http://www.spitsnieuws.nl(...)uugd_door_joden.htmlquote:Christenen in Jeruzalem worden steeds vaker bespuugd door joden. Afgelopen zondag onstond zelfs grote ophef in de stad, toen een joodse student een kruis bespuugde dat door een Armeense bisschop werd gedrag tijdens een processie. Het kruis sneuvelde tijdens de vechtpartij die hierop volgde. Inmiddels heeft de politie de student voor 75 dagen uit de stad verbannen.
De Armeense gemeenschap is echter nog lang niet tevreden, en beweert dat dergelijk gedrag al jaren voorkomt. "Als de joden, waar ook ter wereld, worden aangevallen, staat de Israëlische regering te springen. Waarom gebeurt dat niet als onze religie wordt aangevallen?", vraagt een christen zich af.
Gebrek
Volgens enkele deskundigen neemt het aantal beledigingen richting christenen toe. "Er heerst een algehele sfeer van gebrek aan tolerant", beweert een woordvoerder van het Centrum voor de Christelijk-Joodse Dialoog.
huh? Dat is juist het belangrijkst in het bericht, de joden bespugen christenen omdat ze christenen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:41 schreef eleusis het volgende:
Waarom moeten de geloofsovertuigingen er nou weer bij, dat is toch helemaal niet nodig voor het bericht.
Is wel een idee voor John de Mol. Overal camera's ophangen daar, en je hebt de Gouden Kooi in het grootquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Terecht het volgende:
Boeiend! Interessant! Ik zit er over na te denken vaste klant van het M-O te worden voor mijn dagelijkse portie drama en geweldTM. Het is verreweg de beste leverancier: stipt, gruwelijk en overvloedig.
Die uitwassen zijn bij jullie aan de machtquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef rutger05 het volgende:
UItwassen en idioten heb je in elk land. De bevolking van Israel is hier ook niet blij mee.
Dat is het in wezen al met die muurquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is wel een idee voor John de Mol. Overal camera's ophangen daar, en je hebt de Gouden Kooi in het groot
Livni tuft op haar christelijke medemens?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die uitwassen zijn bij jullie aan de macht
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
huh? Dat is juist het belangrijkst in het bericht, de joden bespugen christenen omdat ze christenen zijn.
Livni!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Livni tuft op haar christelijke medemens?
1. Livni is nog niet aan de macht, zover ik weet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Livni tuft op haar christelijke medemens?
Jij kotst dus in drievoud op Livni. Fijn om te wetenquote:
1. Ze heeft de verkiezingen toch gewonnen? Dat is meestal een goede stap in de richting.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
1. Livni is nog niet aan de macht, zover ik weet.
2. Ze tuft in elk geval wel op haar semitische medemens.
ik heb ff genoeg van israel en de bombardeer politiek van israel, trustequote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij kotst dus in drievoud op Livni. Fijn om te weten, maar mijn vraag was of zij nou tuft op christenen. Want dat impliceerde je namelijk met je reactie op rutger05. Bronnetje graag zodat ik aan mijn trekken kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |