Nee nee, daar kan ik echt niet aan beginnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve die PM naar mij als het lijstje moet worden uitgebreid dan he
haha wat slecht van mequote:
Hoeveel frequente posters hier zitten eigenlijk in de IT?quote:
Wat moet er geupdated worden?quote:
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat ging snel. Wil je ergens op reageren is het topic vol.
Zie de laatste post in het vorige topicquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet er geupdated worden?
*Meldt*quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Hoeveel frequente posters hier zitten eigenlijk in de IT?
Van MNR weet ik het, van jou nu ook, kwaak mag af en toe graag met jargon in het rond ejaculeren... zo langzamerhand moet er wel een causaal verband te leggen zijn.
O ja, trouwens: ikzelf ook. I tend to forget.
Zeer relevante vraag, tijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet er geupdated worden?
Mja inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
90% op fok zit toch of in de IT of is student (combinatie van beide kan ook)
Dat idee krijg ik iig altijd
Je kan nu hier reagerenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zo leuk vond ik het niet.
het is natuurlijk wel zo dat ITers tijdens kantooruren achter een pc zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van MNR weet ik het, van jou nu ook, kwaak mag af en toe graag met jargon in het rond ejaculeren... zo langzamerhand moet er wel een causaal verband te leggen zijn.
Op dit moment nog niets (mijnerzijds dan hè)?quote:
Ik ben geen van beiden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor lijstjes zijn er hier dan?quote:
Ik doe ook iets met computertjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mja, genoeg handige mannen hier. Dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
Ik zit niet in de IT. Gelukkig voor de IT, want ik begrijp niks van computers
Ik heb heatwave als huisnerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, genoeg handige mannen hier. Dus wat dat betreft.
common mistake: als IT'er hoef je niet zoveel van computers te begrijpen om ze te kunnen gebruiken. 't is maar gereedschap: een timmerman hoeft ook niet zoveel van zijn hamer te snappen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
Eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
common mistake: als IT'er hoef je niet zoveel van computers te begrijpen om ze te kunnen gebruiken. 't is maar gereedschap: een timmerman hoeft ook niet zoveel van zijn hamer te snappen.
je had het toch over 2 projecten waar je werd ingeschoven, en nieuwe werkzaamheden, ofzo?quote:
je bent toch niet zo'n mierenneukende IT-er hequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
common mistake: als IT'er hoef je niet zoveel van computers te begrijpen om ze te kunnen gebruiken. 't is maar gereedschap: een timmerman hoeft ook niet zoveel van zijn hamer te snappen.
Zo af en toe moeten de gebaande paden weer ff geherplaveid worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:54 schreef Thrar het volgende:
het is toch geen nieuws dat veel IT-ers single zijn?
Dat idee heb ik ook wel. Ik behoor bij geen van beide.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een blikje cola light in mijn eerste laptop gegooid per ongelukquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niks van mn comp en volgens mij gebruik ik hem ook niet zo goed
mn eerste laptop heet dan ook zelfmoord gepleegd
Ik dacht dat het zo goed ging tussen ons
dagelijks...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je had het toch over 2 projecten waar je werd ingeschoven, en nieuwe werkzaamheden, ofzo?
Ik mag mensen graag half gallisch maken met detail-gebeuzel, als je dat bedoelt. Maar dan wel slechts met dát doel hè: dat gekmaken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef Ripley het volgende:
je bent toch niet zo'n mierenneukende IT-er heAls ik zeg dat ik niks van computers begrijp dan valt het gebruik daar ook onder uiteraard
In het deel van de IT waar ik zit, moet je echt alles van computers snappen. En dat doe ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
Dus jij bent speciaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel. Ik behoor bij geen van beide.
zonde. Light producten zijn een ramp voor pc'squote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een blikje cola light in mijn eerste laptop gegooid per ongeluk
Ik wel, maar ik heb echt helemaal niks met computers. Ik ben een nep-it'er.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
iig wel bij 10%quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel. Ik behoor bij geen van beide.
Hij was onherstelbaar beschadigdquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
zonde. Light producten zijn een ramp voor pc's
Je kost de toko geld! Dat moet later allemaal gecompenseerd worden hè, dat begrijp je natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef MNR het volgende:
Dat is traject begint nu op te starten. Ik loop mee daarin. Ik hoor later meer. Maar ben nog steeds niet billable en daar draait het ook wel om
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik wel, maar ik heb echt helemaal niks met computers. Ik ben een nep-it'er.
Ik ben ook geen van beide.quote:
je probeerde toch geen aanspraak te maken op je garantie he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij was onherstelbaar beschadigdEn ik had hem net 2 weken
dat blikje cola light?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
Hij was onherstelbaar beschadigdEn ik had hem net 2 weken
Ik maak mijn deel meer dan waard. Op dit moment ben ik bezig om geld in te zamelen voor ons goed doel. Dat loopt lekker en ik ga volgende week gewoon op zoek naar mensen die willen sponsoren. Ik zet me er echt volledig voor in, omdat ik erachter sta!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kost de toko geld! Dat moet later allemaal gecompenseerd worden hè, dat begrijp je natuurlijk.
Jij was op een gegeven moment toch ook psychologie gaan studeren?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb echt helemaal niks met computers. Ik ben een nep-it'er.
Hij was van mijn werk, dus die deden iets met de verzekering en zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
je probeerde toch geen aanspraak te maken op je garantie he?
Mijn standaardantwoord is dan altijd: hardwarequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef rival het volgende:
iemand: random computer vraag
Rival: je euh, dat weet ik niet hoor.
iemand: ja maar jij werkt toch in de IT.
zeer herkenbaar, ik heb ook nu pas de eerste échte kans om datgene te gaan doen waartoe ik een jaar geleden besloten heb. Die drive om er echt wat van te maken, herken ik dus wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef MNR het volgende:
Maar weet je Gari, stiekem vind ik dit een hele leuke kans, project en mogelijkheid. Het is ook een internationaal project en ik ben van plan om hier echt wat in te steken.
Haha! Komt net de testmanager aanlopenIt must be a sign
![]()
Met handje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn standaardantwoord is dan altijd: hardware.
Nog steeds.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij was op een gegeven moment toch ook psychologie gaan studeren?
Dat snappen ze in mijn familie niet hoor, mijn nichtjes bellen mij als ze een attachment willen mailenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn standaardantwoord is dan altijd: hardware.
Date mogelijkheid.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met handje?
Dat moet ik zien!!
Hehe. Welk jaar zit je nu? Doe je het deeltijd ivm werk?quote:
Ik zal eerlijk zeggen dat ik de afgelopen maanden echt niet happy ben geweest en dat er iets is voorgevallen waardoor ik zoiets had van "ja hallo!". Ik heb er echt van wakker gelegen. Maar mijn manager -die ik nu heb- heeft op een gegeven moment een gesprek met me gevoerd. We hebben open kaart gespeeld en dat is (zo blijkt achteraf) een hele goede uitkomst geweest. Damn, wat mag ik toch in mijn handjes knijjpen met zo'n manager.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zeer herkenbaar, ik heb ook nu pas de eerste échte kans om datgene te gaan doen waartoe ik een jaar geleden besloten heb. Die drive om er echt wat van te maken, herken ik dus wel.
En ze bellen jou? Dan snappen ze het echt nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat snappen ze in mijn familie niet hoor, mijn nichtjes bellen mij als ze een attachment willen mailen
Deeltijd. En de open universiteit werkt niet met jaren, maar met modules. Eigen tijd, zelf tentamendata bepalen, etc. Dus veel discipline, het gaat dan ook niet zo hard (ook omdat het eigenlijk niets voor mij is, wetenschappelijk onderwijs). Dus ik heb zomaar een vaag vermoeden dat ik dit niet af ga maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe. Welk jaar zit je nu? Doe je het deeltijd ivm werk?
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ze bellen jou? Dan snappen ze het echt niet.
Kom op gewoon doorzetten. Vooral voor jezelf. Ik ga waarschijnlijk ook deeltijd verder. Maar waarom heb je voor de open uni gekozen. Waarom niet VU of Uva deeltijd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Deeltijd. En de open universiteit werkt niet met jaren, maar met modules. Eigen tijd, zelf tentamendata bepalen, etc. Dus veel discipline, het gaat dan ook niet zo hard (ook omdat het eigenlijk niets voor mij is, wetenschappelijk onderwijs). Dus ik heb zomaar een vaag vermoeden dat ik dit niet af ga maken.
quote:Today, I baby sat a four-year old kid, because his parents went partying. Once in bed, he yells "I want to go party!!". After 3 or 4 times, I told him to go to sleep. 2 hours later, wet bed. "Told you I want to go potty!!"
Dat is voor de meeste mensen een beter idee. Dan kan iemand anders er een professioneel jasje omheen gieten zonder eerst alle goedbedoelende veellettertypige layout eruit te verwijderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
Mijn neef had zijn CV in wordpad gemaakt
hee dat heb ik ook een tijdje gedaan, ben er na een jaar (ongeveer 5 modules denk ik) mee gestopt. toch vind ik het nog steeds jammer. hoeveel modules heb jij nu ongeveer gedaan? ik baalde er zo van dat als je het wilt afmaken dat het 8 jaar duurt. zo ver kijken mijn lange termijnplanningen nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Deeltijd. En de open universiteit werkt niet met jaren, maar met modules. Eigen tijd, zelf tentamendata bepalen, etc. Dus veel discipline, het gaat dan ook niet zo hard (ook omdat het eigenlijk niets voor mij is, wetenschappelijk onderwijs). Dus ik heb zomaar een vaag vermoeden dat ik dit niet af ga maken.
Lol, mooie dag is dat toch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Thrar het volgende:
[..]
offtopic: je bent op dezelfde dag als ik jarig!![]()
(lurk lurk)
wat voor studie doe je dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op gewoon doorzetten. Vooral voor jezelf. Ik ga waarschijnlijk ook deeltijd verder. Maar waarom heb je voor de open uni gekozen. Waarom niet VU of Uva deeltijd?
haha, zeker een mooie dag!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, mooie dag is dat toch.![]()
Ik vind je nu al aardig.
Omdat ik vanwege gezondheid nooit een diploma heb behaald (ja, mbo ict 4quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op gewoon doorzetten. Vooral voor jezelf. Ik ga waarschijnlijk ook deeltijd verder. Maar waarom heb je voor de open uni gekozen. Waarom niet VU of Uva deeltijd?
Recht. Heb nog niet gekeken waar dat in deeltijd is. Maar zie wel. Is het geen idee voor je om in Amsterdam deeltijd te gaan? Wat is nou precies t verschil tussen Open Uni en VU/UvA deeltijd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat voor studie doe je dan?
in rotterdam hebben ze geen deeltijd psychologie geloof ik
Heb er pas 2 (die dubbel telde, inleiding en klinische 1, 4 dus eigenlijk) gedaan, in totaal ben ik daar een week of 18 mee bezig geweest. Maar ik sta al een jaar of 3 ingeschreven, er kwam steeds iets tussen dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee dat heb ik ook een tijdje gedaan, ben er na een jaar (ongeveer 5 modules denk ik) mee gestopt. toch vind ik het nog steeds jammer. hoeveel modules heb jij nu ongeveer gedaan? ik baalde er zo van dat als je het wilt afmaken dat het 8 jaar duurt. zo ver kijken mijn lange termijnplanningen nooit
Maar... jij gaat ermee kappen? of ga je nog wel ff door? hoeveel modules haal jij ongeveer per jaar?
Heb je ook gevraagd waarom niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
GVD. Ik werd net gebeld over dat sollicitatiegesprek van gisteren. Afgewezen omdat ik niet in het team zou passen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
GVD. Ik werd net gebeld over dat sollicitatiegesprek van gisteren. Afgewezen omdat ik niet in het team zou passen.
ik ga niet helemaal naar amsterdam reizen hoor. in leiden hebbenz e het wel maar dat is ook te ver weg voor mij. het moet in rotterdam en anders nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Recht. Heb nog niet gekeken waar dat in deeltijd is. Maar zie wel. Is het geen idee voor je om in Amsterdam deeltijd te gaan? Wat is nou precies t verschil tussen Open Uni en VU/UvA deeltijd?
Ja gezondheid maakt het dan erg lastig. Maar volgens mij kan je bij reguliere universiteit wel gewoon een 21+ test doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ik vanwege gezondheid nooit een diploma heb behaald (ja, mbo ict 4), en de ou geen toelatingseisen stelde, behalve dan dat je boven 18 moet zijn. En omdat er geen deadlines etc aan vastzaten, als er ooit mbt gezondheid weer iets tussenkomt waardoor ik een hoop zou missen, mochten er dus wel college's/deadlines ergens aan vast zitten.
ja dat was mijn probleem ook. ik heb ook die 2 modules en nog eentje denk ik. sociale psychologie gok ik. maar ik weet het niet meer, t is al 5 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb er pas 2 (die dubbel telde, inleiding en klinische 1, 4 dus eigenlijk) gedaan, in totaal ben ik daar een week of 18 mee bezig geweest. Maar ik sta al een jaar of 3 ingeschreven, er kwam steeds iets tussen dus.
En inderdaad, ik heb geen zin om nog 8 jaar te moeten studeren. Of 6, als ik heel veel vrije tijd opgeef.
balen zeg!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
Kut voor je tijn!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
dat was echt een hele mooie reis! En dan als bijna 2 meter lang zijnde jongeman door de 1 meter hoge tunnels in piramides kruipenquote:
AUWquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat was echt een hele mooie reis! En dan als bijna 2 meter lang zijnde jongeman door de 1 meter hoge tunnels in piramides kruipenIk voel m'n rug nog!
Lijkt me wel, ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Maar volgens mij kan je bij reguliere universiteit wel gewoon een 21+ test doen.
Ik zou niet in het team passen.quote:
quote:
quote:
Welke volgende? Ik heb een geen tijde meer nieuwe vacatures gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kut voor je tijn!![]()
Maja vol goede moed naar de volgende!
Kan wel, maar ik heb dus op school altijd heel veel gemist (vanaf 3 havo begonnen de echte problemen, in 4 havo moest ik afhaken), en vermoed dat ik zo'n test zal verneuken, op de beta onderdelen. En dat risico liep ik op de ou niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja gezondheid maakt het dan erg lastig. Maar volgens mij kan je bij reguliere universiteit wel gewoon een 21+ test doen.
Nou nou helemaal Amsterdam.;). 40 minuutjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal naar amsterdam reizen hoor. in leiden hebbenz e het wel maar dat is ook te ver weg voor mij. het moet in rotterdam en anders niet
(tenzij ik ooit ga verhuizen natuurlijk)
open uni is heel erg deeltijd, dan doe je maar heel weinig in een jaar (20 uur per week staat er voor maar dat haal je wel in 15 uur) een deeltijd studie kost je gewoon alsnog 30 uur in de week gok ik, ben je meer avonden aan les kwijt in moet je denk ik in het weekend wel wat meer doen dan bij de open universiteit.
deeltijd is volgens mij echt wel superzwaar naast een fulltime baan. denk dat dat bijna niet kan.
ik heb ook sociale psychologie gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat was mijn probleem ook. ik heb ook die 2 modules en nog eentje denk ik. sociale psychologie gok ik. maar ik weet het niet meer, t is al 5 jaar geleden ofzo.
toch wil ik het op een of andere manier wel ooit afmaken, vind psychologie echt zo'n gaaf vak![]()
zonde van het inschrijfgeld toch, of maakt dat niet uit?
Ik heb sociale en a&o hier liggen, maar niet echt aan begonnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat was mijn probleem ook. ik heb ook die 2 modules en nog eentje denk ik. sociale psychologie gok ik. maar ik weet het niet meer, t is al 5 jaar geleden ofzo.
toch wil ik het op een of andere manier wel ooit afmaken, vind psychologie echt zo'n gaaf vak![]()
zonde van het inschrijfgeld toch, of maakt dat niet uit?
Bijna 2 meter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat was echt een hele mooie reis! En dan als bijna 2 meter lang zijnde jongeman door de 1 meter hoge tunnels in piramides kruipenIk voel m'n rug nog!
Ik was totnutoe altijd een backend-developer, maar heb vorig jaar de switch naar de frontends gemaakt. Schermen bouwen, user interactie, die shizzle.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef MNR het volgende:
En wat is jouw echte kans? Wat heb je een jaar geleden besloten?
waar ben je allemaal geweest in egypte?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
Murm heeft geen auto, dus ben echt zeker een uur onderweg (woon ook niet dichtbij station enzo)quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou helemaal Amsterdam.;). 40 minuutjes. Ja deeltijdstudie is gewoon een hele studie alleen dan met aangepaste colleges volgens mij. Maja ik moet het ook even aankijken.
Proberen kan geen kwaad
.
Gelukkig heb je meer verstand van poolen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
Adobe Flex
yup, je kunt er ook heel mooi duiken. Echt een aanrader!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna 2 meter.Maar het was dus wel de moeite waard.
Standaard antwoord. Past niet in het team.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet in het team passen.![]()
Welke volgende? Ik heb een geen tijde meer nieuwe vacatures gezien.
Ze bedoelt of je ook gevraagd hebt waarom je niet in het team zou passenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet in het team passen.![]()
Vervelend voor je zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik heb dus op school altijd heel veel gemist (vanaf 3 havo begonnen de echte problemen, in 4 havo moest ik afhaken), en vermoed dat ik zo'n test zal verneuken, op de beta onderdelen. En dat risico liep ik op de ou niet.
Dat in ieder geval uberhaupt sowieso.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig heb je meer verstand van poolen.
Hotel in Hurghada, in Luxor en Cairo geweest. Voor de rest om Hurghada heen, door de woestijn gescheurd met quads en naar de sterren gekeken (echt prachtig.. pikdonker en miljoenen sterren!) en dus ook gedoken.. prachtige koraalriffen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar ben je allemaal geweest in egypte?
Alleen in cairo?
Jaaa!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Thrar het volgende:
yup, je kunt er ook heel mooi duiken. Echt een aanrader!
Met Flex kan je wel mooie dingen makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat in ieder geval uberhaupt sowieso.![]()
Jij bent niet zo gecharmeerd van Flex?
Aanrader: De Alchemist van Coelho.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Thrar het volgende:
[..]
Hotel in Hurghada, in Luxor en Cairo geweest. Voor de rest om Hurghada heen, door de woestijn gescheurd met quads en naar de sterren gekeken (echt prachtig.. pikdonker en miljoenen sterren!) en dus ook gedoken.. prachtig koraalriffen!Echt tof!
(jeetje, het lijkt wel of ik reclame zit te maken!)
Ja ik ben er al geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Thrar het volgende:
[..]
Hotel in Hurghada, in Luxor en Cairo geweest. Voor de rest om Hurghada heen, door de woestijn gescheurd met quads en naar de sterren gekeken (echt prachtig.. pikdonker en miljoenen sterren!) en dus ook gedoken.. prachtige koraalriffen!Echt tof!
(jeetje, het lijkt wel of ik reclame zit te maken!)
Ik vind het nogal duur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
yup, je kunt er ook heel mooi duiken. Echt een aanrader!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik was totnutoe altijd een backend-developer, maar heb vorig jaar de switch naar de frontends gemaakt. Schermen bouwen, user interactie, die shizzle.![]()
En sinds een week of zes draai ik mee in een project waarin dat eindelijk zijn volle invulling krijgt: ik bouw de volledige frontend in Adobe Flex, en weet met de dag zekerder dat idie switch de juiste was!
er valt nog genoeg te zien daar inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aanrader: De Alchemist van Coelho.
Ben je er alleen geweest? Als vrouw zijnde moet je er niet alleen zijn denk ik zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben er al geweest
Met de trein van Cairo naar Luxor
Sindsdien ben ik echt gek van de woestijn
nee egypte niet alleenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
er valt nog genoeg te zien daar inderdaad
[..]
Ben je er alleen geweest? Als vrouw zijnde moet je er niet alleen zijn denk ik zoTenzij je van erg veel (overdreven) aandacht houdt! Alhoewel... volgens mij vallen ze je evengoed wel lastig
is dat nog een mooi land?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee egypte niet alleen
Hoewel je idd nogal veel aandacht krijgt
Ik ben ook nog eens blond dus ja
Jordanie wel alleen geweest!
quote:
Je hoeft dat niet perse in Egypte te bekijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
[..]
Petra? *googled*. Dat ziet er inderdaad wel indrukwekkend uit. Er valt nog genoeg moois te zien in de wereld in ieder gevalquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeker! sluit wel aan bij egypte
Hoewel Petra een van de mooiste dingen is die ik ooit heb gezien! dus eigenlijk is het nog toffer haha
Ook dat nog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
[..]
Ben je er alleen geweest? Als vrouw zijnde moet je er niet alleen zijn denk ik zoTenzij je van erg veel (overdreven) aandacht houdt! Alhoewel... volgens mij vallen ze je evengoed wel lastig
oh het is een boekquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft dat niet perse in Egypte te bekijken.
heb je al veel gereist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef Thrar het volgende:
[..]
Petra? *googled*. Dat ziet er inderdaad wel indrukwekkend uit. Er valt nog genoeg moois te zien in de wereld in ieder geval
zeg... moet jij niet eens een beetje gaan werken ofzo ipv hier op FOK rond te hangen... tsssquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Murm heeft geen auto, dus ben echt zeker een uur onderweg (woon ook niet dichtbij station enzo)
je zult in die landen altijd veel aandacht krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook dat nog.Kan je er wel als vrouw alleen heen, incl twee kinderen?
het maakt niet uit eigenlijk, ze vallen je evengoed wel lastig. Alhoewel lastig vallen is een groot woord.. er werken bijna geen vrouwen in hotels enzo, dus tsjah... je krijgt al snel veel aandachtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook dat nog.Kan je er wel als vrouw alleen heen, incl twee kinderen?
Ze worden bij reizen als volwassen gezien dus oud genoeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zult in die landen altijd veel aandacht krijgen
Het ligt er aan waar je heen gaat en wat je doet en hoe je je gedraagd
Je moet je er gewoon een beetje in verdiepen en zo
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Als ze heel jong zijn is het misschien een beetjeallemaal voor ze
ach wat is veel, 2 keer in florida geweest, mexico en laatst dus egypte. Daarvoor eigenlijk alleen maar europaquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je al veel gereist?
Vooral Petra by night is super
Je moet een dik uur lopen tussen de rotsen door om er te komen en dat hele pad is dan alleen verlicht door kaarsen en je weet nog niet waar je naar toe loopt (iig ik toen niet, heb het eerst snachts gezien daarna pas overdag) en dan kom je in het donker voor dat eerste uitgehakte ding aan en daarin zit dan iemand die muziek maakt en dat galmt zo door die hele donkere stad...
Zo speciaal!
"Come my friend, I have good souvenirs for good price."quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef Thrar het volgende:
het maakt niet uit eigenlijk, ze vallen je evengoed wel lastig. Alhoewel lastig vallen is een groot woord.. er werken bijna geen vrouwen in hotels enzo, dus tsjah... je krijgt al snel veel aandacht
thanksquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
wát een fraaie foto's, Kwaak. Ik ben gek op foto's waarin lijnen naar één punt gaan, en dat winterschandlap is natuurlijk fenomenaal.
het is geen enge aandacht hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze worden bij reizen als volwassen gezien dus oud genoeg.![]()
Maar ik hou niet zo van die aandacht. Denk dat mijn zoon dan nog maar wat geduld moet hebben
tot ik bescherming mee kan nemen.
CG![]()
![]()
Tja wat is veelquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Thrar het volgende:
[..]
ach wat is veel, 2 keer in florida geweest, mexico en laatst dus egypte. Daarvoor eigenlijk alleen maar europaJij wel?
* Howl zet Servië op zijn kilometers lange verlanglijst van landen die hij nog wil bezoeken, ooit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef kwaakvaak het volgende:
voor de mensen die denken dat servie ook een groot gapend bomgat is..
Dit was oudjaarsdag 2007 bij Avala, net buiten Beograd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet bang aangelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen enge aandacht hoor!
iig ik ben nooit bang geweest
Meer dat ze zoiets hebben van
alleen al het feit dat je een vrouw bent en reistquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang aangelegd.
Maar wat bedoel je dan metwaarvan zouden ze zo onder de indruk moeten zijn?
je voorgevel bijvoorbeeld, en daar doen ze absoluut niet geheimzinnig over!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang aangelegd.
Maar wat bedoel je dan metwaarvan zouden ze zo onder de indruk moeten zijn?
Ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Standaard antwoord. Past niet in het team.![]()
Baal ook telkens als ik dat antwoord zie.
dat ook haha maar je moet ook gewoon ff na denken over wat je aan doet en zo dat scheelt je al kei veelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
je voorgevel bijvoorbeeld, en daar doen ze absoluut niet geheimzinnig over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |