quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Pics of your sister of it didnot happen
nou kom maar op met die pics dan!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Pics of your sister of it didnot happen
Nu pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She is to good for youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie morgen barraquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge peeps
Alles goed?![]()
Mogguh BCC
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
morguh BCC
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
mogge LLquote:![]()
IK GA VANAVOND OP VAKANTIE!!!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge LL![]()
IK GA VANAVOND OP VAKANTIE!!!
Waar gaan we naar toe?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Chillquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge LL![]()
IK GA VANAVOND OP VAKANTIE!!!![]()
Lekker snowboarden?![]()
![]()
mogge ome moozziequote:Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* crazy987 smijt kantoorartiekelen naar moozzie zijn kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel wakker blijven heYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
hey conjo1!!!quote:
alles goed?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
quote:![]()
jubs... nog ff alles pakken en om 9 uur in de auto stappen en wegrijden
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
* Moozzie vangt het een en ander opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 smijt kantoorartiekelen naar moozzie zijn kop
wel wakker blijven he
Hey een gouden pendie had ik nog niet
![]()
![]()
Mogguh BC
altijd leuk , de sneeuw opzoeken.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Chill manquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
jubs... nog ff alles pakken en om 9 uur in de auto stappen en wegrijden
Maak er wat leuks van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAN FRANCISCO - De Amerikaanse internetwinkel Amazon.com heeft een Japans verkrachtingsspel uit de digitale schappen gehaald. Het gaat om het computerspel Rapelay dat door derden via de internetwinkel werd aangeboden.
In het computerspel moeten spelers meisjes verkrachten. Amazon vindt het spel ongepast en wil het niet verkopen.
Het spel werd in 2006 exclusief op de Japanse markt gebracht door het in Japan gevestigde Illusion studio. Andere games die dit bedrijf aanbiedt zijn Battle Raper en Artificial Girl.
http://www.nu.nl/internet(...)rtuele-schappen.htmlDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie vangt het een en ander op
Hey een gouden pendie had ik nog niet
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh BC
altijd leuk , de sneeuw opzoeken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is er hier een probleem, wordt dat mij in de schoenen geschoven, met.. het is jouw project
vieze hufters
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: