Om het te weten wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar hoef je geen devver voor te zijn
Het is FOK!.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja meneer
Wel beleeft blijven he
Geef maar hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:![]()
er staat een krat bier hier voor later
wat nou later ?!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:![]()
er staat een krat bier hier voor later
http://clipaday.com/videos/nip-twist-and-openquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nou later ?!!
[ afbeelding ]
Handig zo'n vriendinquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
http://clipaday.com/videos/nip-twist-and-open
lmao.. neej.. daar was de laptop toch iets te duur voor..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. dit is crazy-p straks thuis
[ afbeelding ]
3000 pleuro???quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. neej.. daar was de laptop toch iets te duur voor..
plus hij is nog steeds binnen garantie.. dan geven ze me maar een nieuwe
ik ga toch geen laptop van 3000 pleuro vernielen..
3000 euro.. geloof je het zelf?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. neej.. daar was de laptop toch iets te duur voor..
plus hij is nog steeds binnen garantie.. dan geven ze me maar een nieuwe
ik ga toch geen laptop van 3000 pleuro vernielen..
Ook hoiquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
3000 euro.. geloof je het zelf?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Biertje dan maar?
Welke idioot (die het niet nodig heeft voor zn levensonderhoud) geeft 3000 euro uit aan een laptop?quote:
die koop ik voor nog geen 1900 euro.. je bent opgelichtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ahhuh..
www.qosmio.nl
is een Qosmio G40 10Z
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die koop ik voor nog geen 1900 euro.. je bent opgelicht
edit: 1300 euro zelfs
Wat heeft debbie er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Welke idioot (die het niet nodig heeft voor zn levensonderhoud) geeft 3000 euro uit aan een laptop?
Volgens mij heeft Debbie een leuke bijbaan of een suikeroompje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu misschien, maar toen vast nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja.. weet ik.. maar ding heb ik al sinds die net op de markt wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat heeft debbie er nou weer mee te makenDie geef ik gewoon de schuld dat crazy zo veel geld uitgeeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die geef ik gewoon de schuld dat crazy zo veel geld uitgeeft
En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als er nog garantie op zit is ie niet lang geleden gekocht lijkt me...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu misschien, maar toen vast niet
ja, een laptop die binnen de garantie kapot gaat en je hem dus al bijna een maand kwijt bentquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef Crazy-p het volgende:
3 jaar sparen.. maar dan heb je wel wat
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die geef ik gewoon de schuld dat crazy zo veel geld uitgeeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help me teach her how to fly......
ja wachten op onderdelen hequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als er nog garantie op zit is ie niet lang geleden gekocht lijkt me...
[..]
ja, een laptop die binnen de garantie kapot gaat en je hem dus al bijna een maand kwijt bent![]()
echt 3000 waard ja
En trouwens niets persoonlijks hequote:
ach, het heeft je niets gekost wrsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Crazy-p het volgende:
neej.. stom ding was kapot.. had hem net weer terug..
maar is niet erg..
ik kan niet goed tegen verandering.. en ergens ben ik dus blij dat ze hem iig hebben kunnen fixen..
scheelt mij een portie stress..
al ben ik vast de enige die er zo over denkt
hey Mooz!quote:
nee reparatie is gewoon gratis..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, het heeft je niets gekost wrs
maar ik zou gewoon laaiend zijn dat iets van 3000 al "zo snel" kapot gaat
wegdromen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
biw ffik was aan het w..... we.....jeweetsch
morguh zieke sgelequote:
mogguh Tripackquote:
Nee dat woord krijg ik nog uit me vingersquote:
* Moozzie paast debbie een emmerquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast debbie een emmer
Ziek in zijn hoofd in ieder gevalquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat woord krijg ik nog uit me vingers
Ben je ziek sgele?
Niet te zuinig ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat woord krijg ik nog uit me vingers
Ben je ziek sgele?
Hey jochie! Ja naar omstandigheden wel best hoorquote:
Maar nu gaat het wel weer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ja maar dat is niks nieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ziek in zijn hoofd in ieder geval
tjah wel goed hoor... aan het werk hequote:
Je valt in herhalingquote:
Egoïstquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet te zuinig ookKoorts, griep, kaakholteontsteking bijgekomen en dat met die long erbij is heul nie handig
Tja, iemand moet het doen hequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:22 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah wel goed hoor... aan het werk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |