moeten we dat maar doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel oppas regelen meestal
Dus is best een keer te doen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat moet drama opleveren hier hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Wat gezellig, een vrouwen-"date"
Nee, ik denk dat dat bij deze drie wel mee zal vallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat moet drama opleveren hier haha
ik bedoelde het ook meer als grapjequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat bij deze drie wel mee zal vallen
Dank jequote:
Ik miste je grapjequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook meer als grapje
zo van van de dates hier komt drama
en van vrouwen onderling komt vaak drama
Ahhh!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef John.Milton het volgende:
Het begint hier ineens te hagelen. Ik wilde net naar de winkel toe fietsen.
Morgen is het VRIJ-dagquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh! [ afbeelding ]
Ben je morgen om half 1 in P?
Ik heb geen auto, maar drink geen alcohol.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moeten we dat maar doen
ik heb een auto dus alles kan gheghe (ik ben wel de bob)
Verdorie! :-(quote:
ik drink ook niet, heb ik niet nodig hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, maar drink geen alcohol.
Van mij zou je mogen drinken, zorg wel dat je veilig in je eigen auto thuis komt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik drink ook niet, heb ik niet nodig haha
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie! :-(
Ben je maandag in P?
ik drink wel, heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik drink ook niet, heb ik niet nodig haha
Ik heb op ma/di/vrij college in WZquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb nogal een lang weekend
![]()
Ik ben maar 3 dagen in de week in Tilburg te vinden. Vanmorgen had ik wel weer om 08:45 college.Volgens mij ben ik wel nog nooit in P geweest.
Ik heb altijd college in GZ/WZ/CZ.
Hoi.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor iedereen die op het idee komt om vanavond in Nijmegen te zijn: Niet doen.
Want ik ben er ook
Ja! Want ik BEN cutequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
en dat kom jij voor cute hier vertellen?
Eg wel! Anders droog je uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik drink wel, heb ik ook niet nodig
Ik vraag eigenlijk nooit iets voor m'n verjaardagen.. want vier het nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
Cue, wat vraag je eigenlijk voor je verjaardag?
Oo oke, en van je ouders enzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag eigenlijk nooit iets voor m'n verjaardagen.. want vier het nooit
Vind het al goed als ze gewoon komen.. kado's hoeven niet
Ik hebdinsdag het laatst les gehad haha sindsdien weekendquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb nogal een lang weekend
![]()
Ik ben maar 3 dagen in de week in Tilburg te vinden. Vanmorgen had ik wel weer om 08:45 college.Volgens mij ben ik wel nog nooit in P geweest.
Ik heb altijd college in GZ/WZ/CZ.
Uhm ook niks gevraagd.. denk dat ik van me ma wat geld krijg en m'n pa gaat kaartje theater betalenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, en van je ouders enzo?
Iedereen behalve een is prima.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
nou dan geheel volgens de regels, roep ik dat ik iedereen cute vind behalve die ene persoon die niet cute is!!!! En die persoon weet donders goed wie ik bedoel!!!!!
Nieuwsgierig is ook het codewoord vandaag hèquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
nou dan geheel volgens de regels, roep ik dat ik iedereen cute vind behalve die ene persoon die niet cute is!!!! En die persoon weet donders goed wie ik bedoel!!!!!
ja kwaak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig is ook het codewoord vandaag hè
Geld is altijd makkelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ook niks gevraagd.. denk dat ik van me ma wat geld krijg en m'n pa gaat kaartje theater betalen
Je vraagt erom hè..............................................quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja kwaak.
waarom is nouk niet cute?
Nothing at allquote:
MNRquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je vraagt erom hè..............................................![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
nou, mijn dag is nu weer kompleet! ik ga naar huis! ciao mensen
Doei doeiquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
nou, mijn dag is nu weer kompleet! ik ga naar huis! ciao mensen
ja vast.. maar ik ga niet met namen strooien, maar ga er maar vanuit dat de persoon voor wie het is, het ook echt wel door heeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig is ook het codewoord vandaag hè
WAAR GAAT DIT OVER??? Doe me dit toch niet aan mensenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja vast.. maar ik ga niet met namen strooien, maar ga er maar vanuit dat de persoon voor wie het is, het ook echt wel door heeft
Sedannetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
Vervelen jullie je ofzo, tering. 3 Topics dat ik weg was
Kwaak ik heb oprecht spijt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja vast.. maar ik ga niet met namen strooien, maar ga er maar vanuit dat de persoon voor wie het is, het ook echt wel door heeft
Van die ballonnetjes op laten gaan hier die dan maar een iemand hoort te begrijpenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttt?
Ben ik het?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
Jochem iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geld is altijd makkelijk
Oja, Jochem hè?
quote:
O daar heb ik helemaal geen moeite mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van die ballonnetjes op laten gaan hier die dan maar een iemand hoort te begrijpen
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
@MNR: Gaat goed! Met jou?
Hoe is t met de bezette collega?
Ik kon de andere post niet wijzigen/ niet in het veld typen..
Fijn dat hij er niet is! Wanneer zijn je dates ook alweer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef MNR het volgende:
[..]Ik zie het, is okay.
Die is er vandaag niet en morgen ook niet
We stellen al het andere tot overmorgen uit
En wat vind je vandaag van je lovable ex?
Dank je welquote:
Maandag en woensdag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat hij er niet is! Wanneer waren je dates ook alweer?![]()
Haha, ik vind niet zoveel van hem.. Gewoon iemand die de verkeerde keuze heeft gemaakt waar ik achteraf heel blij mee ben
heb ik zoveel concurrentie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Maandag en woensdag.
Ja, dat is meestal he? Dat je achteraf blij bent dat hij het verbroken heeft. Dat is maar goed ook. Ik zat gister nog in de auto te denken: ben ik niet te lullig geweest over hem? Maar toen dacht ik: nee MNR, laat de boosheid maar ff zijn, is stukken makkelijker dan weer in gebreke blijven en altuistisch opstellen hierin. Dat heeft me niets goed gebracht
En met jou en de bezette man? Is ook een (ex-)collega nietwaar?
Het is de enige die ik lekker vind zonder suikerquote:
Hij wilde woensdag langskomen? WTF? Hij is wel snel met plannen maken, is het niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Cool!
Ja dat is meestal inderdaad..
Precies!
Ja klopt.. Tja niks. Hij wilde woensdag langskomen maar dat heb ik afgewezen. Dus nu even niks..
Je moet ook niet op collega's vallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij wilde woensdag langskomen? WTF? Hij is wel snel met plannen maken, is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |