volgens mij ben je gewoon een pechvogel..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Zit er een hetzusjevan censuur op dit topic ofzo. Als ik er ben dan kill ik het topic en als ik er niet ben gaan jullie keihard
![]()
.
Ik ben 20 hoor, ik ben volwassen genoeg om jullie praat over seks te lezen.
Om jou te pestenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
Waarom vliegen al die vliegtuigen zo laag over naar Gilze Rijen?
het is inderdaad wel heel erg de afgelopen dagen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
er zijn oefeningen en ze moeten een x aantal landingen doen om de baan open te mogen houden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
Ik loop momenteel stage bij een bedrijf dat aan het spoor ligt vlakbij het vliegveld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef existenz het volgende:
Ik dacht t/m de 26ste. Maar dat weet ik niet zeker. Iemand?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef styliste het volgende:
[..]
wanneer is de kermis dit jaar?
In Polen heb je Auswitz, en tal andere monumenten (niet alleen WOII). Mocht je het echt willen weten zal ik ff opzoeken waar ik allemaal ben geweest? Laat maar weten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef theKiD het volgende:
Btw.. ff vraagje:
Iemand van jullie hier toevallig ooit op vakantie geweest in Polen/ Estland/ Letland/ Litouwen/ Finland/ Zweden of Noorwegen?
Zo ja, kunnen jullie dan ff doorgeven/ zeggen wat je daar interessant vond? Ik zoek nog wat leuke plekken daar.Periode: Juni/ Juli
Komt goed. Ik heb nu geen tijd om het uit te zoeken, maar ik zal van het weekend wel het fotoalbum erbij pakken voor jequote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef Tegan het volgende:
Er was een oefening in Rijen. Keiveel militairen in uniform liepen rond met bootjes in het centrum. Waar ze te water gingen, geen idee.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb nu geen tijd om het uit te zoeken, maar ik zal van het weekend wel het fotoalbum erbij pakken voor je.
Kom er net vandaan.. niks gezienquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is er in Noord aan de hand? Er kwam een pliesiewagen en twee brandweerwagens, die reden zo onder het spoor door richting noord.
http://www.alarmeringen.nl/quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is er in Noord aan de hand? Er kwam een pliesiewagen en twee brandweerwagens, die reden zo onder het spoor door richting noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |