en weer verder dusquote:In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.
ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:
Whehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:
"Iceman " was een nickname van iemand in top gun
The man sure loved his blender. Hij zal het wel gewend zijn, dat pureren van babyvoer enzovoorts!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Iceman? Bedoellie die Tom? 7+ geloof ik, of een 7.
Een welverdiende..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Iceman? Bedoellie die Tom? 7+ geloof ik, of een 7.
Volgens mij is het juist wel een enorm watje, die Tom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef Psych-case het volgende:
The man sure loved his blender. Hij zal het wel gewend zijn, dat pureren van babyvoer enzovoorts!![]()
Okay genoeg (af)gezeik van mijn kant! Heb het gewoon niet zo op 'stoere' mannen, doe mij maar een lief watje.![]()
Ben benieuwd naar morgen.
Van mij mag ze winnen. Die komt er wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Benieuwd hoe Monica het doet straks!!
Ik schreef ook stoer met aanhalingstekens. Hij probeert stoer te zijn! Een watje is het zeer zeker maar geen lief watje! Das toch anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist wel een enorm watje, die Tom.
Niets in huis in te brengen, behalve z'n stereo en TV en van z'n bazige vrouw mag ie een speelgoedhoekje met Top-gun speeltjes hebben.![]()
Ben ook benieuwd wat Monica er morgen van terecht brengt.
Die groep van volgende week ziet er in het voorstukje ook niet uitnodigend uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Principessa het volgende:
Ik geef deze serie een welverdiende 7-. Suffe mensen, suffig eten, alleen Monica was een echte uitschieter (en het huis van mayke, maar ja het gaat om het voer, he).
Nee en alweeeeer in Amsterdam..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die groep van volgende week ziet er in het voorstukje ook niet uitnodigend uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |