Moet even inschatten of een bedrijf van een aantal diensten gebruik wil gaan maken, en nu moet ik de voor en nadelen op een rij zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Wat voor document? En morgen moet je de hele dag trainen?
Wel lekker gegeten? En was het gezellig?
Fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet "als ik later groot ben"
Gewoon in de toekomst
Mijn muur is rood trouwens
Succes! Mooi! Ik hoop het verrassingsdiner, anders heb je er zo weinig aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet even inschatten of een bedrijf van een aantal diensten gebruik wil gaan maken, en nu moet ik de voor en nadelen op een rij zetten.
Eten was super! echt een goed restaurant was het! 4 gangen verassings diner gehad
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet "als ik later groot ben"
Gewoon in de toekomst
Mijn muur is rood trouwens
Supergoed. Ben helemaal in mijn hum.quote:
Nope, door omstandigheden 'nog' niet, zijn bezig met nieuwbouw (hier in de stad) en daar ga ik over een jaar in. Ook geen zin in tijdelijk ergens te zitten want dan zit ik in de rotzooi van een ander straks en blijf ik bezig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En de rest van je huis?Of woon je niet op jezelf?
Mooi! Good!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Supergoed. Ben helemaal in mijn hum.
En heb vanmiddag echt belachelijk geshopt.
IJmuiden een stad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, door omstandigheden 'nog' niet, zijn bezig met nieuwbouw (hier in de stad) en daar ga ik over een jaar in.
Aahhquote:
Dawg!quote:
Je denkt er hetzelfde over?quote:
Ook goed, doen we het samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aahh
Mijn woonplaats wordt ALTIJD belachelijk gemaakt, mag ik ook eens?
Een stad om in te wonen? Genoeg keuze!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook goed, doen we het samen, nu alleen nog een stad.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een stad om in te wonen? Genoeg keuze!
Om te bashen, maar dat is ook goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een stad om in te wonen? Genoeg keuze!
Haha, dat is wel een hele snelle conclusie! Nee, ik wil met NIEMAND samenwonen, met niemand..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilt dus met Sedan samenwonen?
Die wasmachine is heel cute jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb trouwens wel de tofste wasmachien
[ afbeelding ]
geen twister dekbed
[ afbeelding ]
hehe, ik ben een kei in verkeerde conclusies trekken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een hele snelle conclusie! Nee, ik wil met NIEMAND samenwonen, met niemand..
Hahahahahahaha. Dat is nóg snellere conclusiequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om te bashen, maar dat is ook goed
Welke stad had je in gedachte?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een hele snelle conclusie! Nee, ik wil met NIEMAND samenwonen, met niemand..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, ik ben een kei in verkeerde conclusies trekken!
Uberhaupt trekken.. wauw, wat kan ik dat ondertussen weer goed
Ik realiseerde het me pas dat voor mij hetzelfde geldt toen ik jouw post las.quote:
Tof!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
geen twister dekbed
[ afbeelding ]
Ik heb ook keukenkastjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en keukenkastjes
[afbeelding]
Je stelt me weer diep teleurquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel visueel ingesteld ja..
Want?quote:
jij moet gewoon nog de juiste gozer tegenkomen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al 2x samengewoond en heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als op mijn eigen plekje. Daar laat ik dus niet zo heel snel iemand bij en ik geef het ook niet heel snel op...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
jij moet gewoon nog de juiste gozer tegenkomen!
Leg uit!quote:
http://www.onestopshop.nl/aanbieding/Twister-Dekbed.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef elcastel het volgende:
Bestaan Twister dekbedden gewoon echt ?.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef elcastel het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef elcastel het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aahh
Mijn woonplaats wordt ALTIJD belachelijk gemaakt, mag ik ook eens?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ach je hebt wel een punt. Het is heerlijk om lekker te doen wat je zelf wilt zonder met iemand rekening te hoeven houdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al 2x samengewoond en heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als op mijn eigen plekje. Daar laat ik dus niet zo heel snel iemand bij en ik geef het ook niet heel snel op...
Het is een gebbetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
In een bed hoor je te neuken/slapen, niet twister op te spelen.
Aahhhh, kusje?quote:
Als er autootjes op staan ga je toch ook niet autorijden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
ach je hebt wel een punt. Het is heerlijk om lekker te doen wat je zelf wilt zonder met iemand rekening te hoeven houden
Nooit naakt getwistert ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Geheid dat je op je bek gaat als je er twister op probeerd te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er autootjes op staan ga je toch ook niet autorijden?
Zeikerd.
quote:
Och, het is ook echt niet erg als je op je bek gaat tijdens de sex. Eh, twister.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geheid dat je op je bek gaat als je er twister op probeerd te doen.
Daar zaten mijn gedachte
Het is echt niet normaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wauw, al 8 min. geen bericht gepost hier!
naakt stuntelen op bed kan soms wel erg lachwekkend leuk en geil zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het is ook echt niet erg als je op je bek gaat tijdens de sex. Eh, twister.
lachwekkend leuk en geil gaan in mijn ogen vrijwel niet samen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt stuntelen op bed kan soms wel erg lachwekkend leuk en geil zijn
Jawel hoor, lol hebben kan bijdragen aan de lekkerheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
lachwekkend leuk en geil gaan in mijn ogen vrijwel niet samen..
Precies. Dat maakt het juist wat luchtiger.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt stuntelen op bed kan soms wel erg lachwekkend leuk en geil zijn
Mee eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor, lol hebben kan bijdragen aan de lekkerheid
Dat soort dingen verpesten het juist.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor, lol hebben kan bijdragen aan de lekkerheid
Vrouwen ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef Kluts het volgende:
Mannen met een bepaald soort humor hebben gewoon een bepaalde charme over zich. Vaak.
hoi, alleen wat interieursquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef tijnbrein het volgende:
Goede nacht mensen die nog wakker zijn![]()
Weltrusten aan de slapers.![]()
Nog iets gemist?
Van wie?quote:
Slaap lekker :wquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, jij bent precies op tijd voor mij afscheid!
Hehe, ik ben geen MLI.. dus dan maar zo...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap lekker :w
Het klinkt wel erg dramatisch op deze manier.
Sorry hoor maar van lachen word ik niet geiler.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen ook!dan is het gewoon lachen, nog geiler worden, nog leuker spelen
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
geen twister dekbed
[ afbeelding ]
Vorig topic zeker. Dan ga ik even terug lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
duim, auto, rhub, nouk en brownie als ik het me goed kan herinneren
Dan moet jij niet met Kluts gaan neukenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar van lachen word ik niet geiler.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet jij niet met Kluts gaan neuken
Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik ben geen MLI.. dus dan maar zo...
DAAAAAAAAG LIEVE DRUIFJES!!!![]()
Als Sedan niet wil dan wil ik wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet jij niet met Kluts gaan neuken
volgens mij is het weer tijd voor je om je rechter/linker hand te gaan gebruikenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Sedan niet wil dan wil ik wel.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Thrar het volgende:
[..]
volgens mij is het weer tijd voor je om je rechter/linker hand te gaan gebruiken
ik wens jullie in ieder geval een goede nacht toe!
Ja ik denk het wel.. Ik ga ook slapen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:55 schreef Murmeli het volgende:
ligt iedereen al te slapen ofzo? t is wel heel stil
Hahaha! Haaaai M-Mquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:43 schreef Memento-Mori het volgende:
nou gefeliciteerd, fijn voor je dat je dronken bent
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:42 schreef MNR het volgende:
Pfff... valt allemaal wel weer mee dus.
Ado met z'n grote mond
(ow ja, note to me: ik ben dronken)
Jezus! Wij hebben hier een ge-wel-dig optreden gehad van een wel ontzettend (!) lekker ding! Haquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:45 schreef Adolecens het volgende:
Hoezo ben jij dronken dan?![]()
Wat heb je gedaan?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Het was rustig hier, zit niet contineau te F5'en
Zat je naar MTV te kijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Jezus! Wij hebben hier een ge-wel-dig optreden gehad van een wel ontzettend (!) lekker ding! Ha![]()
Mijn huisgenoot heeft me dronken gevoerd.. .en ik heb mezelf moed ingedronken om ook te zingen
Hmmmmquote:
Nee man! Ik kan best zingen hoor, best goed ook, maar ik durf het nooit. Lukt me alleen maar als ik gedronken heb. Dan durf ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zat je naar MTV te kijken?![]()
[..]
Ow zucht! Nee, heb geen zin. Niets een zin om te zoenen vanavond. Kun je nagaan.quote:Hmmmm![]()
neuken?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee man! Ik kan best zingen hoor, best goed ook, maar ik durf het nooit. Lukt me alleen maar als ik gedronken heb. Dan durf ik
[..]
Ow zucht! Nee, heb geen zin. Niets een zin om te zoenen vanavond. Kun je nagaan.
hi!quote:
heb je ook gedronken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dan is het wel ernstig ja![]()
[..]
hi!
Heb het nog overwogen en toen dacht ik: nee man, vind er niets aan zonder vonkquote:
Nou, valt wel mee, vind ik. Zeker dit tijdstip.quote:
Niks meer als normaalquote:
ik ben nuchter jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het nog overwogen en toen dacht ik: nee man, vind er niets aan zonder vonk![]()
Jij bent zeker heeeeel nuchter?
normaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niks meer als normaal
[..]
ik ben nuchter ja
2 dagen geleden was het hier tot 4 uur een drukke boel. Misschien tot later ook nog wel, maar toen lag ik in bedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee, vind ik. Zeker dit tijdstip.
Surequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niks meer als normaal
[..]
ik ben nuchter ja
Dat zei ik jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
2 dagen geleden was het hier tot 4 uur een drukke boel. Misschien tot later ook nog wel, maar toen lag ik in bed
Zo zeg, jij bent ook niet echt vriendelijk als je gedronken hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Sure![]()
Ik vind het gesprek niet boeiend genoeg. Ik ben pitten. TEnminste, een poging daartoe, want ik ben veel te actief en veel te wakker. Maar goed, over minder dan 5,5 uur gaat de wekker weer dus is wel verstandig.
Discovery channel is bijna altijd boeiendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:56 schreef Adolecens het volgende:
History en Discovery Channel zijn op dit tijdstip erg boeiend
Hehehe, is dat zo? Ik ben gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo zeg, jij bent ook niet echt vriendelijk als je gedronken hebt![]()
Slaap lekker MNRquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, is dat zo? Ik ben gewoon eerlijk
Sorry dan, my excuse and all that.
Trustu Ado, slaap lekker, heb sweeeet dreams.
En ook de rest
doeiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, is dat zo? Ik ben gewoon eerlijk
Sorry dan, my excuse and all that.
Trustu Ado, slaap lekker, heb sweeeet dreams.
En ook de rest
slaap kindje slaapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
dus ik lig in bed en kan niet slapen wie zingt n slaapliedje voor me ;p
Lol ik krijg nu pas antwoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef tijnbrein het volgende:
@ Jonkel: Waarom denk je trouwens dat ik een gothic ben?
Sorry ik kan een hoop, maar zingen valt niet onder mijn kwaliteitenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Je mag ook hierheen komen, dan doe ik het wel hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:22 schreef Memento-Mori het volgende:
zucht dan knuffel ik mezelf maar in slaap. Nighty night y'all.
sleep well!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:22 schreef Memento-Mori het volgende:
zucht dan knuffel ik mezelf maar in slaap. Nighty night y'all.
spannend, wie is ruud?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:43 schreef MNR het volgende:
Ik vroeg me al af waar Ruud was, zijn vrouw is aan het bevallen
Ruudje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:04 schreef MNR het volgende:
Qtieeeeeee!
Duim!!![]()
[..]
Ruudje!
ohhhhhhhhhhhhhhh okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja? was dus een geslaagde avond?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:12 schreef MNR het volgende:
Ow en Duim, die kerel van gisteren kon zingen! Mon Dieu!
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja? was dus een geslaagde avond?
kom jij op bezoek straks?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja
Wil je straks wat horen? (heb gefilmd).
ik ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja
Wil je straks wat horen? (heb gefilmd).
Is goed. Het wordt pas later vanavond, want ik ga zo naar mijn werk en daarna naar een vriendinnetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd!
ga zo eerst even mn dochter naar school brengen daarna sta ik voor je klaar
ohhhhhhhhhhhh ok ook goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Is goed. Het wordt pas later vanavond, want ik ga zo naar mijn werk en daarna naar een vriendinnetje.
Fijne morgen nog!
Zal ik dadelijk even langskomen? Moet rond 10u even naar zkh, daarna niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij mag ook, maar je woont verder weg
en ja, ik heb zin in bezoek
Is goed, moet nog wat boodschappen doen, bel maar even voor je komt dan (zorg ik dat ik thuis ben)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Zal ik dadelijk even langskomen? Moet rond 10u even naar zkh, daarna niks.
Okay, zal rond 11u worden gok ik. Misschien nog wat eerder. Bel je wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed, moet nog wat boodschappen doen, bel maar even voor je komt dan (zorg ik dat ik thuis ben)
de week is weer voorbij ...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mensennnnn, het is vrijdaggggggggggggggggg!!
Vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mensennnnn, het is vrijdaggggggggggggggggg!!
De enige echte alle singles op een rij!quote:
Ik heb een zwarte kat, dus vrijdag de 13e doet mij niets...quote:
ik heb er hier nu 3 hele ieniemienie dus zal wel goed zittenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte kat, dus vrijdag de 13e doet mij niets...
met users in het zwartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De enige echte alle singles op een rij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte kat, dus vrijdag de 13e doet mij niets...
Grappig is dat volgende maand er ook een vrijdag de 13 isquote:
Klopt daar heb ik over gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Grappig is dat volgende maand er ook een vrijdag de 13 is![]()
Meestal als het in februari isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hihi, veel geluk krijg je ermee, kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb er hier nu 3 hele ieniemienie dus zal wel goed zitten
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
met users in het zwartHahahaha, die is heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ehh misschien een ideetje maar werken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Vrijdag de 13e
en ik heb geen idee wat ik vandaag op het werk moet doen haha
mdat het afstuderen is, in de eerste week, is het vaak nog beetje behelpenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:22 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ehh misschien een ideetje maar werken?
Wanneer moet je PVA af zijn ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mdat het afstuderen is, in de eerste week, is het vaak nog beetje behelpen
Tenminste nu even wel. Daarbij ben ik ook moe en geen zin in drukke gesprekken ofzo.
Dit jaar heeft zelfs 4x "vrijdag de 13e-dagen".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
4xquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dit jaar heeft zelfs 4x "vrijdag de 13e-dagen".
Kater?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dit jaar heeft zelfs 4x "vrijdag de 13e-dagen".
Volgende week ergens. Maar heb de opzet al af, moet alleen nog besproken worden door m'n begeleiders. Dus daar zit ook niet veel werk meer in. Maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van de eisen van de leraar, waar je na inleveren pas achterkomt.quote:
Volgens mij heb je last van de vrijdag de 13e effectquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet zeker dat als ik nu iemand om zou leggen met mijn magnum .45 halfautomaat weet ik zeker dat ik mee weg kom wegens verzachtende omstandigheden in de vorm van het nog niet helemaal fris wakker zijn.
Goed spul want die meneer Lindamans maakt, alleen je gaat er wel raar van dromen hoor, werdt vanochtend om veel te vroeg wakker, en dacht heee... das niet precies goed, vervolgens weer in slaap gevallen en ben ik wakker geschroken dromende dat ik een auto mee reedt bestuurd door iemand die bedacht dat ze hem best wel met 120 in het water kon parkeren. Auto met ons erin als een ware Daphne Jongemans met een dubbele schroef gestrekt plop zo het water in en ik schrok spartelend wakker om precies 08:29
Is dit nou zo'n wereldvermaarde delirium-post?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet zeker dat als ik nu iemand om zou leggen met mijn magnum .45 halfautomaat weet ik zeker dat ik mee weg kom wegens verzachtende omstandigheden in de vorm van het nog niet helemaal fris wakker zijn.
Goed spul want die meneer Lindamans maakt, alleen je gaat er wel raar van dromen hoor, werdt vanochtend om veel te vroeg wakker, en dacht heee... das niet precies goed, vervolgens weer in slaap gevallen en ben ik wakker geschroken dromende dat ik een auto mee reedt bestuurd door iemand die bedacht dat ze hem best wel met 120 in het water kon parkeren. Auto met ons erin als een ware Daphne Jongemans met een dubbele schroef gestrekt plop zo het water in en ik schrok spartelend wakker om precies 08:29
Ben vermoeid, heb weinig energie, geen hoofdpijn, niet misselijk... maar wel te weinig geslapen. Een beetje dusquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben vermoeid, heb weinig energie, geen hoofdpijn, niet misselijk... maar wel te weinig geslapen. Een beetje dus
And good morning, how are you?
Vergeet "reedt" niet..quote:
Nou, nogal! Had leuke krullen, een onwijs lekker lichaam, leuke ogenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I'm fine, thank youToe aan weekend, al heb ik geen plannen
Was het inderdaad een lekker ding gisteren?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
dus die ga je vaker in huis hebben?
je nieuwe lover?
Oeh, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nogal! Had leuke krullen, een onwijs lekker lichaam, leuke ogenen een mooi neusje. En een dijk van een stem dat eruit kwam.... jeej. Heb nog vaak met hem gekletst en hij was best okay.
Was echt leuk om die in huis te hebben
(stuur straks filmpjes, kun je het zelf zien)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sure en ze stuurt straks een filmpje van een van hun bed scenes
hmmmm dus als iemand met jou date ga je thuis voor dr zingen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
ik lees over een leuke jongen met krullen die voor haar thuis gezongen heeft....
dan denk ik toch aan een date en dus een mogelijkheid op een nieuwe lover?
ik zingen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmmm dus als iemand met jou date ga je thuis voor dr zingen?
ze hadden een feestje en t was een zanger die er kwam optreden, als ik t zo correct heb
´Best okay´.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef MNR het volgende:
Nou, nogal! Had leuke krullen, een onwijs lekker lichaam, leuke ogenen een mooi neusje. En een dijk van een stem dat eruit kwam.... jeej. Heb nog vaak met hem gekletst en hij was best okay.
Kun je niet zingen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kun je niet zingen?ik kan wel zingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb ik toch geen tijd voor!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
je gaat niet zingen?
wilde ik net een date met je gaan regelen, gaat dat ook al weer niet door
Psies, Duim, mijn aanvullende helftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmmm dus als iemand met jou date ga je thuis voor dr zingen?
ze hadden een feestje en t was een zanger die er kwam optreden, als ik t zo correct heb
Geen idee, volgens de alcohol test ben ik alcholist, en zou je verwachten dat ik wel wat meer zou moeten kunnen. Mijn vermoeden is dat het te maken heeft met andere vochtige substanties die mij oraal zijn toegedient.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dit nou zo'n wereldvermaarde delirium-post?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan wel zingen!Ooh ja je zou nog voor me zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kun je niet zingen?natuurlijk kan ik wel zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was zeker geen eikel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
´Best okay´.
Dat klinkt als: met minder goede looks was het een eik0l; die looks maakten alles goed of i.i.g. dat je zijn eik0lness door de vingers zag.
oh t ligt aan de dag....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Weer bewijs, dat vrijdag de 13e geen lucky day is
Oke, toch vind ik het een beetje een rare redenering.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lol ik krijg nu pas antwoord![]()
Het is dat het nog op dezelfde pagina staat anders had ik het nooit gezien.
Nou Tijn, Jij ziet overal de negatieve kanten van in als ik heel eerlijk ben. Ik krijg haast het idee dat je de positieve dingen niet wilt zien. Ik had op de middelbare school een aantal gothics in de klas en jouw reacties op dingen die doen me aan hun denken. Vandaar dat ik het vroeg.
Ik ken je alleen via fok natuurlijk en je lijkt me een aardige kerel, maar je kraakt een hoop bij voorbaat af...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan wel zingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk kan ik wel zingen.
Hihi, ik heb wat gemeen met jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Ik dreef dan ook over, want overdrijven maakt de zaak pas duidelijk. Je moet het toch met me eens zijn dat 'best okay' nogal als een matige kwalificatie klinkt naast de blatante loftuitingen omtrent zijn fysieke voorkomen.quote:
Mij mag je ook wel een slaap zingen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal je vanavond in slaap zingen
Gerard, Harrie en Barry?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Geen idee, volgens de alcohol test ben ik alcholist, en zou je verwachten dat ik wel wat meer zou moeten kunnen. Mijn vermoeden is dat het te maken heeft met andere vochtige substanties die mij oraal zijn toegedient.
Sorry tijn, maar het ligt er soms iets te dik bovenop dat je een date wilt...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel een slaap zingen.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Als ik zing, dan doe ik mijn nickname meestal eer aan.
Ohquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry tijn, maar het ligt er soms iets te dik bovenop dat je een date wilt...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Als ik zing, dan doe ik mijn nickname meestal eer aan.
zo kwam t op mij niet over, tijn wil niet met mij daten hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry tijn, maar het ligt er soms iets te dik bovenop dat je een date wilt...
Ik doelde niet specifiek op jou, was me al eerder opgevallen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo kwam t op mij niet over, tijn wil niet met mij daten hoor
In mijn geval is dat positief. Ik praat vaak bescheiden over iemand als ik een positieve indruk heb gekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dreef dan ook over, want overdrijven maakt de zaak pas duidelijk. Je moet het toch met me eens zijn dat 'best okay' nogal als een matige kwalificatie klinkt naast de blatante loftuitingen omtrent zijn fysieke voorkomen.
dat soort opmerkingen willen niet altijd zeggen dat iemand op een date zit te azenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doelde niet specifiek op jou, was me al eerder opgevallen...
Dat is niet alleen bij Tijn zo. Al is die nog liefjes en onschuldig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doelde niet specifiek op jou, was me al eerder opgevallen...
ik denk dat het maandag wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh t ligt aan de dag....
ga je morgen wel vragen dan
Links en rechts vallen dromen in duigen, omlijst door het dramatisch geluid van glasgerinkel...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Duimelot het volgende:
dat soort opmerkingen willen niet altijd zeggen dat iemand op een date zit te azen
ik maak die opmerkingen aan de lopende band (zie net met rival nog)
maar ben er geheel niet serieus in, gewoon beetje flauwekullen hier
daar moet niet meteen vanalles achter gezocht worden
Oké..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat soort opmerkingen willen niet altijd zeggen dat iemand op een date zit te azen
De kernvraag is dan natuurlijk: heb je hier date #4 uit weten te slepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
In mijn geval is dat positief. Ik praat vaak bescheiden over iemand als ik een positieve indruk heb gekregen.
MNR, lieve schat... Ik heb een hoop talenten, maar goede spelling is er helaas niet één van. Als sinds Juffrouw Jaqcueline op de basisschool, toen nog gewoon lagere school genaamd, heb ik al moeite met D/DT en T aan het einde van woordjes. Deze handicap heeft zich tot ruim na de middelbare school stand gehouden en ik heb er intussentijd wel mee leren leven. Ik kan u van harte aanbevelen om niet elke keer als ik een scrhijffout maak naar de papieren zakjes te doen grijpen van verdriet. Immers de enige die daar echt blij van gaan worden, zijn de aandeelhouder van Tempo Zakdoekjes B.V.quote:
maar zoals de waard is....quote:
nee kikkerbilletjesquote:
Dan neem ik het terug..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij Tijn zo. Al is die nog liefjes en onschuldig.![]()
Goedemorgen, door je gsm wakker gemaakt worden is toch wel fijn.
Van lang slapen krijg ik toch maar hoofdpijn
haha ja jij heb ook al moeite met spellingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
MNR, lieve schat... Ik heb een hoop talenten, maar goede spelling is er helaas niet één van. Als sinds Juffrouw Jaqcueline op de basisschool, toen nog gewoon lagere school genaamd, heb ik al moeite met D/DT en T aan het einde van woordjes. Deze handicap heeft zich tot ruim na de middelbare school stand gehouden en ik heb er intussentijd wel mee leren leven. Ik kan u van harte aanbevelen om niet elke keer als ik een scrhijffout maak naar de papieren zakjes te doen grijpen van verdriet. Immers de enige die daar echt blij van gaan worden, zijn de aandeelhouder van Tempo Zakdoekjes B.V.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
MNR, lieve schat... Ik heb een hoop talenten, maar goede spelling is er helaas niet één van. Als sinds Juffrouw Jaqcueline op de basisschool, toen nog gewoon lagere school genaamd, heb ik al moeite met D/DT en T aan het einde van woordjes. Deze handicap heeft zich tot ruim na de middelbare school stand gehouden en ik heb er intussentijd wel mee leren leven. Ik kan u van harte aanbevelen om niet elke keer als ik een scrhijffout maak naar de papieren zakjes te doen grijpen van verdriet. Immers de enige die daar echt blij van gaan worden, zijn de aandeelhouder van Tempo Zakdoekjes B.V.
Hoi Noukie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug..![]()
Goedemorgen!
Behalve als het om half 7 's morgens de wekker van je gsm is
viezerdquote:
Als je een grote kraak hoort, is het mijn houten hart dat onder luid splinterend gekraak de spijkers van de bandjes waarmee ik het had opgelapt uit elkaar barst. Dank u vriendelijk mevrouw Duimelot, voor deze ontnuchterende opmerkingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah murmeli meent t wel hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je een grote kraak hoort, is het mijn houten hart dat onder luid splinterend gekraak de spijkers van de bandjes waarmee ik het had opgelapt uit elkaar barst. Dank u vriendelijk mevrouw Duimelot, voor deze ontnuchterende opmerking
ik heb vencodropjes, salmiak en mint (of is het mind/mindt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
viezerd
onee, oude ransbak was het he
* Murmeli eet lekker bammetje met chocopasta
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Duimelot het volgende:
ik weet het niet hoor, dat zoenen... is maar een rare bedoeling en elke keer kan ik naar de tandarts om nieuw stukje amelgaan.quote:
Ja....quote:
grapjurk. vindt Venco dat wel fijn als je stukjes van haar opeet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb vencodropjes, salmiak en mint (of is het mind/mindt?)
hebben jullie nu eindelijk al gezoend dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, dat zoenen... is maar een rare bedoeling en elke keer kan ik naar de tandarts om nieuw stukje amelgaan.
Dan word ik inderdaad vriendelijk doch dringend verzocht te kappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat als je gaat zingen, men vraagt of je wilt stoppen?
Het is een zeeuwsmeisje, je weet hoe die zijn!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja....![]()
[..]
grapjurk. vindt Venco dat wel fijn als je stukjes van haar opeet?
GOED BEZIG JB'tje!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whahaha, werd net 22 geschat
Ging iets halen, kreeg de vraag: is t een kadootje?
Ik: Ja, mn dochters zijn bijna jarig en wilden er allebei 1
- O, dan was je ook jong moeder, hoe oud worden je dochters?
7 en 8
-ik dacht dat je 22 was ofzo! maar dan hoop ik dat ik ernaast zat !
Het lijkt er wel op, aangezien het andere vocht kikkerbilletjes was.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hebben jullie nu eindelijk al gezoend dan?
ik kan helemaal niet zoenen, is moelijk man!.. Ik moet echt nodig meer les hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hebben jullie nu eindelijk al gezoend dan?
altijd leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whahaha, werd net 22 geschat
Ging iets halen, kreeg de vraag: is t een kadootje?
Ik: Ja, mn dochters zijn bijna jarig en wilden er allebei 1
- O, dan was je ook jong moeder, hoe oud worden je dochters?
7 en 8
-ik dacht dat je 22 was ofzo! maar dan hoop ik dat ik ernaast zat !
Subtiele verzoek tot meer gezoen Murmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet zoenen, is moelijk man!.. Ik moet echt nodig meer les hebben
WTF is amelgaan? Of bedoel je amalgaam?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
ik weet het niet hoor, dat zoenen... is maar een rare bedoeling en elke keer kan ik naar de tandarts om nieuw stukje amelgaan.
MEER lessen, er hebben dus al lessen plaatsgevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet zoenen, is moelijk man!.. Ik moet echt nodig meer les hebben
Kijk uit, straks krijgen we dat basischool en zakdoeken verhaal nog een keer!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF is amelgaan? Of bedoel je amalgaam?
Dat hoef je niet eens te vragen, dat zul je echt wel weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF is amelgaan? Of bedoel je amalgaam?
Ze wilden zo'n giraffe die ik ook heb (staat op de foto's van gisteren), dus die heb ik gehaaldquote:
Die d-tjes en t-tjes doe ik niet moeilijk over, maar dit?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:41 schreef Ripley het volgende:
Kijk uit, straks krijgen we dat basischool en zakdoeken verhaal nog een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |