Jou gemiddelde vanaf september is dan ook schrikwekkendquote:
Ey vrouwke ga je nog zeggen wat je gisteren zou zeggen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
Bahahahahahaha!
lapo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
En dan bedoel ik niet kanker natuurlijk.
Iets met jou willen en geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey vrouwke ga je nog zeggen wat je gisteren zou zeggen?
I LOVE YOU!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met jou willen en geheel.
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou gemiddelde vanaf september is dan ook schrikwekkendToen had je nog 32 posts per dag ofzo, nu 48
Vraag eens aan die statistiekenmaker hoeveel post jij hebt gemaakt vanaf september danquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee.
En verder? Wat wil je met me doen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met jou willen en geheel.
Ik ben vorig jaar in de top 10 geëindigd van meeste postsquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag eens aan die statistiekenmaker hoeveel post jij hebt gemaakt vanaf september dan
In stukjes snijden en in de kip kerrie pleuren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En verder? Wat wil je met me doen dan?
Maar gemiddeld nog wel meer dan 50 per dag aangezien je gemiddelde nog omhoog gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de top 10 geëindigd van meeste postsmaar vanaf oktober heb ik juist minder gepost hoor.
Knuffelen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En verder? Wat wil je met me doen dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BobbyB is opgegroeid met drie vaders. één was een degelijke timmerman, en werkte maar liefst 60 uur in de week. De ander was loodgieter. Bij een bedrijfsongeval waar zijn linkerhand in een afvalvermaler in een wasbak terecht was gekomen kon hij echter dit beroep niet meer beoefenen. Sindsdien zit hij thuis, en kijkt hij het liefst naar zijn twee favoriete tv shows, Oprah en As The World Turns. De derde vader, tevens de favoriet van Bobby, is Dave, een verpleegster. Verpleegster ja. Hij heeft zich in 1993 laten ombouwen, en laat zich tegenwoordig liever Daphne noemen. Allen hebben ze nooit het gevoel gehad dat er een vrouw miste in het huishouden. Toen Bobby 10 jaar oud was, vertelden ze hem dat ze 'anders' waren dan andere gezinnen. Bobby moest een tijdje wennen, maar vindt het tegenwoordig niet meer dan normaal dat hij drie vaders heeft.
Lekker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een balletje uit de jus? Zelf gemacht
Ik ga vanavond ook gehaktballen maken, heb al kruiden ingeslagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij dat geen eens meer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar gemiddeld nog wel meer dan 50 per dag aangezien je gemiddelde nog omhoog gaat![]()
Ik was 1000e ofzo?
Ik meng er altijd een zakkie nasimix doorheenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook gehaktballen maken, heb al kruiden ingeslagen
Pics volgen zoals gewoonlijk.
Oke.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij dat geen eens meer.
Met rattengif zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doe niet aan knuffelen
Je mag me wel naaktschilderen.
Mijne aan dagdagquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Met rattengif zeker.
Geef mijn portie maar aan Juicyhil.
Ik denk dat je zijn vader de comaviking bent vergeten.quote:
Maar wel dat je net in bed ligt dan, want dat is lievquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Sanna, ik houd wel van knuffelen, het liefst heel lang en en vol passiee
Ik koop altijd zo'n bakje knoflookkruidenmix van AH Excellent, die is echt meesterlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik meng er altijd een zakkie nasimix doorheen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef behangplakker het volgende:
Sanna, ik hou wel van zoenen nadat een lekkere bjmits doorgeslikt he
Ja, lekker warmquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wel dat je net in bed ligt dan, want dat is liev
Die gaak proberen de volgende keerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik koop altijd zo'n bakje knoflookkruidenmix van AH Excellent, die is echt meesterlijk
Dan knuffel je niet goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik ben groot en sterk en ben bang dat ik je verpletter tijdens het knuffelen.
Ik wil jou wel versierenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
Is Noel die meid nou aan het versieren?
Ik flikker altijd overal mênnus veel knoflook doorheen, 2 teentjes voor één bord spaghetti is geen uitzonderingquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die gaak proberen de volgende keer
Da's vrij makkelijkquote:
Slet.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's vrij makkelijk![]()
Gooi er wat bier in en ik ga met je mee
Ja maar je kan niet knuffelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey, i kdacht dat ik de enige voor je was![]()
Ik hoef je niet meer
Die van mij weigert ze ook maar te maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slet.
Waar is mijn tekening alweer heen?
Ja, wat een bak hequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
Wil je 'm in een PM?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slet.
Waar is mijn tekening alweer heen?
HOAX, TS komt niet buiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had net een discussie met het kassa meisje bij de macdonalds. Die verlepte hoer zei dat het friet was, maar het is natuurlijk patat. Dus ik zeg zo YO het is patat hoor. Zij een beetje bijdehand te doen van nee het is friet. dus ik zo zeggen, nou ik wil alleen maar patat, geen friet want ik weet niet wat dat is. Toen zei zo, ja dat hebben we niet. Dus ik zeg, nou dan niet, doe dan maar 3 hamburgers en een grote chocolade milkshake. En als jullie patat hebben patat erbij. En toen kwam ze alsnog aan met mn PATATJES!
Geldt dat ook als ik dat probeer bij je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's vrij makkelijk![]()
Als ik m'n best doe wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet knuffelen.
Geil.quote:
Geef hem eens ongelijk. Haalt ie eerst die meid naar de SC en vervolgens gaat de halve SC er virtueel overheen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
Nice.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's vrij makkelijk![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Haalt ie eerst die meid naar de SC en vervolgens gaat de halve SC er virtueel overheen.
Kijk die foto in je fobo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik m'n best doe wel.
Moet je wel een reden geven dat ik mijn best ga doen.
Betalen kan bij mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Haalt ie eerst die meid naar de SC en vervolgens gaat de halve SC er virtueel overheen.
Doen we wel het licht uit, want anders is het zo confronterend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geldt dat ook als ik dat probeer bij je?
Het is zo makkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd pata/friet discussies aan in het echtquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had net een discussie met het kassa meisje bij de macdonalds. Die verlepte hoer zei dat het friet was, maar het is natuurlijk patat. Dus ik zeg zo YO het is patat hoor. Zij een beetje bijdehand te doen van nee het is friet. dus ik zo zeggen, nou ik wil alleen maar patat, geen friet want ik weet niet wat dat is. Toen zei zo, ja dat hebben we niet. Dus ik zeg, nou dan niet, doe dan maar 3 hamburgers en een grote chocolade milkshake. En als jullie patat hebben patat erbij. En toen kwam ze alsnog aan met mn PATATJES!
It's a conspiracyquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van mij weigert ze ook maar te maken. [ afbeelding ]
jij weer niet dagdagquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef dagdag het volgende:
gamedemon bleek het al een tijdje erg druk te hebben en daarom hebben we in overleg besloten afscheid van hem te nemen als moderator op GAM. Uiteraard alle dank voor alle tijd die je erin gestoken hebt, gamedemon, en hopelijk tot ziens als je weer wat meer tijd krijgt.
Uit de sollicitatieprocedure is vervolgens de volgende naam gerold: Bart. Bart was al actief op games.fok.nl en modereerde op de FP. Hij zal zich nu ook vooral gaan storten op het in goede banen leiden van ons gamesforum. Bart, veel succes en vooral ook veel plezier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kom ik nietquote:
EEN POST VAN DAGDAG VAN MEER DAN EEN ZIN! MÉT HOOFDLETTERS ÉN INTERPUNCTIE WTFquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef dagdag het volgende:
gamedemon bleek het al een tijdje erg druk te hebben en daarom hebben we in overleg besloten afscheid van hem te nemen als moderator op GAM. Uiteraard alle dank voor alle tijd die je erin gestoken hebt, gamedemon, en hopelijk tot ziens als je weer wat meer tijd krijgt.
Uit de sollicitatieprocedure is vervolgens de volgende naam gerold: Bart. Bart was al actief op games.fok.nl en modereerde op de FP. Hij zal zich nu ook vooral gaan storten op het in goede banen leiden van ons gamesforum. Bart, veel succes en vooral ook veel plezier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was d_a, die op mijn account zitquote:
quote:
Jammer dat het gekopieerd isquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
EEN POST VAN DAGDAG VAN MEER DAN EEN ZIN! MÉT HOOFDLETTERS ÉN INTERPUNCTIE WTF![]()
ZIEN JULLIE HET?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij stinkt altijd naar sperma en zweetquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was d_a, die op mijn account zit
wat moet je met ananas, hij heeft krullen en een smerige douche
Ik doe mn all stars mn skinny jeans en mn zwarte anti-hiphop alliance shirt aan. Verder wat makeup en een ketting met een groot zilveren kruis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik doe denk ik mijn roze overhemd aan samen met mijn mooie gant-trui
das CTRL + Vquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
EEN POST VAN DAGDAG VAN MEER DAN EEN ZIN! MÉT HOOFDLETTERS ÉN INTERPUNCTIE WTF![]()
ZIEN JULLIE HET?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige week met een maat van me naar een friettent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd pata/friet discussies aan in het echt![]()
[..]
It's a conspiracy!
Ik had zijn post dan ook niet gelezen. Ik keek alleen naar hoofdletters en interpunctie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jammer dat het gekopieerd isDagdag
Dat is een verschrikkelijke wereld. net zoiets als de galaxies bij super mario galaxy. Doe maar nooit de deur open.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kom ik niet? Buiten, wat is dat
?
Wel met gel mooi die haren voor 1 oog?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik doe mn all stars mn skinny jeans en mn zwarte anti-hiphop alliance shirt aan. Verder wat makeup en een ketting met een groot zilveren kruis.
Ik krijg mijn eten altijd door een gleuf, zo zit ik veilig afgesloten van die enge wereldquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is een verschrikkelijke wereld. net zoiets als de galaxies bij super mario galaxy. Doe maar nooit de deur open.
Nou ik maar er wel geen dus houdt je geld maar zelf. Dan teken jij een nieuwe voor mij van het geld dat je hebt bespaard omdat ik er geen tekende.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ja geld voor tekeningen maken. Vanaf nu.
Jazz, het is allemaal leuk en aardig, maar wel graag een beetje respect voor dagdag tonen oke?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jammer dat het gekopieerd isDagdag
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik maar er wel geen dus houdt je geld maar zelf. Dan teken jij een nieuwe voor mij van het geld dat je hebt bespaard omdat ik er geen tekende.
Thanks. Ik ben benieuwd.quote:
jep. en ook mn schaamhaar met gel voor een bal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel met gel mooi die haren voor 1 oog?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben ook blij dat papa me van de enge buitenwereld beschermd door me op te sluiten in de kelder. Thank God dat ik nooit daglicht zal zien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg mijn eten altijd door een gleuf, zo zit ik veilig afgesloten van die enge wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JUVE
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
wat voor gleuf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg mijn eten altijd door een gleuf, zo zit ik veilig afgesloten van die enge wereld
Maar ik had het al eerder gevraagd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
ik snap het niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik maar er wel geen dus houdt je geld maar zelf. Dan teken jij een nieuwe voor mij van het geld dat je hebt bespaard omdat ik er geen tekende.
Ik wil alleen een foto hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Oke jij bent een uitzondering.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik had het al eerder gevraagd.
Je weet dat ik een neger ben en dus een ons weeg?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan wachten tot je een ons weegt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke jij bent een uitzondering.
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen een foto hoor
Florian in Gothic style letters zo op je voorgevel
Dan ben je dom.quote:
Twee ons.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik een neger ben en dus een ons weeg?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik had het al eerder gevraagd.
Flikker op vent, de helft van de negers hebben alleen al 20 kilo aan kettingen en gouden tanden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik een neger ben en dus een ons weeg?
Dat kan nu ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
Sanna maak je nog een nieuwe voor mij zodat we kunnen e-knuffelen?
pwnd!quote:
Neehoor.quote:
daar ziet ze er anders uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog de mooiste.
Roze overhemden zijn voor flikkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, ik zie d'r echt weer nice uit in m'n stylo kleding.
Ik niet. Ik woon in een kelder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker op vent, de helft van de negers hebben alleen al 20 kilo aan kettingen en gouden tanden.
Oh, geil, pics? Neuken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, ik zie d'r echt weer nice uit in m'n stylo kleding.
Komt omdat ze een kloon is. door de lichtval.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar ziet ze er anders uit.
Je ziet er toch nooit hetzelfde uit op foto's?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar ziet ze er anders uit.
quote:
Mooie roze overhemdje met blokjes van riverwoods jeweettochquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Roze overhemden zijn voor flikker
POTJE VECHTEN!?!?!?!
Gisteren Bobby-B, IQM en Zotheid uit de kast en nu jijquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooie roze overhemdje met blokjes van riverwoods jeweettoch
donkerblauwe jerseytrui van gant ook spang swa
mooie jeans met lichte wassing van armani toch
IQM was toch al uit de kast?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gisteren Bobby-B, IQM en behangplakker (?) uit de kast en nu jij
jaloers, jaloers. Ik zal niks zeggen over m'n leren puntschoentjesssssquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Behangplakker was Zotheid.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaloers, jaloers. Ik zal niks zeggen over m'n leren puntschoentjesssss
BWEHEH zometeen zijn alle mannen op de aarde behalve D_A homo en zelfs dan kan ie nog geen chicks krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Net nu mijn voorgevel zich tegen jou aandrukt.quote:
Avi or it didnt happen !!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je dat dan? Net nu mijn voorgevel zich tegen jou aandrukt.
Nee joh Jude Law is een vrouw:quote:
Wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ff naar de wc hoor, m'n broek staat een beetje bol
PSVquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK, DIT BEN IK MENSUHHH
Er zit een cd voor je hoofd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb jij een raar vierkant hoofd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag een schrijfopdracht Nederlands voor me maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef McFearless het volgende:
Ik verveel me, iemand tips om dit tegen te gaan? Fappen is geen optie.
Prima, kom maar op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je mag een schrijfopdracht Nederlands voor me maken.
het is ook geen aanval, alleen een opmerking.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ziet er toch nooit hetzelfde uit op foto's?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
toch fappen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef McFearless het volgende:
Ik verveel me, iemand tips om dit tegen te gaan? Fappen is geen optie.
Godver, nog een pink floyd cd ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KIJK, DIT BEN IK MET EEN PINK FLOYD CD VOOR MIJN HOOFD
Dubbel-cd*quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godver, nog een pink floyd cd ook
Ik ben vrienden met een vriend van jequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn foto's staan op prive.
Pink Floydquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet beschouwend zijn. Over toerisme in ontwikkelingslanden. Kolommenschema, versie 1, nalaten kijken en dan verbeteren tot een versie 2. Ongeveer 600 woorden. Hvj.quote:
Wat een kankerlelijk logo is het toch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon doorgaan. Maakt niks uit als er losse vellen aan hangen enzo, daar kom je wel weer overheen.quote:
Ik doe het morgen wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet beschouwend zijn. Over toerisme in ontwikkelingslanden. Kolommenschema, versie 1, nalaten kijken en dan verbeteren tot een versie 2. Ongeveer 600 woorden. Hvj.
Je had toch ook een Beatles plaat? Die prefereer ik boven de RSquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK, DIT BEN IK MET EEN ROLLING STONES LP VOOR MIJN HOOFD
Mwah, ik spaar de krachten voor vanavond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gewoon doorgaan. Maakt niks uit als er losse vellen aan hangen enzo, daar kom je wel weer overheen.
Ja, die heb ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je had toch ook een Beatles plaat? Die prefereer ik boven de RS
Je wordt er wel knapper op zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je had toch ook een Beatles plaat? Die prefereer ik boven de RS
jongeeeeeeeeeeeeeeeeee, jwt zelf dat ik lekker ben, alleen niet fotogeniekquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wordt er wel knapper op zo.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
hou je het wel langer uit vanavond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, ik spaar de krachten voor vanavond.
Brabant.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze is mooier
[ afbeelding ]
Wat denk jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Brabant.![]()
Ga je carnavallen D_A?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil je verkering met mij, pleasequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij moet morgen af zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, ik spaar de krachten voor vanavond.
Als je ook nog een Nick Drake, Jeff Buckley of Zero7 plaat hebt maak ik het uit met m'n vriendin en trek ik bij je inquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha leuke ava.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verdomme man, dat is jouw probleem!
Nee.quote:
Erik mocht niks bestellen bij de macquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Silentalarm het volgende:
OMGOMGOMG IK HAD EEN LAPO OP PAGINA 4!!!!!
Buckley had ik ooit wel, maar die is kwijt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je ook nog een Nick Drake, Jeff Buckley of Zero7 plaat hebt maak ik het uit met m'n vriendin en trek ik bij je in
doemaaropmsnzeggenwantjazzvindnietleukpriveslowchatjewaitsquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Erik mocht niks bestellen bij de mac
Ik heb geen info. Even mijn oude klasgenootjes vragen die wel over zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stuur alle info eens per pm, mss maak ik het wel
Abbey Road, harde shit jongeeequote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
duidelijker krijg ik hem nietkankerwebcam
Te gek, ik ben er het hele weekend ook wel te vinden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Silentalarm het volgende:
overmorgen ga ik even kankah hard de gangster uithangen in damsco.
jaikweetmaarikmoesthethiergewoonffzeggenwantdanhoefdeiknieteenmsngesprekteopenenwanthierlasjehetookwelquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
doemaaropmsnzeggenwantjazzvindnietleukpriveslowchatjewaits
geen damscoquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Silentalarm het volgende:
overmorgen ga ik even kankah hard de gangster uithangen in damsco.
misschien kom ik je wel tegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Te gek, ik ben er het hele weekend ook wel te vinden!
geen fa2s met de niggahs van de klick swa.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
geen damscogewoon Amsterdam lul
Grace? Hoe kun je die nou kwijtraken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Buckley had ik ooit wel, maar die is kwijt.
Ik acht de kans klein, zaterdag werken, zondag tegen de kakkerlakken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
misschien kom ik je wel tegen
moet ik nu bang wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
geen fa2s met de niggahs van de klick swa.
geil.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jaikweetmaarikmoesthethiergewoonffzeggenwantdanhoefdeiknieteenmsngesprekteopenenwanthierlasjehetookwel
Abbey Roadquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
duidelijker krijg ik hem nietkankerwebcam
jaa maar dit kan niet over msn swa.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
moet ik nu bang worden? maarnuwordjazzboosomdatweweermetzn2eaanhetpratenzijn
Ja en weet ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Grace? Hoe kun je die nou kwijtraken?
Waar is Shay men?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein, zaterdag werken, zondag tegen de kakkerlakken.
:s :squote:
Joah, echt hequote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Abbey Roadeen van de mooiste
ok jwzquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jaa maar dit kan niet over msn swa.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en weet ik niet![]()
En ik vind Forget Her het mooiste live.
Als ie nou gewoon die microfoon wat lager zet hoeft ie niet zo raar te staan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, echt heAlleen jammer dat ik hem nog niet ingelijst heb
Heb ik wel met mijn Liam Gallagher poster, like duh, hihi
[ afbeelding ]
Dus dan word ze weer volgeblaft door de fotograaf?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die heeft een fotoshoot op dit moment, is een paar dagen weg.
Mazzel.quote:
Hoezo, heb je ooit wel eens een dag dat je schijt lekker ruikt dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Gisteren iets verkeerds gegeten, hele dag aan de stinkschijt
Ik luister ook goeie muziek, en je hebt mij nog nooit gevraagd om samen met jouw muziek te luisterenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wolvendagen, jij luistert echt goede muziek![]()
zullen we een keertje samen goede muziek gaan luisteren?
Mag ik dan kiezen met welk nummer we beginnen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Wolvendagen, jij luistert echt goede muziek![]()
zullen we een keertje samen goede muziek gaan luisteren?
Pink Floyd - Comfortably Numb natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik dan kiezen met welk nummer we beginnen?
Die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dan word ze weer volgeblaft door de fotograaf?![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Gisteren iets verkeerds gegeten, hele dag aan de stinkschijt
Hey you!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pink Floyd - Comfortably Numb natuurlijk
Maar jij bent geen spange 16 jarige chick.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik luister ook goeie muziek, en je hebt mij nog nooit gevraagd om samen met jouw muziek te luisteren
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik luister ook goeie muziek, en je hebt mij nog nooit gevraagd om samen met jouw muziek te luisteren
Daar dacht ik aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
dat mag, want je kiest vast een goed nummerquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alwwer aan de kant gezet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
Wolvendagen, hoer.
Als wij samen muziek gaan luisteren stem ik voor om die als beginnummer te doen. Of shine on you crazy diamondquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een taal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zal ik je blij maken? Ik luister Butterfly VIP van Ophidian als ik boos ben.quote:
Wel de lange versie natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als wij samen muziek gaan luisteren stem ik voor om die als beginnummer te doen. Of shine on you crazy diamond![]()
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik je blij maken? Ik luister Butterfly VIP van Ophidian als ik boos ben.
Denk dat ie liever begint met een nummertje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar wel eens dat het niet echt stinktquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo, heb je ooit wel eens een dag dat je schijt lekker ruikt dan?
jij luistert echt kankermuziekquote:
Fuck yeah!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef bloodysunday het volgende:
IK HAD EEN 8,7 VOOR MIJN PROFIELWERKSTUK![]()
We gaan echt vechten als we weer een keer meetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij luistert echt kankermuziek
Technoboyquote:
sterktequote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fuck yeah!!
Ik had een 4 voor mijn herkansing![]()
deal, ik stomp je neerquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We gaan echt vechten als we weer een keer meeten!!!!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
We walen af jongens
Vandaag heeft nog niemand wolvendagen een kloon genoemd [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat ze een kloon is. door de lichtval.
Och, volgend jaar maar weer overnieuw doenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als we omrekenen naar gewicht en lengte win ik![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat mag, want je kiest vast een goed nummer![]()
1.88 en 93 kgquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk je
Als we omrekenen naar gewicht en lengte win ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |