
maar als je wil plaatsen moet je eerst goed raden
hoezo naar onzinquote:
ron jeremy?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:44 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Acinonyx
verder met:
[ afbeelding ]
je mag nieuwequote:
eindelijk mag jequote:
en nu is ie wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef genakt het volgende:
[..]
eindelijk mag je
het is moeilijker wel als ik dacht hehe
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef genakt het volgende:
[..]
eindelijk mag je
het is moeilijker wel als ik dacht hehe
_led_quote:
ik weet het heus wel maar ga het niet zeggen want dan moet ik zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik weet het heus wel maar ga het niet zeggen want dan moet ik zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw kreng.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
ripleyquote:
kut paar sec te laatquote:
okquote:
Opa.Bakkebaardquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ok
deze is wel makkelijk
[ afbeelding ]
opa_bakkebaardquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ok
deze is wel makkelijk
[ afbeelding ]
kan niet op tinypic blokkeert werkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef Echo99 het volgende:
En upload ze even op tinypic ofzo... Quoten maakt het antwoord wel heel makkelijk natuurlijk...
ruud was eerderquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
[..]
kan niet op tinypic blokkeert werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |