Mijn FC (1 van mn basis mids) is gezakt naar waardeloos vormquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI +6190/-3330
Positiespel +5/-0
Conditie +1/-1
Vorm +11/-5
Positiespel (wederom) 2 keepers en Abe Lenstra (dus die zullen maandag weer dalen). Daarnaast Cordang naar Briljant PM/Uitstekend Passen en een (halve) vleugeltrainee Caticovas naar goed PM. Vorm +6/-0 in m'n A-team. Daarentegen reservekeeper en reservespits inmiddels naar Slecht Vorm
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:25 schreef One_conundrum het volgende:
ondanks uitstekend coach 0 stijgers
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.quote:
Vooral dat slecht leiderschap gaat je opbreken.. Met een seizoen of 4 heb je weer een goed coach zonder leiderschap.. Had je beter een prutser met veel ervaring en goed leiderschap op de kop kunnen tikken, dat verdient zich uiteindelijk wel terug tov wat je nu hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.
Mijn experiment is leuk, maar had ik beter iets slimmer over na kunnen denken ipv impulsief alles op de lijst te zetten en daarna nadenken over wat ik ging doen...
Heb nu ook nog een mid erbij. Nu nog een aanvaller en dan komt het wel weer even goed...quote:Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval slecht (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog) u
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (zeer hoog)
Teammotivatie Normaal (Verborgen)
Tactiek counter normaal
Tactiekvaardigheid bovennatuurlijk
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
ach, ik wil toch niet promoveren voorlopig... Ga lekker optrainen tot ik internationals heb. en dan heb ik zo'n goeie verdediging dat ik alles met gemak gelijk speel
zijn eerste training hihiquote:Boris Khmylov Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from inadequate to passable.
tot zover mn eerste trainingquote:Joost van Boshuizen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van slecht naar zwak.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
heej, heb ik daar nu een speler van 17 jaar en 16 dagen in mijn team die al +4 in excellent defending zit met de juiste bijskills? Wat grappig
hoe weet je dat die +4 is als hij pas 16 dagen in het spel zit...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
heej, heb ik daar nu een speler van 17 jaar en 16 dagen in mijn team die al +4 in excellent defending zit met de juiste bijskills? Wat grappig
damn das zonde ja. Maar goed met briljant ervaring kost het ook nog 3 tot 3,3 miljoen om hem coach te maken. Ik heb zo een FC maar ik ga er geen 3 a 3,3 mil aan besteden om die uitstekend coach te maken. Goed coach kost me slechts iets van 4 a 5 ton. Lijkt me wat redelijkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
4,3 mil met slecht leiderschap, maar beetje dom want had wel goedkoper gekund door niet mijn 32jarig buitenaards spits met briljant ervaring en matig leiderschap op de lijst te zetten.
Mijn experiment is leuk, maar had ik beter iets slimmer over na kunnen denken ipv impulsief alles op de lijst te zetten en daarna nadenken over wat ik ging doen...
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
damn das zonde ja. Maar goed met briljant ervaring kost het ook nog 3 tot 3,3 miljoen om hem coach te maken. Ik heb zo een FC maar ik ga er geen 3 a 3,3 mil aan besteden om die uitstekend coach te maken. Goed coach kost me slechts iets van 4 a 5 ton. Lijkt me wat redelijker
Een goed/goed? Wat kost dat normaal gesproken dan? En hoe duur/welke stats was jouw fc?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
damn das zonde ja. Maar goed met briljant ervaring kost het ook nog 3 tot 3,3 miljoen om hem coach te maken. Ik heb zo een FC maar ik ga er geen 3 a 3,3 mil aan besteden om die uitstekend coach te maken. Goed coach kost me slechts iets van 4 a 5 ton. Lijkt me wat redelijker
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een goed/goed? Wat kost dat normaal gesproken dan? En hoe duur/welke stats was jouw fc?
Zit er over te denken mijn volgende verdediger aankoop nog langer uit te stellen. Een uitstekend def met red vleugel en ms wat passen en dan met goed leiderschap en matig/redelijk ervaring hoop ik. Maar moet nog uitzoeken hoe haalbaar dat is.
speciaal voor jou bij mij op de lijstquote:Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend
Passen: redelijk
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: waardeloos
Zeer interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
speciaal voor jou bij mij op de lijst
226904727
Behalve als er iemand over de 101 dagen heen leest denk ik het ook niet. Of er moet iemand anders zijn met dezelfde voorkennisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
weet ik. verkoop em nu wrs niet, maar zit binnen 3 weken op uitstekend.
Toch Grumps?
Wonderbaarlijk ervaring is lekkerder maar kost nog steeds tussen de ¤ 2 806 800 en ¤ 3 057 300quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20's
edit: zocht em nog even op. Wonderbaarlijk ervaring ondertussen...
Mijn FC :quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een goed/goed? Wat kost dat normaal gesproken dan? En hoe duur/welke stats was jouw fc?
Zit er over te denken mijn volgende verdediger aankoop nog langer uit te stellen. Een uitstekend def met red vleugel en ms wat passen en dan met goed leiderschap en matig/redelijk ervaring hoop ik. Maar moet nog uitzoeken hoe haalbaar dat is.
Koste ą 1 miljoen en had uitmuntend ervaring toen ik m kocht. Speelde tot voor kort elke wedstrijd mee in mn A team. All1 is zn vorm nu te drama.quote:Dinis Inácio (37484707)
32 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2009
Portugal
waardeloos in vorm, conditie redelijk![]()
![]()
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 24-09-2008 (15/36), 1s 4w 2d)
Total Skill Index (TSI): 3 290
Loon: 3 564 ¤ (2 970 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: uitstekend
Dom dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk ervaring is lekkerder maar kost nog steeds tussen de ¤ 2 806 800 en ¤ 3 057 300
[..]
Hmm, moet me wel lukken dat goedkoper te krijgen, voor mijn benodigde stats dan. En dan wat jonger zodat ik hem lang kan laten spelen. Uitstekend/redelijk def/vleugel kan wel een tijdje mee bij mij, desnoods nog rekken als slechtste basisverdediger tot hij op een gewenst niveau ervaring zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk ervaring is lekkerder maar kost nog steeds tussen de ¤ 2 806 800 en ¤ 3 057 300
[..]
Mijn FC :
[..]
Koste ą 1 miljoen en had uitmuntend ervaring toen ik m kocht. Speelde tot voor kort elke wedstrijd mee in mn A team. All1 is zn vorm nu te drama.
kostenplaatje voor FC's :
http://www.hagonline.org/?id=3&c=60
Herkenbaar:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn FC (1 van mn basis mids) is gezakt naar waardeloos vorm![]()
quote:Robbert-Jan Gadella [playerid=68025389]
30 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2009
Geboren in: Nederland
waardeloos in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 26-01-2009 (1/38), 2w 4d)
Total Skill Index (TSI): 22 440
Loon: 25 730 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Snel resultaat krijg je niet per definitie met uitstekend vs. goed coach.. Als ik me niet vergis is ooit eens onderzocht dat het je uiteindelijk maar een paar (2-3) weken van goed -> goddelijk scheelt. Wel traint het dus iets sneller dan een goed coach en derhalve ziet men graag dat U-20/NT-toppers met een uitstekend coach worden getraind. En het staat natuurlijk ook wel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik wil gewoon snel resultaat, ik wil het wat interessant maken. dus wil internationals en u20's
edit: zocht em nog even op. Wonderbaarlijk ervaring ondertussen...
kan je dus een hand gevenquote:
Die van mij speelt inmiddels in het B-team...ondanks dat reusachtig de hoogste stat in mn team isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan je dus een hand geven
Hopen dat ie snel weer gaat stijgen anders speelt ie straks met zo een berg ervaring in mn B team en das toch wel erg zonde
Ja lekker met een FC van 32 die al gezakt is naar redelijk conditie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
heb conditiie nu ook op 5%
dat schijnt ook ook te helpen
Als ik voor zondag nog een leuke mid op de kop kan tikken die van mij vanaf vandaag ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die van mij speelt inmiddels in het B-team...ondanks dat reusachtig de hoogste stat in mn team is
Als ik teveel zuip dit weekend ga ik ook iemand op de kop tikken denk ik..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik voor zondag nog een leuke mid op de kop kan tikken die van mij vanaf vandaag ook!
Eerst ff een spits aantrekken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik teveel zuip dit weekend ga ik ook iemand op de kop tikken denk ik..
In salaris scheelt het wel aanzienlijk trouwensquote:Spelersloon 313 726 ¤
Spelersloon 101 810 ¤
2,5, had geen zin om verder te zoeken.quote:Alewijn Hese
31 jaar en 7 dagen, TSI = 38 310
matig in vorm, conditie uitstekend
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: reusachtig
Spelhervatting: zwak
Dat is dus echt vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Snel resultaat krijg je niet per definitie met uitstekend vs. goed coach.. Als ik me niet vergis is ooit eens onderzocht dat het je uiteindelijk maar een paar (2-3) weken van goed -> goddelijk scheelt. Wel traint het dus iets sneller dan een goed coach en derhalve ziet men graag dat U-20/NT-toppers met een uitstekend coach worden getraind. En het staat natuurlijk ook wel leuk
Er is een (kleine) meerwaarde, het is echter pas interessant wanneer je echt geld teveel hebt en je puur wilt richten op het trainen van toptalenten. Als je een (jong) team hebt en toch vooral gewoon leuk wilt presteren (in sportief opzicht), dan heb je niet zoveel aan een uitstekend coach.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus echt vrij nutteloos.
maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een goed idee om ff alle frustraties van Hattrick ed kwijt te raken maar volgens mij kan je dan beter op boksen oid gaan
Ging over cheatrapportjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
jah, maar nu leer ik der toch niets van
Deze mag Gijs_ op de site zetten bij de "te herinneren gebeurtenissen".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
quote:
Had je maar naar irc moeten komenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
jah, maar nu leer ik der toch niets van
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef ScudRaket het volgende:
Ga je def trainen met 17/18 jarigen, zijn de eerste 2 stijgers klaverjassers
geen stijgers?? das zondequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ik had helemaal geen stijgertsEn dat terwijl ik hoop dat er 1 zsm stijgt zodat ik m (ook) kan verkopen
Gekocht met uitstekend ervaring, voor 1,3 miljoen. Hij is een van mn beste mids en speelt nog altijd elke wedstrijd (beker en competitiequote:Gonzalo Prada Fernández 39157224
34 jaar en 49 dagen
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Raging Bulls United (sinds 11-10-2008 (1/37), 1s 1w 6d)
Total Skill Index (TSI): 7 370
Loon: 13 332 ¤ (11 110 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Goed zoquote:
Daar zit niemand of in ieder geval niet actiefquote:[..]
Had je maar naar irc moeten komen![]()
![]()
haha, impulsieve dingen zijn bij HT nooit goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze mag Gijs_ op de site zetten bij de "te herinneren gebeurtenissen".
Deze ging tijdens die actie ook op de lijst voor nop. 24 jarig Bovennatuurlijk verdedigen met uitstekend passen, maar daar wilde ik natuurlijk wel wat voor vangen, en was niet online tijdens de deadlinesquote:04-02-2009 K.F.C. Minnertsga K.F.C. Minnertsga 4 280 000 ¤ 58 290
hahahahaha ja op JOU advies nog verdedigen getraind lullo! In de hoop dat ie zou stijgen zodat ik m kan verkopen.quote:
Nee nu niet maar toen Goten dat vroeg waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Daar zit niemand of in ieder geval niet actief
quote:AW|Koekje 8Ball, zijn er idioten aanwezig?
16:03 AH|Koekje|AFK 8-Ball says: "Yes definitely."
quote:16:06 AW|Koekje brengt wat lol in de chat
16:06 Mafkees ja, is natuurlijk wel nodig als ik er niet ben
16:06 AW|Koekje 8Ball, is psycho de grappigste hier?
16:06 AH|Koekje|AFK 8-Ball says: "Yes."
16:06 AW|Koekje klopt ook nog
16:07 Mafkees dat bedoel ik
16:07 AW|Koekje whehe
16:07 Mafkees 8ball, is er iemand grappiger dan ik?
16:07 AH|Koekje|AFK 8-Ball says: "Not really."
haha ja jij wilt em verkopen als ie gestegen is in verdedigen... dan moet je het wel trainen natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha ja op JOU advies nog verdedigen getraind lullo! In de hoop dat ie zou stijgen zodat ik m kan verkopen.
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, impulsieve dingen zijn bij HT nooit goed.
[..]
Deze ging tijdens die actie ook op de lijst voor nop. 24 jarig Bovennatuurlijk verdedigen met uitstekend passen, maar daar wilde ik natuurlijk wel wat voor vangen, en was niet online tijdens de deadlines
ik vind het meer iets voor een koei eerlijk gezegd.. Fortis award is toch als je een heel seizoen verpest?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo een geniale actie
Ik ken er ook 1 die vergeet steeds van training te veranderen. Zo was ie vorige week net op tijd om van training te veranderen (naar verdedigen) maar deze week te laat om te veranderen naar SH.![]()
Gelukkig heeft ie gisteren (op mijn advies) na de training zn trainings vorm maar meteen veranderd naar SH
Ik voelde anders een Fortis award nominatie voor m aankomen.
Helaas beloofd zn naam niet te vermelden op fok! dus dat zal ik dan ook maar niet doen.
Tja maar t seizoen is net begonnen en ik ben er niet altijd om m te steunen \ helpen met zn team enzo. Ik ben bang dat ie dit soort fouten nog wel vaker gaat maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor een koei eerlijk gezegd.. Fortis award is toch als je een heel seizoen verpest?
Totdat Botojnic over 3 weken reusachtig isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het meer iets voor een koei eerlijk gezegd.. Fortis award is toch als je een heel seizoen verpest?
Toch wel jammer voor je dat die 8ball er geen reet van snapt. Die zegt nl ook dat ik de Uefa Fok!Cup niet win dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet meer over te discussiëren dus vanaf nu
er zijn nog andere mensen om em te helpen binnen deze federatie natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja maar t seizoen is net begonnen en ik ben er niet altijd om m te steunen \ helpen met zn team enzo. Ik ben bang dat ie dit soort fouten nog wel vaker gaat maken.
Ja maar dat snap t hij niet blijkbaar.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn nog andere mensen om em te helpen binnen deze federatie natuurlijk..
gaat al niet meer over jou One_conundrum.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Totdat Botojnic over 3 weken reusachtig is
dat komt vast dan nog wel..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat snap t hij niet blijkbaar.....
nou ja hij moet het zelf weten..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor m hij is namelijk niet bijster slim.
ransaapje!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Bier en tieten lalalalala
De tieten op Fok! Hattrick???
kom op paula je kan t.
ik ben geen bierdrinkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kon t niet laten sorry.
En net alsof jij problemen hebt met bier en tieten.....
Met bier wel. Met tieten niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kon t niet laten sorry.
En net alsof jij problemen hebt met bier en tieten.....
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owja en dat wist ik verdomme ook nog![]()
quote:14. Oliver Kodrup (R) (228293537)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 24-02-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 20-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 16-02-2009 17:47
Vraagprijs: 300 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: waardeloos
Scoren: slecht
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Oliver Kodrup 1 040 17 redelijk Eerdere transfers met vergelijkbare spelers: ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm 224730074 12-02-2009 1 200 602 000 ¤ 17 zwak 235408975 12-02-2009 950 619 000 ¤ 17 redelijk 235411536 12-02-2009 1 060 638 000 ¤ 17 redelijk 224051934 12-02-2009 1 230 407 000 ¤ 17 redelijk 232198673 12-02-2009 1 110 550 000 ¤ 17 redelijk 227425511 12-02-2009 1 020 527 022 ¤ 17 slecht 228608113 11-02-2009 920 541 000 ¤ 17 redelijk 235330430 11-02-2009 1 200 1 050 000 ¤ 17 redelijk 222612899 11-02-2009 1 090 459 000 ¤ 17 redelijk 232983243 11-02-2009 1 150 462 000 ¤ 17 matig |
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owja en dat wist ik verdomme ook nog![]()
quote:13-02-2009 10:15
Wedstrijd Pieter-Paul van Wely: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingssessies verbeterd.
06-02-2009 12:00
Wedstrijd Pieter-Paul van Wely: Hij is vermoedelijk matig in Verdedigen op dit moment.
Dat is dus niet zeker, kijk maar:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze jeugdspeler gaat lekker. Hij zit nu op redelijk:
[..]
en toen ik hem aannam:quote:07-02-2009 21:30
Match Sytze Drop is probably inadequate at Playmaking at this moment in his development.
06-02-2009 15:45
Match Good news, Sytze Drop is improving his Playmaking. Give him few weeks more of primary training on it and he'll be ready to fly.
kutspelquote:Anyway, Sytze Drop is 15 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
Without any further training, this player will remain with inadequate Playmaking. If he develops well, I would say this chap can emerge with passable Defending before joining the senior squad.
You can often see this guy doing beautiful moves in training - it is one of his defining traits.
Do we sign him, boss?
Zoals je zelf zei. Hij is zich aan het beteren. Maar is nog geen skill-level omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is dus niet zeker, kijk maar:
[..]
en toen ik hem aannam:
[..]
kutspel
idd, ik heb mezelf al gecorrigeerd. Weet nu alleen dat hij over +- een maand redelijk is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals je zelf zei. Hij is zich aan het beteren. Maar is nog geen skill-level omhoog gegaan.
stats? ik zoek ook nog 3 trainees..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn nieuwe trainees zijn binnen.
Alleen zal ik mijn nieuwe coach nu pas over 2 weken kunnen aanstellen waarschijnlijk...
quote:12. Ervin Hänig (R)
17 jaar en 25 dagen, TSI = 650
matig in vorm, conditie matig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: waardeloos
Passen: zwak
Scoren: matig
quote:14. Julian Wolber (R)
17 jaar en 11 dagen, TSI = 590
redelijk in vorm, conditie matig
Positiespel: slecht
Vleugelspel: zwak
Passen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
train je alleen verdedigen of ook passen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Datum Speler Van/Aan Prijs TSI toen
13-02-2009 Julian Wolber Die Hobbygärtner 218 000 ¤ 580
13-02-2009 Ervin Hänig HSV Hattstedt 198 001 ¤ 670
[..]
[..]
Alleen verdedigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
train je alleen verdedigen of ook passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |