Ow wat ben ik een oude vader dan zeg...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
13-jarige is pappa geworden
[ afbeelding ]
http://www.spitsnieuws.nl(...)_pappa_geworden.html
mja ik ga andere vage shit opzoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee... daar heb ik geen ervaring mee
Oja, ik ga wel 2x naar Metallica dit jaar
ey man, nog gefeliciteerd hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow wat ben ik een oude vader dan zeg...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Moozzie, nu al ?quote:
Oe dank jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
Oja, als ik je een tip mag geven, zodra je van easy naar medium overstapt, gebruik dan je pink voor de blauwe knop, ipv dat je je hand opschuift.
Overstap van medium naar hard; wijsvinger gebruiken voor groen/rood, middelvinger op geel, ringvinger op blauw en pink op oranje.
Geloof me, dat gaat je een hoop ellende schelen!
ik denk eerder de titquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
idd MD, krijgt hij al de fles bijv ?
[ afbeelding ]
ps goeiemorgen moozzie
WL's babyfoto'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ps goeiemorgen moozzie
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:45 schreef renedis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey renedisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goede morgen iedereen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
Zolang mogenlijk aan de tits blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ps goeiemorgen moozzie
Hey WL![]()
![]()
Ik hoop dat daar photoshop bij aan te pas is gekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lievvv ben ik heh
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey renedisgaan we weer met spoilers aan de slag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gaan we weer met spoilers aan de slag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet zegt hij maar toch doen he![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: