abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72178281
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
Jezelf aan laten houden op de fiets is echt Epic Fail
Jij fietst er zeker hard vandoor zeker.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:33:04 #27
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72178343
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Jij fietst er zeker hard vandoor zeker.
Ja, met de fiets kom je overal makkelijk weg voor de politie, ik zou daar iig echt niet voor stoppen.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72190038
Ja, gewoon lekker keihard wegfietsen. Je rijdt niet voor neits op de fiets immers.

De reden van de boete is precies waarom ik zo graag de fiets pak. Geen oeverloos gewacht op stoplichten: hup, gewoon door rood! Omrijden? Dacht het niet, daar is de stoep voor!

Nog nooit een boete gehad. Wel bijna, toen ik overduidelijk door rood reed en pardoes werd tegengehouden door een agent. En daar had ik echt een boete verdiend, want wat ik toen deed was echt gewoon gevaarlijk door rood fietsen.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_72192980
Dan heb je dus gewoon een keermanouvre gemaakt vlak bij een kruispunt.
Kan me voorstellen dat de agenten dat niet handig vinden. Zeker als het een redelijk druk of onoverzichtelijk kruispunt is. (Stel dat het groene autootje onderaan ook rechtsaf wil, die staat dan redelijk dom te kijken als jij ineens een U-bocht maakt en de weg oversteekt... )
Waren de twee verkeerslichten voor rechtsaf waar je langs moet zijn gekomen trouwens wel groen? Rechtsaf is soms wel vrij, maar vaak ook niet. Alleen als het duidelijk staat aangegeven dat rechtsaf vrij is. En als dat niet stond aangegeven heb je gewoon waarschijnlijk twee keer door rood gefietst he. Mag je nog blij zijn dat je maar 1 prent kreeg.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72202694
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef Jovatov het volgende:

Ik was met een groepje en een paar reden zonder licht. Aangehouden en onze identiteitsdingen nam die en hij schreef wat dingen over.
Ik neem aan dat ze je daar niet voor aanhouden. Staande houden lijkt me logischer
pi_72205537
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef Pandora73 het volgende:
Dan heb je dus gewoon een keermanouvre gemaakt vlak bij een kruispunt.
Kan me voorstellen dat de agenten dat niet handig vinden. Zeker als het een redelijk druk of onoverzichtelijk kruispunt is. (Stel dat het groene autootje onderaan ook rechtsaf wil, die staat dan redelijk dom te kijken als jij ineens een U-bocht maakt en de weg oversteekt... )
Waren de twee verkeerslichten voor rechtsaf waar je langs moet zijn gekomen trouwens wel groen? Rechtsaf is soms wel vrij, maar vaak ook niet. Alleen als het duidelijk staat aangegeven dat rechtsaf vrij is. En als dat niet stond aangegeven heb je gewoon waarschijnlijk twee keer door rood gefietst he. Mag je nog blij zijn dat je maar 1 prent kreeg.
De beide rechtsaflichten waren wel groen. Ik kan me wel voorstellen dat een agent de keermanouvre gevaarlijk vond, maar ik heb een boete gehad voor door rood rijden.
Ik denk dat ik toch maar protest ga aantekenen. Je weet nooit wat er uit komt. Tot nu toe heb ik altijd mijn boetes gerestitueerd gekregen.
pi_72206268
Op zich was wat je deed niet heel netjes, en dat oversteken is op zich ook nog wel gevaarlijk. Maar de boete klopt inderdaad niet. Ik zou gewoon bezwaar aantekenen en uitleggen dat de boete niet overeenkomt met wat je deed. Maar verder niets over die keermanoeuvre vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')