Jou gemiddelde vanaf september is dan ook schrikwekkendquote:
Ey vrouwke ga je nog zeggen wat je gisteren zou zeggen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
Bahahahahahaha!
lapo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
En dan bedoel ik niet kanker natuurlijk.
Iets met jou willen en geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey vrouwke ga je nog zeggen wat je gisteren zou zeggen?
I LOVE YOU!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met jou willen en geheel.
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou gemiddelde vanaf september is dan ook schrikwekkendToen had je nog 32 posts per dag ofzo, nu 48
Vraag eens aan die statistiekenmaker hoeveel post jij hebt gemaakt vanaf september danquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee.
En verder? Wat wil je met me doen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met jou willen en geheel.
Ik ben vorig jaar in de top 10 geëindigd van meeste postsquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag eens aan die statistiekenmaker hoeveel post jij hebt gemaakt vanaf september dan
In stukjes snijden en in de kip kerrie pleuren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En verder? Wat wil je met me doen dan?
Maar gemiddeld nog wel meer dan 50 per dag aangezien je gemiddelde nog omhoog gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de top 10 geëindigd van meeste postsmaar vanaf oktober heb ik juist minder gepost hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |