nog een topic openen en niet eens mijn vraag beantwoordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
waarom heb je die nodig dan? wat ga je ermee doen? gewoon interesse
Iedere keer als er een moordaanslag is, zijn er ook sinaasappels in de buurt. Dit komt ook vaak terug in the Sopranos.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:07 schreef Silaz het volgende:
Bij the godfather. Elk moment waar fruit in voor komt gebeurt er iets spannends ofzo. las ik ergens
MMMH helemaal niet gezien, we moeten voor Media en Cultuur studie aan de Universiteit van Amsteradm voor het vak mediarepertoire in context, diverse media artikkelen met elkaar vergelijken en een analyse maken over het motief. Dit motief moet terloops zijn en verschiilende betekenisen hebben die niet direct aan de opervlakte liggen. Aan ons de taak 24 voorbeelden te vinden, hierna 10 te selecteren en aan het gekozen motief een betekenis toe te kennen. Dit is ongeveer het idee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nog een topic openen en niet eens mijn vraag beantwoorden
Super voor het mee denken! Ken je de films zo dat je misschien nog iets specifieker kan zijn, dan weet ik een beetje waar ik moet zoeken. Alvast bedankt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
lord of the rings - the fellowship of the ring
Als aragon met pipping /merry/frodo/sam naar de wachttoren amon sul gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef Viss3r het volgende:
[..]
Super voor het mee denken! Ken je de films zo dat je misschien nog iets specifieker kan zijn, dan weet ik een beetje waar ik moet zoeken. Alvast bedankt!
Soms heeft die het erover terwijl die het eet. Dus niet elke scene is geschikt zo aan de beschrijving van TS te horen. Maar zit inderdaad veel fruit in!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef lamers het volgende:
In de serie Life eet het hoofdpersonage ook steeds fruit en vooral aparte exotische soorten.
doe es zelf zoeken luiwammesquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Viss3r het volgende:
[..]
Waar moet ik precies zoeken bij in to the wild
Thanks!
Idd, ik vind deze 'student' echt een luie faler. Doe lekker zelf je werk. Hoe denk je dat als je collega's het doen? Of zitten die lekker mee te lurken in dit topic? Fijn, krijgt die docent meermaals dezelfde opdracht uitgewerkt binnen.quote:
Mwoah.. ze hebben andere opdrachten maar ze komen het hier ook gewoon vrolijk vragen hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:34 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd, ik vind deze 'student' echt een luie faler. Doe lekker zelf je werk. Hoe denk je dat als je collega's het doen? Of zitten die lekker mee te lurken in dit topic? Fijn, krijgt die docent meermaals dezelfde opdracht uitgewerkt binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |