Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Echo99 het volgende:
Wat zijn de werkzaamheden?
Jouw motivatie zou het halen van je studie moeten zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bezig met een afstudeerproject bij een stagebedrijf en ik heb hetzelfde probleem.
Ik neem aan dat je wel wat keuze had qua onderwerpen en bedrijven, dus ik vind dat niet echt vergelijkbaar als waar TS het over heeft. Een baan of een afstudeerplek zijn 2 heel verschillende dingen (niet om jouw probleem te bagatelliseren, maar jij bent als het goed is over een paar maandjes klaar, TS niet).quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bezig met een afstudeerproject bij een stagebedrijf en ik heb hetzelfde probleem.
Als je een contract voor bepaalde tijd hebt getekend zit je er in ieder geval nog tot november aan vast. Ik denk dat je zelf ook wel inziet dat als je nu al gaat zitten kniezen dat het helemaal een tyfus tijd gaat duren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef StarBright het volgende:
Ik weet me de laatste week totaal niet meer te motiveren op mijn werk. Met veel moeite sleep ik me elke ochtend naar mijn werk, waar ik verder niet veel gedaan krijg. Ik werk als internet marketeer, het werk is altijd hetzelfde en heb totaal niet het gevoel dat ik iets nuttigs doe. Ik ben wel al een beetje aan het uitkijken naar ander werk, maar het liefste ben ik morgen al weg, heb er zo genoeg van hier.
Ik heb hiervoor 8 jaar thuisgezeten wegens persoonlijke redenen en was blij om weer betaald werk te hebben. Heb ook een contract tot November, maar zie het dus echt niet meer zitten hier.
Heeft iemand tips voor mij zodat ik me wat meer kan motiveren op mijn werk?
Begrijp me niet verkeerd, maar dit komt over als een verkapte spambedrijf.........quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef StarBright het volgende:
ik moet overal links plaatsen, er zit geen veranderingen aan. Konstant weblogs aanmaken op elke gratis weblog site. het is elke dag hetzelfde. overal waar je gratis content kan plaatsen moet ik lid worden en logs aanmaken en links posten. Er zal totaal geen verandering in komen, er zijn gewoon geen andere werkzaamheden.
En ik ga niet meer terug in de uitkering, als het moet dan maak ik het vol tot november, thuis zitten wil ik niet meer. Daarom vraag ik ook tips voor meer motivatie. Momenteel zoek ik nog niet aktief naar ander werk omdat ik waarschijnlijk al iets heb gevonden, maar dit is nog niet rond.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar dit komt over als een verkapt spambedrijf.........
Oh! Dus je bent zo'n lul die steeds mijn weblog bevuilt met rommel!????quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef StarBright het volgende:
ik moet overal links plaatsen, er zit geen veranderingen aan. Konstant weblogs aanmaken op elke gratis weblog site. het is elke dag hetzelfde. overal waar je gratis content kan plaatsen moet ik lid worden en logs aanmaken en links posten. Er zal totaal geen verandering in komen, er zijn gewoon geen andere werkzaamheden.
En ik ga niet meer terug in de uitkering, als het moet dan maak ik het vol tot november, thuis zitten wil ik niet meer. Daarom vraag ik ook tips voor meer motivatie. Momenteel zoek ik nog niet aktief naar ander werk omdat ik waarschijnlijk al iets heb gevonden, maar dit is nog niet rond.
Waarom zou salaris voldoende motivatie zijn? Een goed betalende baan is fijn, maar wanneer je de functie niet leuk vindt hou je dat echt niet lang vol (of je doet jezelf tekort). Geld is naar mijn idee niet het belangrijkste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef BreakSpear het volgende:
Salaris zou voldoende motivatie moeten zijn. Zeker slecht betaald?
Nee maar je wordt niet betaald om uit het raam te kijken en ook de rekeningen betalen zichzelf niet. Dus ook al heb je een kut baan... gewoon doorwerken en op zoek naar iets anders.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom zou salaris voldoende motivatie zijn? Een goed betalende baan is fijn, maar wanneer je de functie niet leuk vindt hou je dat echt niet lang vol (of je doet jezelf tekort). Geld is naar mijn idee niet het belangrijkste.
Count me in!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Salaris is over het algemeen geen goede motivator...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef BreakSpear het volgende:
Salaris zou voldoende motivatie moeten zijn. Zeker slecht betaald?
Je wil niet weten hoeveel mensen hun huphoteek er aan vasthangt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef BartSmart het volgende:
[..]
Salaris is over het algemeen geen goede motivator...
Klopt maar dan ben je gedwongen... verhoogt je werkplezier niet echt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen hun huphoteek er aan vasthangt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef BartSmart het volgende:
[..]
Klopt maar dan ben je gedwongen... verhoogt je werkplezier niet echt.
En zijn er bosbranden in Australië....quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch staan er elke dag weer hele volkstammen in de file.
Voor hun lol?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch staan er elke dag weer hele volkstammen in de file.
Maar plezier is toch echt geen reden om te werken als het om het plezier gaat zouden we allemaal in de bijstand zittenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef BartSmart het volgende:
Klopt maar dan ben je gedwongen... verhoogt je werkplezier niet echt.
Voor die veel te hoge hypotheek.quote:
Ja, of je zoekt werk waar je wel met plezier naar toe gaat. Dan verdien je misschien wat minder, maar dan hoef je ook niet te compenseren met 'leuke dingen in je vrije tijd' om je leven draaglijk te houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Maar plezier is toch echt geen reden om te werken als het om het plezier gaat zouden we allemaal in de bijstand zittenDe eerste reden waarom je werkt is om te kunnen leven (leuke dingen te doen in je vrije tijd).
Geld is de REDEN dat je werkt.. waar je het ook voor gebruikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Maar plezier is toch echt geen reden om te werken als het om het plezier gaat zouden we allemaal in de bijstand zittenDe eerste reden waarom je werkt is om te kunnen leven (leuke dingen te doen in je vrije tijd).
Omdat je geen geld hebt... daarom gaan mensen werken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef BartSmart het volgende:
En je opmerking over in de bijstand zitten slaat nergends op want je bent echt niet gelukkig als je in de bijstand zit..
Dat is een balans die je zelf moet vinden. Sommige mensen werken hard om vroeg met pensioen te gaan en in hun vrije tijd te kunnen wintersporten, zeilen, etc. etc. en sommige mensen werken liever van 9 tot 5 om hun rekeningen te kunnen betalen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Biancavia het volgende:
Ja, of je zoekt werk waar je wel met plezier naar toe gaat. Dan verdien je misschien wat minder, maar dan hoef je ook niet te compenseren met 'leuke dingen in je vrije tijd' om je leven draaglijk te houden.
Dat is idd wat ik zeg... de reden om te werken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Omdat je geen geld hebt... daarom gaan mensen werken.
[..]
Ik denk dat jij dan niet helemaal begrijpt wat ik bedoelde met als het om het plezier ging zouden we allemaal in de bijstand zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:21 schreef BartSmart het volgende:
Dat is idd wat ik zeg... de reden om te werken.
Ik zou geen plezier kunnen putten uit in de bijstand zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan niet helemaal begrijpt wat ik bedoelde met als het om het plezier ging zouden we allemaal in de bijstand zitten.
Oh, in dat geval, zoek een (andere) baan, want dat klinkt ook echt als kutwerk. Dan kun je beter servicedesk werk gaan doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef StarBright het volgende:
ik heb wel wat vrijheid, mijn baas zit niet konstant achter me rug te kijken, maar het draait alleen maar om links promoten, nutteloos in mijn ogen. niemand kijkt op de weblogs die ik maak.
Dat werk moet er dan wel zijn hequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of je zoekt werk waar je wel met plezier naar toe gaat. Dan verdien je misschien wat minder, maar dan hoef je ook niet te compenseren met 'leuke dingen in je vrije tijd' om je leven draaglijk te houden.
Dus jij bent zo iemand die alle gastenboeken verneukt? Dan kan ik me voorstellen dat je je werk niet zo leuk vindt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef StarBright het volgende:
Ach er zijn ook nog mensen die de hele dag hetzelfde schroefje in een nippeltje draaien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die alle gastenboeken verneukt? Dan kan ik me voorstellen dat je je werk niet zo leuk vindt.
Had jij maar zo'n leuke baan als TS he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach er zijn ook nog mensen die de hele dag hetzelfde schroefje in een nippeltje draaien.
Niet gek als jij weigert te doen waarvoor je betaald wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef StarBright het volgende:
..... En daarnaast kan mijn baas niet communiceren, elke week is er wel weer iets aan de hand.
Ik ben ook ooit zo begonnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Had jij maar zo'n leuke baan als TS he?
No worries, er komt een dag dat je achter de lopende band vandaan mag, echt waar.
Misschien moet jij eens kijken naar de datum van de laatste post.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DvD79 het volgende:
misschien is het goed om deze teksten eens te lezen:
Ongemotiveerd wordt het woord van 2010.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef De_Logica het volgende:
Een ongemotiveerde spammer, waarom zijn er daar maar zo weinig van.
Ik denk dat wel veel mensen die net klaar zijn met hun 'hoge' opleiding door de mand vallen als ze beginnen met werken en zien hoe saai kantoorwerk kan zijn, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Bombshell het volgende:
Hier ook nul komma nul motivatie voor mn werk. Heb je gestudeerd zit je de hele dag achter de computer werk te doen wat een schoolverlater al saai /gemakkelijk zou vinden. Lijkt wel lopende band werk hier.
LOL here the same. Gelukkig heb ik morgen een soll. gesprek! Hopen dat het iets wordt, anders wordt het weer doorzoeken daar wordt je ook flink ziek vanquote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Bombshell het volgende:
Hier ook nul komma nul motivatie voor mn werk. Heb je gestudeerd zit je de hele dag achter de computer werk te doen wat een schoolverlater al saai /gemakkelijk zou vinden. Lijkt wel lopende band werk hier.
En wat ga je dan doen?quote:Op maandag 28 december 2009 16:50 schreef nelisb het volgende:
Hier nog 6,5 dag te gaan op het werk waar ik geen motivatie meer voor heb!
Daarna eigen baas en een gesprek in 2de week januari om er iets bij te gaan doen!
het gaat volgens mij er niet om dat mensen je website bezoeken, maar dat google de links indexeert en zo de site van je baas in de top 10 laat komen voor een bepaald keyword.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef StarBright het volgende:
ik heb wel wat vrijheid, mijn baas zit niet konstant achter me rug te kijken, maar het draait alleen maar om links promoten, nutteloos in mijn ogen. niemand kijkt op de weblogs die ik maak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |