Moet even inschatten of een bedrijf van een aantal diensten gebruik wil gaan maken, en nu moet ik de voor en nadelen op een rij zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Wat voor document? En morgen moet je de hele dag trainen?
Wel lekker gegeten? En was het gezellig?
Fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet "als ik later groot ben"
Gewoon in de toekomst
Mijn muur is rood trouwens
Succes! Mooi! Ik hoop het verrassingsdiner, anders heb je er zo weinig aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet even inschatten of een bedrijf van een aantal diensten gebruik wil gaan maken, en nu moet ik de voor en nadelen op een rij zetten.
Eten was super! echt een goed restaurant was het! 4 gangen verassings diner gehad
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet "als ik later groot ben"
Gewoon in de toekomst
Mijn muur is rood trouwens
Supergoed. Ben helemaal in mijn hum.quote:
Nope, door omstandigheden 'nog' niet, zijn bezig met nieuwbouw (hier in de stad) en daar ga ik over een jaar in. Ook geen zin in tijdelijk ergens te zitten want dan zit ik in de rotzooi van een ander straks en blijf ik bezig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En de rest van je huis?Of woon je niet op jezelf?
Mooi! Good!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Supergoed. Ben helemaal in mijn hum.
En heb vanmiddag echt belachelijk geshopt.
IJmuiden een stad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, door omstandigheden 'nog' niet, zijn bezig met nieuwbouw (hier in de stad) en daar ga ik over een jaar in.
Aahhquote:
Dawg!quote:
Je denkt er hetzelfde over?quote:
Ook goed, doen we het samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aahh
Mijn woonplaats wordt ALTIJD belachelijk gemaakt, mag ik ook eens?
Een stad om in te wonen? Genoeg keuze!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook goed, doen we het samen, nu alleen nog een stad.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een stad om in te wonen? Genoeg keuze!
Om te bashen, maar dat is ook goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een stad om in te wonen? Genoeg keuze!
Haha, dat is wel een hele snelle conclusie! Nee, ik wil met NIEMAND samenwonen, met niemand..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilt dus met Sedan samenwonen?
Die wasmachine is heel cute jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb trouwens wel de tofste wasmachien
[ afbeelding ]
geen twister dekbed
[ afbeelding ]
hehe, ik ben een kei in verkeerde conclusies trekken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een hele snelle conclusie! Nee, ik wil met NIEMAND samenwonen, met niemand..
Hahahahahahaha. Dat is nóg snellere conclusiequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om te bashen, maar dat is ook goed
Welke stad had je in gedachte?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een hele snelle conclusie! Nee, ik wil met NIEMAND samenwonen, met niemand..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, ik ben een kei in verkeerde conclusies trekken!
Uberhaupt trekken.. wauw, wat kan ik dat ondertussen weer goed
Ik realiseerde het me pas dat voor mij hetzelfde geldt toen ik jouw post las.quote:
Tof!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
geen twister dekbed
[ afbeelding ]
Ik heb ook keukenkastjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en keukenkastjes
[afbeelding]
Je stelt me weer diep teleurquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heel visueel ingesteld ja..
Want?quote:
jij moet gewoon nog de juiste gozer tegenkomen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al 2x samengewoond en heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als op mijn eigen plekje. Daar laat ik dus niet zo heel snel iemand bij en ik geef het ook niet heel snel op...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
jij moet gewoon nog de juiste gozer tegenkomen!
Leg uit!quote:
http://www.onestopshop.nl/aanbieding/Twister-Dekbed.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef elcastel het volgende:
Bestaan Twister dekbedden gewoon echt ?.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef elcastel het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef elcastel het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aahh
Mijn woonplaats wordt ALTIJD belachelijk gemaakt, mag ik ook eens?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ach je hebt wel een punt. Het is heerlijk om lekker te doen wat je zelf wilt zonder met iemand rekening te hoeven houdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al 2x samengewoond en heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als op mijn eigen plekje. Daar laat ik dus niet zo heel snel iemand bij en ik geef het ook niet heel snel op...
Het is een gebbetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
In een bed hoor je te neuken/slapen, niet twister op te spelen.
Aahhhh, kusje?quote:
Als er autootjes op staan ga je toch ook niet autorijden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
ach je hebt wel een punt. Het is heerlijk om lekker te doen wat je zelf wilt zonder met iemand rekening te hoeven houden
Nooit naakt getwistert ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Geheid dat je op je bek gaat als je er twister op probeerd te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er autootjes op staan ga je toch ook niet autorijden?
Zeikerd.
quote:
Och, het is ook echt niet erg als je op je bek gaat tijdens de sex. Eh, twister.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geheid dat je op je bek gaat als je er twister op probeerd te doen.
Daar zaten mijn gedachte
Het is echt niet normaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wauw, al 8 min. geen bericht gepost hier!
naakt stuntelen op bed kan soms wel erg lachwekkend leuk en geil zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het is ook echt niet erg als je op je bek gaat tijdens de sex. Eh, twister.
lachwekkend leuk en geil gaan in mijn ogen vrijwel niet samen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt stuntelen op bed kan soms wel erg lachwekkend leuk en geil zijn
Jawel hoor, lol hebben kan bijdragen aan de lekkerheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
lachwekkend leuk en geil gaan in mijn ogen vrijwel niet samen..
Precies. Dat maakt het juist wat luchtiger.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naakt stuntelen op bed kan soms wel erg lachwekkend leuk en geil zijn
Mee eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor, lol hebben kan bijdragen aan de lekkerheid
Dat soort dingen verpesten het juist.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor, lol hebben kan bijdragen aan de lekkerheid
Vrouwen ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef Kluts het volgende:
Mannen met een bepaald soort humor hebben gewoon een bepaalde charme over zich. Vaak.
hoi, alleen wat interieursquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef tijnbrein het volgende:
Goede nacht mensen die nog wakker zijn![]()
Weltrusten aan de slapers.![]()
Nog iets gemist?
Van wie?quote:
Slaap lekker :wquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, jij bent precies op tijd voor mij afscheid!
Hehe, ik ben geen MLI.. dus dan maar zo...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap lekker :w
Het klinkt wel erg dramatisch op deze manier.
Sorry hoor maar van lachen word ik niet geiler.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen ook!dan is het gewoon lachen, nog geiler worden, nog leuker spelen
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
geen twister dekbed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |