Nee nee, daar kan ik echt niet aan beginnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve die PM naar mij als het lijstje moet worden uitgebreid dan he
haha wat slecht van mequote:
Hoeveel frequente posters hier zitten eigenlijk in de IT?quote:
Wat moet er geupdated worden?quote:
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat ging snel. Wil je ergens op reageren is het topic vol.
Zie de laatste post in het vorige topicquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet er geupdated worden?
*Meldt*quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Hoeveel frequente posters hier zitten eigenlijk in de IT?
Van MNR weet ik het, van jou nu ook, kwaak mag af en toe graag met jargon in het rond ejaculeren... zo langzamerhand moet er wel een causaal verband te leggen zijn.
O ja, trouwens: ikzelf ook. I tend to forget.
Zeer relevante vraag, tijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet er geupdated worden?
Mja inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
90% op fok zit toch of in de IT of is student (combinatie van beide kan ook)
Dat idee krijg ik iig altijd
Je kan nu hier reagerenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zo leuk vond ik het niet.
het is natuurlijk wel zo dat ITers tijdens kantooruren achter een pc zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van MNR weet ik het, van jou nu ook, kwaak mag af en toe graag met jargon in het rond ejaculeren... zo langzamerhand moet er wel een causaal verband te leggen zijn.
Op dit moment nog niets (mijnerzijds dan hè)?quote:
Ik ben geen van beiden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
90% op fok zit toch of in de IT of is student (combinatie van beide kan ook)
Dat idee krijg ik iig altijd
Wat voor lijstjes zijn er hier dan?quote:
Ik doe ook iets met computertjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mja, genoeg handige mannen hier. Dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
Ik zit niet in de IT. Gelukkig voor de IT, want ik begrijp niks van computers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |