quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet eerst met een wattestaafje helemaal in je plasbuis drukken
Bedankt he, dat was bijna m'n koffie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
Je kan ook je eikel eraf schroeven en even het folie'tje weghalen, net als bij een fles ketchup.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
Je kan ook je eikel eraf schroeven en even het folie'tje weghalen, net als bij een fles ketchup.
Ik dacht dat Fritzl was opgepakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil je wel helpen, lekker knaapje
Je vergeet het goed raggen, want zonder heen en weer te raggen lukt het natuurlijk nooit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet eerst met een wattestaafje helemaal in je plasbuis drukken
HAHAHA,quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
fotoboek.fok.nl/yvonnequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef Sjukken het volgende:
Ik gooi hem maar dicht omdat er [bijna] geen normale reacties komen , voor de mensen die wel serieus hebben gereageerd , bedankt !
Komt er straks bloed uit zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl/yvonne
Kun jij ook een keer spuitend klaarkomen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef Sjukken het volgende:
Ik gooi hem maar dicht omdat er [bijna] geen normale reacties komen , voor de mensen die wel serieus hebben gereageerd , bedankt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |