quote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef BOKA het volgende:
met 2 vrienden als peruvian flute band.
Heb zelfs nog een euro verdiend.
Slayerquote:
Ik vind Under a Funeral Moon erg goed, verder Transilvanian Hunger en dat is het dan wel. Ik zie de link tussen die twee albums en hardcore niet. Ja hardcore is kutmuziek.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
Darkthrone is vet!![]()
Maar ik ben nu nog meer in de war... Wel Darkthrone luisteren, maar harcore kut vinden.
Je blijft me verbazen!
Jep, geen enkele guineesaurus rex gezien.quote:
Heb je het nu over alle albums van die band?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
Carnavaljezelf verkleden en dan met zijn allen geforceerd leuk gaan doen. Wat baalde ik er van dat ik niet kon zuipen tijdens de optocht gisteren. Als je nuchter bent is het zo tenenkrommend slecht_! Als je dronken bent daarentegen...
Darkthrone is gewon punk, maar dan met (zo mogelijk) nog slechter afgesteld geluid en iets andere 'zang'!Verder ontloopt het elkaar niet zo heel veel IMHO.
Zelfs al was het wel metal...quote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe niet aan carnaval. Carnaval is kein metal.
De laatste twee albums van Darkthrone zijn punk/black uit de jaren tachtig.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je het nu over alle albums van die band?
Ze willen zo nu en dan nog wel eens van stijl veranderen enzo.
Agreequote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zelfs al was het wel metal...
Carnaval is gewoon naar
Die vind ik ook geen bal aan.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste twee albums van Darkthrone zijn punk/black uit de jaren tachtig.
Mwoah, ik vond Hate Them en die dingen die daar na hebben uitgebracht best wel vermakelijk. Mijn favoriete Darkthrone album is Soulside Journey. Dat krijg je als je meer death metal dan black luistert.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Die vind ik ook geen bal aan.![]()
Ik houd wel van sommige punk overigens, dat dan weer wel
Undertones, Punishment of Luxery, Schwarz of Galiorka dat soort bands
Ach op alles moet tegenwoordig een labeltje anders snappen wij mensen het anders niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
Maar goed, het ontloopt elkaar niet zo heel veel.
Stomme genres/ subgenres en sub- subgenres!
Ik vond Panzerfaust in ieder geval de beroerdste... Man, was dat een slecht album. De muziek was leuk, maar zodra de 'zang' begon
Lekker. Maar nu even niet want ik moet nog werken.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
Kaboom! Baby!
@ Tijnbrein;
Een blue labeltje... daar ben ik op zich wel aan toe!
Carnaval ist kriegquote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe niet aan carnaval. Carnaval is kein metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |