Wat nou stom? Wat is daar nu stom aan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef CarOnline het volgende:
Ka-nip, op dit stukje na:![]()
ABN: Ah fax maar even je afschrift.
Caro: Ik heb geen fax![]()
ABN: Wat stom. Nou ga dan maar even naar het kantoor. Of bel de Postbank, hunnie zun schuld!
Caro:![]()
Ja, ik ben het spuugzat. En dan WEEEEEER een formulier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nou stom? Wat is daar nu stom aan?
Kut, het is kut. Maak ze kapot, die motherfuckers. Denken ze wel niet!![]()
Zo irritant. Zij maken een fout en het kost jou tijd, veel tijd. Dat snap ik nooit. Laat ze langskomen als ze het niet geloven.
Succes en wees onmogelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik ben het spuugzat. En dan WEEEEEER een formulier.
Echt, krijg het heen en weer. Ik doe niet meer. Ga er straks naar toe.
Weer speciaal naar NL rijden, en dan ga ik niet weg voor ik het heb.
Ik loop voor, heb in 2008 er al afgegooidquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Klik ik op de krant... lees ik het onderstaande. Nou wil ik wel een beetje met de tijd meegaan, dus eh.. doei. [ afbeelding ]
Ontvrienden' trend voor 2009
AMSTERDAM - 'Ontvrienden' wordt de nieuwe trend voor 2009. Volgens trendwatchers zijn mensen netwerkmoe en willen ze af van vage contacten op hun sociale netwerksites.
Haha ontvrienden en het dan hebben over 'vage' contacten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Klik ik op de krant... lees ik het onderstaande. Nou wil ik wel een beetje met de tijd meegaan, dus eh.. doei. [ afbeelding ]
AMSTERDAM - 'Ontvrienden' wordt de nieuwe trend voor 2009. Volgens trendwatchers zijn mensen netwerkmoe en willen ze af van vage contacten op hun sociale netwerksites.
Doeiquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Ontvagecontacten bekt ook niet lekker!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ontvrienden en het dan hebben over 'vage' contacten.
Nou dat zijn geen vrienden hoor. Voor mij dan.
Nee dat is ook zo. Maar ontvrienden is het ook niet. Vagecontactendeleten klinkt beterder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ontvagecontacten bekt ook niet lekker!
Maar het lukt niet. Nu al niet! Zouden daar ook pillen voor zijn? Of tegen?
Haha en het klinkt nog best goed ook. De lol is er bij Hyves trouwens al een beetje vanaf, ben meer van het Facebooken nu.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
Neuh, hyves is stom, facebook kan er nog wel mee doorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef Noek het volgende:
Facebook is toch ook gewoon stom?
Ik ben nu aan het facebooken met een ex die in China woont.quote:
Oh nou, ik vind gewoon eigenlijk al dat soort dingen stom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, hyves is stom, facebook kan er nog wel mee door
Wat stom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het facebooken met een ex die in China woont.
Facebook is niet zo ordinair schreeuwerig als Hyves.
Ik ken facebook niet, ik heb de uitnodigingen onbekeken weg gegooid. Heb je daar ook van die geile glitterplaatjes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het facebooken met een ex die in China woont.
Facebook is niet zo ordinair schreeuwerig als Hyves.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken facebook niet, ik heb de uitnodigingen onbekeken weg gegooid. Heb je daar ook van die geile glitterplaatjes?![]()
[ afbeelding ]
Ik had vorige week gewoon een blauwe plek op mijn tandvlees door de mondhygiėnist. Nu krijg ik redelijk snel blauwe plekken, maar dit vond ik toch wel erg overdrive.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de mondhygieniste geweest.![]()
Wat een slachtpartij, ik heb me toch een pijn in mijn mond
Geert is geweerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Gert het volgende:
Geert is gearresteerd.
Of nee, aangehouden, maar dat rijmt niet.![]()
Geert is 'm gesmeerd, maar waarschijnlijk snel weer teruggekeerd!quote:
Bij mij is het ook altijd zo'n bloedbad maar ik wil geen verdoving. Loop je een halve dag met een stijve bek en de verdoving vind ik pijnlijker dan het schoonmaken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn tandvlees helemaal ontveld is![]()
Voor het laatste stukje vroeg ze nog of ik echt geen verdoving wilde, dat heb ik toen maar gedaan
Dien je straks wel een rekening in?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
Iemand nog een update over mn ABN soap? Nee? Komt ie:
Naar de ABN, 25 minuten onderweg.
Hallo, verhaal verteld: Ja maar dat duurt wel 5 werkdagen voor dat dat overgeboekt is.
Naar de Postbank is een ander trajekt. Dus. Ik ben dus voor de kat zijn viool naar de ABN gereden![]()
Want dat ik moest faxen en moest langskomen was grote onzin.
Ik spinnijdig, zij bellen, EEN HALF UUR!!! En nog niets wijzer![]()
Dat er een brief is verstuurd met daarin dat het 5 Feb. is overgemaakt kon ze ook zien.
Maar een bewijs dąt het geboekt is konden zij en haar collega aan de andere kant van de lijn niet vinden.
Dus. Waar is het dan? Nou?
Geen idee, ze belt me morgen terug.
Hoera
daaaaamnquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
Naar de ABN, 25 minuten onderweg.
Hallo, verhaal verteld: Ja maar dat duurt wel 5 werkdagen voor dat dat overgeboekt is.
Naar de Postbank is een ander trajekt. Dus. Ik ben dus voor de kat zijn viool naar de ABN gereden![]()
Want dat ik moest faxen en moest langskomen was grote onzin.
Ik spinnijdig, zij bellen, EEN HALF UUR!!! En nog niets wijzer![]()
Dat er een brief is verstuurd met daarin dat het 5 Feb. is overgemaakt kon ze ook zien.
Maar een bewijs dąt het geboekt is konden zij en haar collega aan de andere kant van de lijn niet vinden.
Dus. Waar is het dan? Nou?
Geen idee, ze belt me morgen terug.
Hoera
Heb ik iets gemist?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik m hier ook maar ff gooien dan?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Zal ik m hier ook maar ff gooien dan?
Ben je met een paard getrouwdquote:
quote:[b]Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Copycat het volgende
Ja, ik zou ze ook snel verwijderen. Voor je het weet word je gequote, incl. afbeelding links.
Daar kan je zo lekker grijze lokken mee camoufleren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je met een paard getrouwd![]()
Ik ben gek op hoeden..
quote:
Oh nog ff over een eerdere post.. Ik blijf wel rokenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik ook!
Cora Kempermanesque, met die laagjes!
En wat een indrukwekkende hoed!
Heb je nu al een mailtje naar Bart gestuurd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar kan je zo lekker grijze lokken mee camoufleren.![]()
Hij doet ut niet Souryquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog ff over een eerdere post.. Ik blijf wel roken
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00605/blegh_605992d.jpg&caption= ©right=
Zie ik een soort van slurf rechts in beeld? Oh sorry, ik wilde eigenlijk niet quoten.quote:
Dat is de Yetiquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie ik een soort van slurf rechts in beeld?
Lekker he? Die bureaucratie en van kastje naar de muur gestuurd te worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
*knip*
Er staat toch een linkquote:
Ik heb deze vanmiddag gekocht dus mocht ik onhandig zijn en uitschieten is ie wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar kan je zo lekker grijze lokken mee camoufleren.![]()
Serieus? Een batterij!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze vanmiddag gekocht dus mocht ik onhandig zijn en uitschieten is ie weg![]()
[ afbeelding ]
Er zit een fucking batterij in
Nu wel moet je 2 keer kliiken op eigen risicoquote:
quote:
Kijk eens naar jouw quote in deze post ...quote:
WTF! Hoe kan zij nog rechtop staan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu wel moet je 2 keer kliiken op eigen risico
Ja kweet het ook niet. maar was aan een nieuwe toe dat oude kreng vielen de mesjes er steeds uit .. Maar gelukkig mag ie wel mee onder de douche.. We zien wel.. Misschien ben ik wel in een klap van al mijn haar verlostquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Een batterij!?![]()
Ik heb een wegwerptandenborstel met batterij!
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie niets.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu wel moet je 2 keer kliiken op eigen risico
Ik heb een groot empathisch vermogen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Coos het volgende:
![]()
Ha ha ha.... en Cc als een soort Lieve Litha
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor eerste topic waar ze in postquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Staat er wel op dat ie voor uitwendig gebruik isquote:
Ik denk dat je de telegraafsite in de blokkade's staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie niets.
Die mesjes zijn scherp hoor..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Staat er wel op dat ie voor uitwendig gebruik is
Ja, ik schuim Fok niet af verder. Hooguit als er in de SC een link staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor eerste topic waar ze in post
Kom je mij ook ff scheren?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze vanmiddag gekocht dus mocht ik onhandig zijn en uitschieten is ie weg![]()
[ afbeelding ]
Er zit een fucking batterij in
Doet het bij mij ook niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik schuim Fok niet af verder. Hooguit als er in de SC een link staat.
En dan moet ie het wel doen Souryanders raak ik in paniek.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je mij ook ff scheren?
[ afbeelding ]
Ha je kunt beter beginnen met knippen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaloers? Dat ik met 43 nog wél een bos haar heb?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha je kunt beter beginnen met knippen.
Toch heb je wel wat guitigs .. Maar een scheerbeurt zou je niet misstaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonde!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaloers? Dat ik met 43 nog wél een bos haar heb?![]()
Maar, morgen ofzo trek ik de tondeuse eroverheen. (Of laat het de buuf doen)
Ik zeg: ze mogen hem houden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Update 15.59
Zoals vaker met breaking nieuws, spreken sommige bronnen elkaar tegen. Zo meldt de BBC dat het nog helemaal niet zeker is of Wilders wordt teruggestuurd. Hij wordt momenteel ondervraagd en daarna zal een beslissing volgen.
Bron: [Upd] Wilders gearresteerd en teruggestuurd
Ja, en je hoeft niet onder een paard te hangen om een lul te zijn, wat jij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Hoe komt de bruid er het beste uit, kom we zetten haar naast wat paarden..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en je hoeft niet onder een paard te hangen om een lul te zijn, wat jij.
Is allemaal gepland. Als ik m'n haar korter maak, dan laat ik ook altijd ff de baard staan. Geeft mooi contrast van het ene naar het andere.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch heb je wel wat guitigs .. Maar een scheerbeurt zou je niet misstaan
[..]
Zo lijkt LS op Chriet Titulaerquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik zie iid geen verschil![]()
[ afbeelding ]
Zullen we hem naar de maan schietenquote:
Ik moet nog steeds hard lachen om die foto.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet over mijn mooie blonde lok begint.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik zie iid geen verschil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet over mijn mooie blonde lok begint.
Pats!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet over mijn mooie blonde lok begint.
quote:
Oh tuurlijk mag je lachen. Niet gehinderd door enige kennis dat wel. Gelukkig weet ik dat dit de tuin van mijn ouders is, en dat de paarden van mijn zussen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds hard lachen om die foto.
Maar ojee ik lach nu eens om jou, dat mag natuurlijk niet.
Patsen met bezit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh tuurlijk mag je lachen. Niet gehinderd door enige kennis dat wel. Gelukkig weet ik dat dit de tuin van mijn ouders is, en dat de paarden van mijn zussen zijn.Én dat dit de enige foto is waar ik niet herkenbaar opsta.
Maar ja, misschien bezitten mensen in jou beperkte belevingswereld geen paarden. Dat kan. Rot voor je.
Uh kweet niet hoor maar LS en herself zitten te geinen en dat jij daar iets anders in zietquote:
Nee hoor zo vat ik het ook op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh kweet niet hoor maar LS en herself zitten te geinen en dat jij daar iets anders in ziet
Wat een naar vies mannetje ben jij eigenlijk ...quote:
Wel rode he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik smeer er gewoon een paar lege flessen wijn in en dan zie je er ook niets meer van.
Ha, dus ik mag niet eens een grapje maken over een foto?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een naar vies mannetje ben jij eigenlijk ...
Sprak de man jongen wiens vriendin hier patste met haar gekregen oorbellenquote:
Nee hoor de groetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha, dus ik mag niet eens een grapje maken over een foto?
Het is weer duik met z'n allen op Dementor dag is het niet?![]()
Jij laat je kennen door direct zo fel te reageren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sprak de man jongen hier patste met haar gekregen oorbellen![]()
Ik ben nog zo vriendelijk je een context te geven. Maar goed, dat jij het achter je ellebogen hebt wisten we al en dat je je nu zo laat kennen vind ik eigenlijk wel hilarisch.
Pardon, jij lacht constant mee als er grappen over anderen worden gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een irritant kutjoch ben jij zeg
Als je wist waar het over ging, dan zou je heeeeeel misschien mogen meelachen, maar je hebt geen flauw benul waar we het over hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was een rake opmerking.
Oh nee nu mag ik natuurlijk ook niet lachen.![]()
Hoeveel vriendinnen heb jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij laat je kennen door direct zo fel te reageren.
En wat Juud post want daar doel je op moet ze zelf weten.
Vergis je je nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon, jij lacht constant mee als er grappen over anderen worden gemaakt.
Je vraagt erom dat iedereen over je heen valt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha, dus ik mag niet eens een grapje maken over een foto?
Het is weer duik met z'n allen op Dementor dag is het niet?![]()
Binair 0-1quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen heb jij?
Nee hoor, maar goed ik heb geen zin in weer een dementor vs de rest relletje want daar draait het op uit.quote:
Mijn fobo staat er vol mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vraagt erom dat iedereen over je heen valt.
In eerste instantie lachtte je niet om de foto, maar je maakte hem en Buuv belachelijk, dat moet je niet doen en al helemaal niet als je zelf het lef niet hebt een foto te plaatsen.
En dan ook nog eens op gaan scheppen over "jouw bezit". Straks zal je er wel WEER mee komen dat je het allemaal ander bedoelt hebt, maar je bent zo doorzichtig als wat
Tis de moeite niet waard Buuf.. Zal ik mijn hoed es plaatsten....Knip wel mijn a.s. nooit geworden bruidegom erafquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen heb jij?
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon, jij lacht constant mee als er grappen over anderen worden gemaakt.
Doe eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis de moeite niet waard Buuf.. Zal ik mijn hoed es plaatsten....
Ff graven in de archievenquote:
Ik heb een donkerbruin vermoeden, gezien zijn postgeschiedenisje.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
Niks verklappen Piet! Over Lost dan. Ik krijg ze per vier aangeleverd.
Hoeveel nieuwe afleveringen zijn er al?
Het 5e en laatste seizoen is nu bezig, answersquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel seizoenen heeft die serie nu al?
Ik moet het maar eens gaan kijken binnenkort.
Boh dan ben ik nog wel even bezig, echt iets voor in de vakanties.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dit is S05E05.
[..]
Het 5e en laatste seizoen is nu bezig, answers.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou niet durven, dit is S05E05.
Jij ziet de TT Postdrank en peuken en jij denkt, oh, daar weten ze dat vast wel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef Badr. het volgende:
Heeft iemand de radio commercial gehoord van macDonalds, die over engelse bijles ging?
Zo ja waar kan je hem weer horen?
Jammer, ik ben net te laatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef blomst het volgende:
wie heeft er mooie tenen?
Post ze dan hier Post foto's van je grote teen!
Nou ik baal wel, Sebastiaan eruitquote:
Kan um niet vinden ..quote:
Gelukkig!!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!
Want een hoed is bezit.![]()
Dat had ik dan weer net gemist tijdens het eten. En dat uit de mond van zo'n autist die zelfs plaatjes van zijn overhemden post omdat ze 2 knaken duurder zijn dan van de Hema.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan nu lekker in bed TV kijken en morgen weer vroeg op.
Ach ja.........quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
Nou, Coos, wat een verwennerij, heb je tóch nog een beetje mee kunnen doen.
De foto van buuv staat hier nog gewoon hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Buuv, nou heb ik je foto gemist![]()
Zal ik mijn trouwfoto ook maar posten?
quote:
Wél als-ie nog in je cache staat ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De foto van buuv staat hier nog gewoon hoor![]()
[..]
Dat is zoiets dat je hem al een keer gezien moet hebben als je hem nu nog wilt kunnen zien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél als-ie nog in je cache staat ja.
[..]
Doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
en niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn![]()
wat een gezelligheid hierallemaal gemist
![]()
ik heb ook een volkomen belachelijke foto van mezelf met een beugeltje
effe posten?
Het is inderdaad een hele klus, maar je bent al een heel eind en het is wel heel leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik zie niets!
Bah, ben al de hele dag bezig met dat fotoboek.
Tis een boek met 40 pagina's en ik zit op bladzijde 66 van de 89![]()
Dat scannen is zulk pokkewerk. 't Ding maakt overuren!
Deze wel gevondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat het over hoeden?
Ik heb ook fotooowwww met hoed
jullie mogen me allemaal héééél hard uitlachenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen![]()
Dan moet je er wel een grapje bij maken, dan ga ik erom lachen
Beugel liefjequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie mogen me allemaal héééél hard uitlachenmaakt me niks uit
alléén niet quoten dan kan ik hem zo weer weghalen.......
toen was ik ''al'' 26 jaar ofzo toen ik het pas aandurfde.....
leuk .......quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze wel gevonden
EEN HOED MET EEN MUIS ERONDER![]()
huh er was toch maar één foto....... die van mij met die beugel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ben jij het op allebei de foto's Fann?
Nee he, het zijn 2 verschillende he.
Grote mensen met een beugel zijn stoer, omdat ze het toch nog aan zo'n ijzermijn beginnen
Ik ben niet goed meer in mijn hoofd, ik dacht dat jij die muts ook postte, maar dat was die muisquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
huh er was toch maar één foto....... die van mij met die beugel?
Mijn broer was in de veertig met een beugel. Soms denk ik er zelf ook wel es aan .. Mijn tanden staan niet echt recht, maar aan de andere kant hoort het bij me ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ben jij het op allebei de foto's Fann?
Nee he, het zijn 2 verschillende he.
Grote mensen met een beugel zijn stoer, omdat ze het toch nog aan zo'n ijzermijn beginnen
waar zag je er twee dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin geloof ik een beetje gek te worden.
Ja en de Hema heeft nu een actie, dat je dus 2 kan bestellen voor de prijs van uno.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele klus, maar je bent al een heel eind en het is wel heel leuk
ah ja dat dacht ik al........quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet goed meer in mijn hoofd, ik dacht dat jij die muts ook postte, maar dat was die muis
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet goed meer in mijn hoofd, ik dacht dat jij die muts ook postte, maar dat was die muis
Pech en weg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
BEUGELBEKKIE FOTO........ WEG....... NIET GEZIEN PECH........
Het ligt er ook aan of het echt heel erg scheef staat vind ik. Tegenwoordig willen die orto's rijk worden van alle kindertjes, al staat er maar 1 tandje een mm uit de lijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer was in de veertig met een beugel. Soms denk ik er zelf ook wel es aan .. Mijn tanden staan niet echt recht, maar aan de andere kant hoort het bij me ..
Ja jij ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pech en weg!
Morgen weer werken..![]()
Maar daarna is het weekend!![]()
Slaap lekker Fok!![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pech en weg!
Morgen weer werken..![]()
Maar daarna is het weekend!![]()
Slaap lekker Fok!![]()
slaap lekker Lies........quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Hebben jullie iets met/tegen vrijdag de 13e (niet de film) ?
Tis een beetje vreemd als je als kind geen beugel heb.. Alles moet perfect zeg maar. Ik erger me niet echt aan mijn gebit maar recht en mooi is het niet.. En 2 jaar met van dat ijzer lopenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan of het echt heel erg scheef staat vind ik. Tegenwoordig willen die orto's rijk worden van alle kindertjes, al staat er maar 1 tandje een mm uit de lijn.
Mijn schoonzus is nu ook pas van de beugel af, het was echt nodig en nu heeft ze een heel mooi gebit.
Yep. De foto staat op jouw computer en niet meer op die internetpagina.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zoiets dat je hem al een keer gezien moet hebben als je hem nu nog wilt kunnen zien?
Ze wilden mijn dochter ook aan de beugel omdat er 2 tanden ietwat scheef stonden, maar ze vond het zelf niet nodig en als ze niet genoeg gemotiveerd is kan je er net zo goed niet aan te beginnen en dat hebben we dus niet gedaan. bij mijn zoon is het wel echt nodig, daar stond alles schots en scheef en nu wordt het steeds mooierquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een beetje vreemd als je als kind geen beugel heb.. Alles moet perfect zeg maar. Ik erger me niet echt aan mijn gebit maar recht en mooi is het niet.. En 2 jaar met van dat ijzer lopenLaat maar ze nemen me maar zoals ik ben. Plus ik moet een knuppel op me hoofd hebben om naar de tandarts te gaan
nah mijn beugelbekkie is niet écht lekker ''fap'' materiaal dus wie hem heeft opgeslagenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. De foto staat op jouw computer en niet meer op die internetpagina.
Ik ben als kind ook bij de beugel arts geweest.. Die groeit er wel overheen was het advies... Duhhhh...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilden mijn dochter ook aan de beugel omdat er 2 tanden ietwat scheef stonden, maar ze vond het zelf niet nodig en als ze niet genoeg gemotiveerd is kan je er net zo goed niet aan te beginnen en dat hebben we dus niet gedaan. bij mijn zoon is het wel echt nodig, daar stond alles schots en scheef en nu wordt het steeds mooier
Klinkt engquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. De foto staat op jouw computer en niet meer op die internetpagina.
Ik ben op 13 geboren .... Welliswaar een dinsdagquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
slaap lekker Lies........
en o ja...... strakkies is het vrijdag de dertiende![]()
nee, maakt mij niet uit...... ben niet bijgelovig.....
Eroverheen groeienquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben als kind ook bij de beugel arts geweest.. Die groeit er wel overheen was het advies... Duhhhh...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nah mijn beugelbekkie is niet écht lekker ''fap'' materiaal dus wie hem heeft opgeslagen
Have Fun.....
Maar dan ben je wel eens op een vrijdag de 13e jarig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben op 13 geboren .... Welliswaar een dinsdag
Dat bedoel ik.. in mijn "tijd" was een beugel een lach objectquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eroverheen groeien![]()
Tegenwoordig sleuren ze je zo'n beugelfabriek binnen en is het kassa voor ze
Ohh ja dat ken ik .. dan met oudejaarsavond .. maar iid ik ben wel es op vrijdag de dertiende jarig no problemquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel eens op een vrijdag de 13e jarig.
Op een vrijdag de 13e is mijn vader onverwacht overleden![]()
Het blijft nog steeds een dag met een gedachte.
ikke ook op de 13equote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]Er bestaan vast beugelbekkies-fetsijisten.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke ook op de 13emijn moeder zegt op een vrijdag..........
maar zou zo maar anders kunnen zijn hoor, na 9 koters haal je wel eens wat doorelkaar![]()
laatst begon ze over een verhaal met een ''knikkerzakje'' (dat eigenlijk een condoom was.......
en ze zei weet je nog dat (naam van één van mijn zussen) met dat knikkerzakje thuiskwam?
maar dat was ik dus.........![]()
ik was 8 jaar ofzo..... wist ik veel wat een condoom was........
dus ik vond zo'n (gebruikt) ding....... effe onderzoeken natuurlijk en hé het rekte mooi uit
dus ik deed mijn knikkers erin......... was een prima knikkerzakje al zeg ik het zelf...
maar ja dus ik kwam trots het tuinpad oplopen en mijn Pa verschoot van kleur, gritse
''mijn knikkerzakje'' uit mijn handen en gooide het in de sloot
zonder uitleg.......... ik snaapte er niks van......... maar ik mocht NOOIT meer zo'n ding
oprapen..........
Geweldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zou zo maar anders kunnen zijn hoor, na 9 koters haal je wel eens wat doorelkaar![]()
laatst begon ze over een verhaal met een ''knikkerzakje'' (dat eigenlijk een condoom was.......
en ze zei weet je nog dat (naam van één van mijn zussen) met dat knikkerzakje thuiskwam?
dus ik vond zo'n (gebruikt) ding....... effe onderzoeken natuurlijk en hé het rekte mooi uit
dus ik deed mijn knikkers erin......... was een prima knikkerzakje al zeg ik het zelf...
maar ja dus ik kwam trots het tuinpad oplopen en mijn Pa verschoot van kleur, gritse
zonder uitleg.......... ik snapte er niks van......... maar ik mocht NOOIT meer zo'n ding
oprapen..........
Scheelt wel met afwassenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder noemde ook altijd eerst de namen van mijn 5 zussen en dan pas de mijne, want ik ben de jongste
Zes meiden Oh fuckquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder noemde ook altijd eerst de namen van mijn 5 zussen en dan pas de mijne, want ik ben de jongste
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Dat was wel fijn, dat moesten de oudsten doenquote:
Slaap lekkerquote:
Rolden de knikkers nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
zonder uitleg.......... ik snapte er niks van......... maar ik mocht NOOIT meer zo'n ding
oprapen..........
Stotterd je moederquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja vooral als ze boos was..... dan was het eh A......eh..E............eh....L.......eh..>Fann
ophouden nou.........
Ik had mijn handen vol aan een broer en zusquote:
Avond Ruudquote:
Ach gut...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
kweetniet......die lagen in de sloot...... nooit uit kunnen proberen........
Ruudquote:
ohwquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee.... dan zei ze eerst vier andere namen van mijn andere zussen......
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
Mijn broer had het makkelijk hoor die dozo... Vrouwen deden het werk.
Pfffquote:
Maxima was het toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja slimmerik.... ik ga hier effe mijn echte naam posten........![]()
lijkt me niet zo'n goed idee
Nee na het eten waren de mannen foetsie ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
wat jij segt........![]()
mijn broertje hoefde nooit wat te doen.........
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee na het eten waren de mannen foetsie ..
Koud hč, in een gletsjerspleetquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jah...... da's waar....... ze mogen het nu wel weten eigenlijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Koud hč, in een gletsjerspleet
Alexander hier, aangenaamquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jah...... da's waar....... ze mogen het nu wel weten eigenlijk
Maar ik had wel altijd vette lol tijdens de afwas .. Mijn moeder wanhopig ...Maar gelachen hebben we wel.quote:
In tegenstelling tot de rest van de wereld heeft Spanje dinsdag de 13e als ongeluksdag...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar willempie heeft me lekker warm gehouden
![]()
keihard de radio aan en allemaal meezingen.........quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik had wel altijd vette lol tijdens de afwas .. Mijn moeder wanhopig ...Maar gelachen hebben we wel.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, je bent de echte
![]()
Of je hebt ook het nieuws gezien![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik lees zelfs wel eens de krant.......
Ik had er ook niet mogen zijn. Maar mijn vader schoot vaker raakquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de rest van de wereld heeft Spanje dinsdag de 13e als ongeluksdag...![]()
We doen het nog wel es om mijn moeder te zieken.. Habbadabbakierie ofzo Was een hitje in die tijd ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
vertel jij eens een jeugdtrauma ofzo in plaats van koffie te leuten en peuken op te steken ....quote:
Lijkt me het ergste wat je als kind te horen kan krijgen... "Tja, je was een ongelukje..."quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er ook niet mogen zijn. Maar mijn vader schoot vaker raak
Waar moet ik beginnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
vertel jij eens een jeugdtrauma ofzo in plaats van koffie te leuten en peuken op te steken ....
wat je het eerste te binnen schiet..........quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen
Ik ben een keer met kerst de kerk uit gelopen![]()
Ze hadden nog liever een mannetje dus dubbel pechquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me het ergste wat je als kind te horen kan krijgen... "Tja, je was een ongelukje..."
Als je maar niet begint met "mijn knikkers zijn de vijver in gepleurd..."quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen
Ik ben een keer met kerst de kerk uit gelopen![]()
Nee, ik geloof dat ik vrij vroeg wist wat een condoom wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je maar niet begint met "mijn knikkers zijn de vijver in gepleurd..."
Echt waar ik wel es zo'n zakje in het park gevonden .. Ik snapte er niks vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik vrij vroeg wist wat een condoom was
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik vrij vroeg wist wat een condoom was
nee hoe kan je dat nou weten als je acht jaar bent ofzo.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar ik wel es zo'n zakje in het park gevonden .. Ik snapte er niks van
Idemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoe kan je dat nou weten als je acht jaar bent ofzo.....
bij mij thuis werd niks verteld hoor....
Stond daar geen wietblaadje? opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest altijd alles wetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoe kan je dat nou weten als je acht jaar bent ofzo.....
bij mij thuis werd niks verteld hoor....
Nee dat was een verlopen ballonquote:
Misschien niet, maar aan de mond gezet en opgeblazen. "Oh wat een gek ballonnetje... maar er zit ook nog wat in... "quote:
Tja, mijn ouders hadden al een zoon, dus ik had ook een meisje moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden nog liever een mannetje dus dubbel pech
Komt puber Soury thuis en loopt naar haar mamma:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet uit .. Jongetje/meisje ... Je bent goed terrecht gekomen toch... En ze houden van jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders hadden al een zoon, dus ik had ook een meisje moeten zijn.
Dus mijn jongere broertje heeft het erger dan ik.
na..... ik kan je verhalen vertellen over alles wat ik NIET wist...... zelfs toen ik al verkering hadquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien niet, maar aan de mond gezet en opgeblazen. "Oh wat een gek ballonnetje... maar er zit ook nog wat in... "![]()
Ik heb al 4 jaar geen contact meer met ze, dus geen idee of ze nog van me houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet uit .. Jongetje/meisje ... Je bent goed terrecht gekomen toch... En ze houden van je
Ik kreeg een pak maandverband naar me gesmeten toen ik diep in de ellende zat omdat ik bloed plastte ??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
na..... ik kan je verhalen vertellen over alles wat ik NIET wist...... zelfs toen ik al verkering had
maar dat doe ik maar niet.......![]()
inmiddels weet ik het wel hoor.....
Ik denk het welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen contact meer met ze, dus geen idee of ze nog van me houden![]()
Maar voor mijn doen, ben ik goed terecht gekomen.
ow.... jah, ik kwam jankend van de plee af........ en mijn moeder stuurde één van mijn zussenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een pak maandverband naar me gesmeten toen ik diep in de ellende zat omdat ik bloed plastte ??![]()
Te triest eigenlijk .. Wat zijn de tijden goddank verranderd
Wat een drama's ... De eerste tampon was ook geen succes.. Wijdbeens liep ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... jah, ik kwam jankend van de plee af
fuck dat deed zeer...............quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een drama's ... De eerste tampon was ook geen succes.. Wijdbeens liep ik
Ik kan het nog steeds niet heb tampax met schiethulsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
fuck dat deed zeer...............
kenonne.........
Gezien echt fout ..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op dit moment probeer ik ook een discussie te volgen over plastische ingrepen op het vrouwelijk lichaam (op een bepaald buitenlands kanaaltje).
Lieve Fokstertjes, laat alsjeblieft NOOIT je lippen (op je gezicht) opvullen. Afschuwelijk! Mooie vrouwen die nou smoelen hebben of ze familie zijn van Donald Duck.![]()
Maar ja, subjectief dus. Zie maar.
ik vind het ook maar lelijk hoor die Zulu lippen........quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op dit moment probeer ik ook een discussie te volgen over plastische ingrepen op het vrouwelijk lichaam (op een bepaald buitenlands kanaaltje).
Lieve Fokstertjes, laat alsjeblieft NOOIT je lippen (op je gezicht) opvullen. Afschuwelijk! Mooie vrouwen die nou smoelen hebben of ze familie zijn van Donald Duck.![]()
Maar ja, subjectief dus. Zie maar.
Er is bij SHO een topic erover Dammm echt mooie vrouwen en dan ineens een eendebek waar ie niet behoort te zittenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet heb tampax met schiethuls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |