Wat nou stom? Wat is daar nu stom aan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Ka-nip, op dit stukje na:![]()
ABN: Ah fax maar even je afschrift.
Caro: Ik heb geen fax![]()
ABN: Wat stom. Nou ga dan maar even naar het kantoor. Of bel de Postbank, hunnie zun schuld!
Caro:![]()
Ja, ik ben het spuugzat. En dan WEEEEEER een formulier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nou stom? Wat is daar nu stom aan?
Kut, het is kut. Maak ze kapot, die motherfuckers. Denken ze wel niet!![]()
Zo irritant. Zij maken een fout en het kost jou tijd, veel tijd. Dat snap ik nooit. Laat ze langskomen als ze het niet geloven.
Succes en wees onmogelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik ben het spuugzat. En dan WEEEEEER een formulier.
Echt, krijg het heen en weer. Ik doe niet meer. Ga er straks naar toe.
Weer speciaal naar NL rijden, en dan ga ik niet weg voor ik het heb.
Ik loop voor, heb in 2008 er al afgegooidquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Klik ik op de krant... lees ik het onderstaande. Nou wil ik wel een beetje met de tijd meegaan, dus eh.. doei. [ afbeelding ]
Ontvrienden' trend voor 2009
AMSTERDAM - 'Ontvrienden' wordt de nieuwe trend voor 2009. Volgens trendwatchers zijn mensen netwerkmoe en willen ze af van vage contacten op hun sociale netwerksites.
Haha ontvrienden en het dan hebben over 'vage' contacten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Klik ik op de krant... lees ik het onderstaande. Nou wil ik wel een beetje met de tijd meegaan, dus eh.. doei. [ afbeelding ]
AMSTERDAM - 'Ontvrienden' wordt de nieuwe trend voor 2009. Volgens trendwatchers zijn mensen netwerkmoe en willen ze af van vage contacten op hun sociale netwerksites.
Doeiquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Ontvagecontacten bekt ook niet lekker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ontvrienden en het dan hebben over 'vage' contacten.
Nou dat zijn geen vrienden hoor. Voor mij dan.
Nee dat is ook zo. Maar ontvrienden is het ook niet. Vagecontactendeleten klinkt beterder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ontvagecontacten bekt ook niet lekker!
Maar het lukt niet. Nu al niet! Zouden daar ook pillen voor zijn? Of tegen?
Haha en het klinkt nog best goed ook. De lol is er bij Hyves trouwens al een beetje vanaf, ben meer van het Facebooken nu.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Neuh, hyves is stom, facebook kan er nog wel mee doorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef Noek het volgende:
Facebook is toch ook gewoon stom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |