jaah everybody loves deboraquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
LL hoe bedoel je dat? Ik en een suikeroompjeik snap em niet
![]()
Ik heb helemaal geen laptop van 3000 euro
Juist, ik moest gewoon de hele tijd aan jou denkenquote:
Stom toevallig op valentijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah everybody loves debora
vanaf 14 februari op rtl4
Valentijn is overratedquote:
Ze aanvaart je excuses niet zomaar...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Juist, ik moest gewoon de hele tijd aan jou denken
sorrie dat ik je naam gebruikte
deze dus onderanderequote:
dat heb je wel vaker zeker ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die is iets kleiner dan ik verwachte
drink jij geen koffie ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 trekt alweer z`n 4e blikje energydrink open
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb je wel vaker zeker ?
Drink je ze ook nog op of hoe zit datquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 trekt alweer z`n 4e blikje energydrink open
Anders passen ze niet op mn zolderquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die is iets kleiner dan ik verwachte
Ik dacht al dat jij een vet groot huis hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Anders passen ze niet op mn zolder
zit je ook bij de miles high club ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Anders passen ze niet op mn zolder
weet nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Drink je ze ook nog op of hoe zit dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
huurhuis met voor en achtertuin en vaste trap naar zolder over hele huis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij een vet groot huis had
oppervlakte woonkamer: ruim 40 m2
Niet het kleinste huis, maar zeker geen vila
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
er zitten geen toiletten inquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je ook bij de miles high club ?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
weet niet
wil jij ze ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: