Ik heb het al eerder genoemd en ik zeg het weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Het_hupt het volgende:
-->MLN
Ik heb zelf de OP weg gehaald het was grappig bedoeld en dus voor ONZ en niet voor MLNquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:08 schreef Dibble het volgende:
herstel de OP en stuur m naar MLN dan, pruts modjes
Semi grappige tips die een vergelijking maken van 80s met nu, met het oog op de credit crisisquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef Florian_ het volgende:
Wat stond er in de OP? [ afbeelding ]
Met genoeg bagger komt-ie vast wel in ONZquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
en dan nog weigeren er een slotje op te gooien ook
aangezien we allen in spanning zitten te wachten mag het inderdaad maar beter een masterlijke OP zijn jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
En dan nu iedereen "wat een kut OP was dat het nou" etc
Hij staat er toch weer, ctrl-f5quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aangezien we allen in spanning zitten te wachten mag het inderdaad maar beter een masterlijke OP zijn ja
wat is een LARP?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Die eerste pic is echt een goede LARP he!
Idd je ziet alleen de mensen erachter niet grinden voor steenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Die eerste pic is echt een goede LARP he!
Live action role playing gamequote:
Met een beetje geluk is die leus straks weer helemaal hipquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen der tijd opgeleukt met leuzen als geen woning geen kroning. Maar er zijn hedendaagse varianten te bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |