abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 3 maart 2009 @ 22:06:29 #301
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_66670174
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind zelfs dat crew zeker mee moet posten in ONZ, om het goede voorbeeld te geven. Maar als het betreffende topic werd geopend door een willekeurige user ipv een mod, zat er al lang een slotje op.
Nee, dat bestrijd ik al 9/10 jaar, dat ís gewoonweg niet zo.

Wat wél zo is, en dat nu een levensgroot verschil, is, wacht ik geef even ene voorbeeld.

We hebben een tijd terug ene nwe user, SWJ geheten, vreemd in ONZ en zo op het eerste zicht niet veel toevoegend, geen grandiose topicopener, niet echt een baggeraar, een beetje baggeraar.
Je kijkt het aan, en nog langer aan, je sluit eens wat, en zo kabbelen dingen door, maar ondertussen zie je wél de user SWJ zich evolueren, hij wordt bekender, wordt leuker, vindt zelf ook z'n draai en wordt een geziene user.
Dáárvan weet je dat je niet meteen een topic van zal sluiten, hij heeft immers in de tussentijd wat krediet opgebouwd en ach, zit er een baggertopic tussen van hem heb je verdomd nog kans dat het iets wordt ook nog.

Maar een willekeurig user zal wel naar ONZ-FB rennen en gaan roepen en wijzen Hyper, hyper, spring, spring, kijk, sluiten en wel nu, izze bagger!!!
Want als ik zoiets open sluiten ze hem meteen.

En dat zal ook in 9 van de 10 gevallen zo zijn, willekeurige user is nog niet bekend, of wel bekend en gewoon bewezen niks te zijn en nooit wat te worden.

Voel je de nuance?
En dat is ONZ modden, de nuance weten te vinden.

Moraal van m'n verhaal, het is NIET eenvoudig ONZ en iedereen die het wel even beter zal komen doen mag het accuut komen doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')