Ja en dan springt het glazuur van je tanden. Zoete bagger wordt het dan opeens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Net pindakaas maar dan zoeter. En je moet het goed dik smeren om er iets van te proeven vreemd genoeg.
Zo kun je zien dat die Belgen toch wel wat meer in hun mars hebben dan alleen frietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Briljant spul inderdaad.
Zo zie je maar, gewoon ff een briljant idee hebben, meedoen, winnen en hop!
Uit een potje snoepenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel speculoos
Vandaag zo'n pot van 700g gekocht want aan 400 heb je toch niet genoeg..
3 uur later en de pot is leeg![]()
Klacht: De pasta is nu al op
Staat dat erquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uit een potje snoepen
Kansloos
gevulde koeken pastaquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb nog een briljant idee! Gehaktbalpasta!
DAT MOET EEN HIT ZIJN!!!!
Of versgeperst biefstuksap
Dat lijkt me eigenlijk wel heel lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:52 schreef kabelhaspel het volgende:
Volgende rage: Stroopwafelpasta.
700 gram... dat zijn wel erg veel boterhammenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Staat dat er? je kunt het ook gewoon op je boterham doen kneus.
Wat is een smiechtquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die achter elke zin een smiecht plaatsen
quote:Woord: smiecht (zelfst. naamw., -)
Synoniem van smiecht: fielt (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: gemenerik (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: mispunt (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: naarling (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: ritselaar (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: rotzak (zelfst. naamw.).
Synoniem van smiecht: schoelje (zelfst. naamw.).
Synoniem van smiecht: schoft (zelfst. naamw.).
Synoniem van smiecht: smeerlap (zelfst. naamw.).
Synoniem van smiecht: smiek (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: stinkerd (zelfst. naamw.)
Synoniem van smiecht: tong80 (zelfst. naamw.)
--------------------------------------------------------------------------------
Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen:
smiecht: gemenerik
smiecht: mispunt
smiecht: naarling
smiecht: Persoonsbenamingen
smiecht: ritselaar
smiecht: rotzak
smiecht: schoelje
smiecht: schoft
smiecht: smeerlap
smiecht: smiek
smiecht: stinkerd
smiecht: fielt
Er is stroopwafel ijsquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel heel lekker
ik had een stroopwafel chocoladereep in mijn kerstpakketquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:55 schreef mvt het volgende:
[..]
ik had een stroopwafel chocoladereep in mijn kerstpakket
ja daar heb ik toch niets aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uit een kerstpakket, dat staat er toch.
Jij graag winkel weten ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch niets aanIk wil graag winkel weten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat is dat fakking goor zeg. Een soort pindakaas maar dan voor homo's.
Dat bestaat al 20 jaar ofzo, Fluf ofzo heet datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je hebt ook marshmellow in een potje, schijnt ook erg lekker te zijn.
Volgens mij bedoel je "broodje gezond"quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dan springt het glazuur van je tanden. Zoete bagger wordt het dan opeens.
IK HEB LEIVER EEN BROOTJE GEOZNT!!!
Merk : AH Excellentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:47 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch niets aanIk wil graag winkel weten
Jij draagt sokken van geitenwol, ik zeker weten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die deze troep kopen
Koop gewoon een pak speculaas en doe wat speculaasjes op je brood! Veel lekkerder :-D
http://www.hln.be/hln/nl/(...)itstekend-2008.dhtmlquote:Speculoospasta bezorgt Lotus uitstekend 2008
Onder meer de lancering van de speculoospasta in België en Nederland heeft de beursgenoteerde Groep Lotus Bakeries een naar eigen zeggen uitstekend 2008 bezorgd, met een ruime omzetstijging en een forse toename van het bedrijfsresultaat. De nettowinst daalde wel licht.
Lotus Bakeries boekte het afgelopen jaar een omzet van 256,7 miljoen euro. Dat is een stijging met 14 procent tegenover 2007. Die groei is voornamelijk toe te schrijven aan de introductie van de speculoospasta, de verdere sterke internationale groei van speculoos, de significante omzetgroei van wafels in Frankrijk en de stijging in verkoop van peperkoek in Nederland en België. (belga/bdr)
Leer eerst spellen. en nee was dat maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef xminator het volgende:
TS IS DIKKE VARKEN?
Ja, dies lekker! Doe ik altijd door de koffie, echt waar!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat bestaat al 20 jaar ofzo, Fluf ofzo heet dat
Het plakt als de ziekte. Wel lekker verder jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je hebt ook marshmellow in een potje, schijnt ook erg lekker te zijn.
Appie moet het zeker hebben en anders Séé1000quote:Op zondag 15 maart 2009 02:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het plakt als de ziekte. Wel lekker verder jaVers witbrood kun je er niet mee besmeren, dat trek je aan stukken, da's wel jammer.
Waar verkopen ze dit, speculoos in een potje? Gewoon bij de appie?
wij vonden het goor / viez / ranzig smaken en zijn weer overgestapt op de gewone stukjes speculaas op de boterham - dat smaakt naar echt speculaas en niet die gore chemische troep die ze speculoos noemen... bah bah bah - waar gaat het naar toe in Nederland als mensen dit lekker gaan vinden -het hele land wrodt er door vergoort.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel speculoos
Vandaag zo'n pot van 700g gekocht want aan 400 heb je toch niet genoeg..
3 uur later en de pot is leeg![]()
Klacht: De pasta is nu al op
en als je valappelen eet krijg je epilepsie?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:05 schreef Bredewout92 het volgende:
Dat spul is veel te zoetAls je dat dagelijks eet krijg je echt wel suikerziekte
Ja om je vingers bij af te likkenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:01 schreef IlsjePils het volgende:
Echte speculaasjes op je brood doen is lekkerdur
chips op je brood zetten? zo recht overeind? heb je zo'n grote mond dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja om je vingers bij af te likken![]()
Je kan ook chips op je brood zetten, of ontbijtkoek
Nee maar waarom zou je snacks op je brood zettenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:34 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
chips op je brood zetten? zo recht overeind? heb je zo'n grote mond dan?
eerste keer dat ik het 100% met je eens ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je snacks op je brood zetten
Verkeerd topic, droppik.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:49 schreef zomgmoz het volgende:
Graffiti geen kunst
[ afbeelding ]
In leeuwarden bij het station. Hele muur vol schitterende kunst!
hmm, verkeerde topic maar ze heeft wel een speculoos kleurtjequote:Op maandag 11 mei 2009 01:49 schreef zomgmoz het volgende:
Graffiti geen kunst
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:49 schreef zomgmoz het volgende:
Graffiti geen kunst
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef zuiderbuur het volgende:
Weet de topicstarter hiervan?
[ afbeelding ]
Precies, het is gewoon verkrachting van de speculaas. Sommige dingen moet je gewoon zo laten als ze zijn. Er zit trouwens ook gigantisch veel vet in. Dus slibben de gulzige speculoos gebruikertjes hier weer dichtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Cardiff het volgende:
Speculaas uit pot![]()
Speculaas op brood![]()
Speculaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |