Snel resultaat krijg je niet per definitie met uitstekend vs. goed coach.. Als ik me niet vergis is ooit eens onderzocht dat het je uiteindelijk maar een paar (2-3) weken van goed -> goddelijk scheelt. Wel traint het dus iets sneller dan een goed coach en derhalve ziet men graag dat U-20/NT-toppers met een uitstekend coach worden getraind. En het staat natuurlijk ook wel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20's
edit: zocht em nog even op. Wonderbaarlijk ervaring ondertussen...
kan je dus een hand gevenquote:
Die van mij speelt inmiddels in het B-team...ondanks dat reusachtig de hoogste stat in mn team isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan je dus een hand geven
Hopen dat ie snel weer gaat stijgen anders speelt ie straks met zo een berg ervaring in mn B team en das toch wel erg zonde
Ja lekker met een FC van 32 die al gezakt is naar redelijk conditie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
heb conditiie nu ook op 5%
dat schijnt ook ook te helpen
Als ik voor zondag nog een leuke mid op de kop kan tikken die van mij vanaf vandaag ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die van mij speelt inmiddels in het B-team...ondanks dat reusachtig de hoogste stat in mn team is
Als ik teveel zuip dit weekend ga ik ook iemand op de kop tikken denk ik..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik voor zondag nog een leuke mid op de kop kan tikken die van mij vanaf vandaag ook!
Eerst ff een spits aantrekken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik teveel zuip dit weekend ga ik ook iemand op de kop tikken denk ik..
In salaris scheelt het wel aanzienlijk trouwensquote:Spelersloon 313 726 ¤
Spelersloon 101 810 ¤
2,5, had geen zin om verder te zoeken.quote:Alewijn Hese
31 jaar en 7 dagen, TSI = 38 310
matig in vorm, conditie uitstekend
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: reusachtig
Spelhervatting: zwak
Dat is dus echt vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Snel resultaat krijg je niet per definitie met uitstekend vs. goed coach.. Als ik me niet vergis is ooit eens onderzocht dat het je uiteindelijk maar een paar (2-3) weken van goed -> goddelijk scheelt. Wel traint het dus iets sneller dan een goed coach en derhalve ziet men graag dat U-20/NT-toppers met een uitstekend coach worden getraind. En het staat natuurlijk ook wel leuk
Er is een (kleine) meerwaarde, het is echter pas interessant wanneer je echt geld teveel hebt en je puur wilt richten op het trainen van toptalenten. Als je een (jong) team hebt en toch vooral gewoon leuk wilt presteren (in sportief opzicht), dan heb je niet zoveel aan een uitstekend coach.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus echt vrij nutteloos.
maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een goed idee om ff alle frustraties van Hattrick ed kwijt te raken maar volgens mij kan je dan beter op boksen oid gaan
Ging over cheatrapportjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
jah, maar nu leer ik der toch niets van
Deze mag Gijs_ op de site zetten bij de "te herinneren gebeurtenissen".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.
Mijn experiment is leuk, maar had ik beter iets slimmer over na kunnen denken ipv impulsief alles op de lijst te zetten en daarna nadenken over wat ik ging doen...
quote:
Had je maar naar irc moeten komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
jah, maar nu leer ik der toch niets van
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef ScudRaket het volgende:
Ga je def trainen met 17/18 jarigen, zijn de eerste 2 stijgers klaverjassers
geen stijgers?? das zondequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ik had helemaal geen stijgertsEn dat terwijl ik hoop dat er 1 zsm stijgt zodat ik m (ook) kan verkopen
Gekocht met uitstekend ervaring, voor 1,3 miljoen. Hij is een van mn beste mids en speelt nog altijd elke wedstrijd (beker en competitiequote:Gonzalo Prada Fernández 39157224
34 jaar en 49 dagen
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 11-10-2008 (1/37), 1s 1w 6d)
Total Skill Index (TSI): 7 370
Loon: 13 332 ¤ (11 110 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |