kom maar erin zetten danquote:
ik vrees dat ik te groot geschapen ben om erin te passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
even naar het toilet en nog een peuk roken en dan mag ik al bijna naar huis
toch is de dag snel gegaan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef crazy987 het volgende:
speciaal voor mooz
wel kijken nu heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol @ je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door dat gezeik over die plee's van jullie moet ik nu ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
even naar het toilet en nog een peuk roken en dan mag ik al bijna naar huis
toch is de dag snel gegaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol @ je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat mist ze dan
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Door dat gezeik over die plee's van jullie moet ik nu ook
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef crazy987 het volgende:
speciaal voor mooz
wel kijken nu heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoopte op een 2e plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
omdat geert wilders een provocerende homo isquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Friday12 het volgende:
noob waarom gaat ie dan ook
[Upd] Wilders gearresteerd en teruggestuurdDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
bier zekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze mist gewoon iets
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:geweldig
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Ik vind het zwaar triest. "vrijheid van menings uiting"quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Friday12 het volgende:
noob waarom gaat ie dan ook
[Upd] Wilders gearresteerd en teruggestuurd![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat geert wilders een provocerende homo iszoiets jah
myminicity![]()
als het echt vrijheid van menings uiting is, had hij ook die imaam wel toegelaten in NL hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar triest. "vrijheid van menings uiting"
GEERT = GAY!De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: