Wat nou stom? Wat is daar nu stom aan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Ka-nip, op dit stukje na:![]()
ABN: Ah fax maar even je afschrift.
Caro: Ik heb geen fax![]()
ABN: Wat stom. Nou ga dan maar even naar het kantoor. Of bel de Postbank, hunnie zun schuld!
Caro:![]()
Ja, ik ben het spuugzat. En dan WEEEEEER een formulier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nou stom? Wat is daar nu stom aan?
Kut, het is kut. Maak ze kapot, die motherfuckers. Denken ze wel niet!![]()
Zo irritant. Zij maken een fout en het kost jou tijd, veel tijd. Dat snap ik nooit. Laat ze langskomen als ze het niet geloven.
Succes en wees onmogelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik ben het spuugzat. En dan WEEEEEER een formulier.
Echt, krijg het heen en weer. Ik doe niet meer. Ga er straks naar toe.
Weer speciaal naar NL rijden, en dan ga ik niet weg voor ik het heb.
Ik loop voor, heb in 2008 er al afgegooidquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Klik ik op de krant... lees ik het onderstaande. Nou wil ik wel een beetje met de tijd meegaan, dus eh.. doei. [ afbeelding ]
Ontvrienden' trend voor 2009
AMSTERDAM - 'Ontvrienden' wordt de nieuwe trend voor 2009. Volgens trendwatchers zijn mensen netwerkmoe en willen ze af van vage contacten op hun sociale netwerksites.
Haha ontvrienden en het dan hebben over 'vage' contacten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Klik ik op de krant... lees ik het onderstaande. Nou wil ik wel een beetje met de tijd meegaan, dus eh.. doei. [ afbeelding ]
AMSTERDAM - 'Ontvrienden' wordt de nieuwe trend voor 2009. Volgens trendwatchers zijn mensen netwerkmoe en willen ze af van vage contacten op hun sociale netwerksites.
Doeiquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Ontvagecontacten bekt ook niet lekker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ontvrienden en het dan hebben over 'vage' contacten.
Nou dat zijn geen vrienden hoor. Voor mij dan.
Nee dat is ook zo. Maar ontvrienden is het ook niet. Vagecontactendeleten klinkt beterder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ontvagecontacten bekt ook niet lekker!
Maar het lukt niet. Nu al niet! Zouden daar ook pillen voor zijn? Of tegen?
Haha en het klinkt nog best goed ook. De lol is er bij Hyves trouwens al een beetje vanaf, ben meer van het Facebooken nu.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Neuh, hyves is stom, facebook kan er nog wel mee doorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef Noek het volgende:
Facebook is toch ook gewoon stom?
Ik ben nu aan het facebooken met een ex die in China woont.quote:
Oh nou, ik vind gewoon eigenlijk al dat soort dingen stom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, hyves is stom, facebook kan er nog wel mee door
Wat stom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het facebooken met een ex die in China woont.
Facebook is niet zo ordinair schreeuwerig als Hyves.
Ik ken facebook niet, ik heb de uitnodigingen onbekeken weg gegooid. Heb je daar ook van die geile glitterplaatjes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het facebooken met een ex die in China woont.
Facebook is niet zo ordinair schreeuwerig als Hyves.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken facebook niet, ik heb de uitnodigingen onbekeken weg gegooid. Heb je daar ook van die geile glitterplaatjes?![]()
[ afbeelding ]
Ik had vorige week gewoon een blauwe plek op mijn tandvlees door de mondhygiënist. Nu krijg ik redelijk snel blauwe plekken, maar dit vond ik toch wel erg overdrive.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de mondhygieniste geweest.![]()
Wat een slachtpartij, ik heb me toch een pijn in mijn mond
Geert is geweerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
Geert is gearresteerd.
Of nee, aangehouden, maar dat rijmt niet.![]()
Geert is 'm gesmeerd, maar waarschijnlijk snel weer teruggekeerd!quote:
Bij mij is het ook altijd zo'n bloedbad maar ik wil geen verdoving. Loop je een halve dag met een stijve bek en de verdoving vind ik pijnlijker dan het schoonmaken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn tandvlees helemaal ontveld is![]()
Voor het laatste stukje vroeg ze nog of ik echt geen verdoving wilde, dat heb ik toen maar gedaan
Dien je straks wel een rekening in?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
Iemand nog een update over mn ABN soap? Nee? Komt ie:
Naar de ABN, 25 minuten onderweg.
Hallo, verhaal verteld: Ja maar dat duurt wel 5 werkdagen voor dat dat overgeboekt is.
Naar de Postbank is een ander trajekt. Dus. Ik ben dus voor de kat zijn viool naar de ABN gereden![]()
Want dat ik moest faxen en moest langskomen was grote onzin.
Ik spinnijdig, zij bellen, EEN HALF UUR!!! En nog niets wijzer![]()
Dat er een brief is verstuurd met daarin dat het 5 Feb. is overgemaakt kon ze ook zien.
Maar een bewijs dàt het geboekt is konden zij en haar collega aan de andere kant van de lijn niet vinden.
Dus. Waar is het dan? Nou?
Geen idee, ze belt me morgen terug.
Hoera
daaaaamnquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
Naar de ABN, 25 minuten onderweg.
Hallo, verhaal verteld: Ja maar dat duurt wel 5 werkdagen voor dat dat overgeboekt is.
Naar de Postbank is een ander trajekt. Dus. Ik ben dus voor de kat zijn viool naar de ABN gereden![]()
Want dat ik moest faxen en moest langskomen was grote onzin.
Ik spinnijdig, zij bellen, EEN HALF UUR!!! En nog niets wijzer![]()
Dat er een brief is verstuurd met daarin dat het 5 Feb. is overgemaakt kon ze ook zien.
Maar een bewijs dàt het geboekt is konden zij en haar collega aan de andere kant van de lijn niet vinden.
Dus. Waar is het dan? Nou?
Geen idee, ze belt me morgen terug.
Hoera
Heb ik iets gemist?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik m hier ook maar ff gooien dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Zal ik m hier ook maar ff gooien dan?
Ben je met een paard getrouwdquote:
quote:[b]Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Copycat het volgende
Ja, ik zou ze ook snel verwijderen. Voor je het weet word je gequote, incl. afbeelding links.
Daar kan je zo lekker grijze lokken mee camoufleren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je met een paard getrouwd![]()
Ik ben gek op hoeden..
quote:
Oh nog ff over een eerdere post.. Ik blijf wel rokenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik ook!
Cora Kempermanesque, met die laagjes!
En wat een indrukwekkende hoed!
Heb je nu al een mailtje naar Bart gestuurd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar kan je zo lekker grijze lokken mee camoufleren.![]()
Hij doet ut niet Souryquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog ff over een eerdere post.. Ik blijf wel roken
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00605/blegh_605992d.jpg&caption= ©right=
Zie ik een soort van slurf rechts in beeld? Oh sorry, ik wilde eigenlijk niet quoten.quote:
Dat is de Yetiquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie ik een soort van slurf rechts in beeld?
Lekker he? Die bureaucratie en van kastje naar de muur gestuurd te worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
*knip*
Er staat toch een linkquote:
Ik heb deze vanmiddag gekocht dus mocht ik onhandig zijn en uitschieten is ie wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar kan je zo lekker grijze lokken mee camoufleren.![]()
Serieus? Een batterij!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze vanmiddag gekocht dus mocht ik onhandig zijn en uitschieten is ie weg![]()
[ afbeelding ]
Er zit een fucking batterij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |