hey Mooz!quote:
nee reparatie is gewoon gratis..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, het heeft je niets gekost wrs
maar ik zou gewoon laaiend zijn dat iets van 3000 al "zo snel" kapot gaat
wegdromen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
biw ffik was aan het w..... we.....jeweetsch
morguh zieke sgelequote:
mogguh Tripackquote:
Nee dat woord krijg ik nog uit me vingersquote:
* Moozzie paast debbie een emmerquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast debbie een emmer
Ziek in zijn hoofd in ieder gevalquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat woord krijg ik nog uit me vingers
Ben je ziek sgele?
Niet te zuinig ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat woord krijg ik nog uit me vingers
Ben je ziek sgele?
Hey jochie! Ja naar omstandigheden wel best hoorquote:
Maar nu gaat het wel weer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ja maar dat is niks nieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ziek in zijn hoofd in ieder geval
tjah wel goed hoor... aan het werk hequote:
Je valt in herhalingquote:
Egoïstquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet te zuinig ookKoorts, griep, kaakholteontsteking bijgekomen en dat met die long erbij is heul nie handig
Tja, iemand moet het doen hequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:22 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah wel goed hoor... aan het werk he
Heuh ik heb het beste met jullie voor, dan ik alle ellende maar en jullie niksquote:
nja je accu gaat er sneller, slechter doen.... hij wordt lui zeg maarquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
even een simpele vraag, maar ik gewoon zien welke antwoorden erop komen, aangezien ik een verkoper in een winkel gewoonweg niet vertrouw.
Kan het kwaad om, als je de laptop gebruikt en ook als ie uit staat, de laptop constant in de stroom te laten steken?
de tering....heb jij dit topic weer gevonden ja?quote:
Mkejquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey jochie! Ja naar omstandigheden wel best hoor![]()
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |