moeten we dat maar doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel oppas regelen meestal
Dus is best een keer te doen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat moet drama opleveren hier hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Wat gezellig, een vrouwen-"date"
Nee, ik denk dat dat bij deze drie wel mee zal vallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat moet drama opleveren hier haha
ik bedoelde het ook meer als grapjequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat bij deze drie wel mee zal vallen
Dank jequote:
Ik miste je grapjequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook meer als grapje
zo van van de dates hier komt drama
en van vrouwen onderling komt vaak drama
Ahhh!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef John.Milton het volgende:
Het begint hier ineens te hagelen. Ik wilde net naar de winkel toe fietsen.
Morgen is het VRIJ-dagquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh! [ afbeelding ]
Ben je morgen om half 1 in P?
Ik heb geen auto, maar drink geen alcohol.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moeten we dat maar doen
ik heb een auto dus alles kan gheghe (ik ben wel de bob)
Verdorie! :-(quote:
ik drink ook niet, heb ik niet nodig hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, maar drink geen alcohol.
Van mij zou je mogen drinken, zorg wel dat je veilig in je eigen auto thuis komt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik drink ook niet, heb ik niet nodig haha
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie! :-(
Ben je maandag in P?
ik drink wel, heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik drink ook niet, heb ik niet nodig haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |