abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65979930
Ik weet me de laatste week totaal niet meer te motiveren op mijn werk. Met veel moeite sleep ik me elke ochtend naar mijn werk, waar ik verder niet veel gedaan krijg. Ik werk als internet marketeer, het werk is altijd hetzelfde en heb totaal niet het gevoel dat ik iets nuttigs doe. Ik ben wel al een beetje aan het uitkijken naar ander werk, maar het liefste ben ik morgen al weg, heb er zo genoeg van hier.
Ik heb hiervoor 8 jaar thuisgezeten wegens persoonlijke redenen en was blij om weer betaald werk te hebben. Heb ook een contract tot November, maar zie het dus echt niet meer zitten hier.

Heeft iemand tips voor mij zodat ik me wat meer kan motiveren op mijn werk?
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:42:31 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_65979952
Wat zijn de werkzaamheden?
Lang leve mij! *O*
pi_65979999
Niet een beetje uitkijken naar ander werk, maar heel hard op zoek naar ander werk. En goed verzinnen wat je dan wél leuk vindt en vol kunt gaan houden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:44:14 #4
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65980017
Ik ben nu bezig met een afstudeerproject bij een stagebedrijf en ik heb hetzelfde probleem.
Primum non nocere
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 februari 2009 @ 11:44:42 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65980036
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Echo99 het volgende:
Wat zijn de werkzaamheden?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65980048
Probeer voor jezelf de leuke "klusjes" wat meer te benadrukken en zie de minder leuke dingen als "noodzakelijk kwaad". Hopelijk kun je door het positieve wat meer te zien jezelf weer iets meer motiveren. En ik begrijp dat je het vreselijk vond om zo lang thuis gezeten te hebben, hou dat voor ogen: dit is beter dan niets doen thuis! Je vindt vast iets anders leuks, alleen is het de vraag wanneer. En zo'n periode kan erg lang duren (vooral gevoelsmatig) wanneer je steeds met lood in je schoenen naar je werk gaat.

Heel veel succes in ieder geval!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_65980062
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bezig met een afstudeerproject bij een stagebedrijf en ik heb hetzelfde probleem.
Jouw motivatie zou het halen van je studie moeten zijn.
pi_65980185
quote:
Ik neem aan dat je wel wat keuze had qua onderwerpen en bedrijven, dus ik vind dat niet echt vergelijkbaar als waar TS het over heeft. Een baan of een afstudeerplek zijn 2 heel verschillende dingen (niet om jouw probleem te bagatelliseren, maar jij bent als het goed is over een paar maandjes klaar, TS niet).

En zoals Biancavia al zegt: je bent je studie aan het afronden, motivatie genoeg toch! En zoals ik al zei, jij hoeft nog maar eventjes, hopelijk heb je daarna een leukere baan!
pi_65980189
ik moet overal links plaatsen, er zit geen veranderingen aan. Konstant weblogs aanmaken op elke gratis weblog site. het is elke dag hetzelfde. overal waar je gratis content kan plaatsen moet ik lid worden en logs aanmaken en links posten. Er zal totaal geen verandering in komen, er zijn gewoon geen andere werkzaamheden.

En ik ga niet meer terug in de uitkering, als het moet dan maak ik het vol tot november, thuis zitten wil ik niet meer. Daarom vraag ik ook tips voor meer motivatie. Momenteel zoek ik nog niet aktief naar ander werk omdat ik waarschijnlijk al iets heb gevonden, maar dit is nog niet rond.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:49:35 #10
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_65980210
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef StarBright het volgende:
Ik weet me de laatste week totaal niet meer te motiveren op mijn werk. Met veel moeite sleep ik me elke ochtend naar mijn werk, waar ik verder niet veel gedaan krijg. Ik werk als internet marketeer, het werk is altijd hetzelfde en heb totaal niet het gevoel dat ik iets nuttigs doe. Ik ben wel al een beetje aan het uitkijken naar ander werk, maar het liefste ben ik morgen al weg, heb er zo genoeg van hier.
Ik heb hiervoor 8 jaar thuisgezeten wegens persoonlijke redenen en was blij om weer betaald werk te hebben. Heb ook een contract tot November, maar zie het dus echt niet meer zitten hier.

Heeft iemand tips voor mij zodat ik me wat meer kan motiveren op mijn werk?
Als je een contract voor bepaalde tijd hebt getekend zit je er in ieder geval nog tot november aan vast. Ik denk dat je zelf ook wel inziet dat als je nu al gaat zitten kniezen dat het helemaal een tyfus tijd gaat duren.

Inderdaad gewoon doorzetten dus (of denk je dat de gemiddelde caissière, straatveger en toiletjuffrouw altijd met plezier naar hun werk gaan).
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_65980233
TS, heb je wel leuke collega's? Misschien dat dat je een iets leukere tijd kan geven
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:50:36 #12
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_65980250
Salaris zou voldoende motivatie moeten zijn. Zeker slecht betaald?
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 12 februari 2009 @ 11:51:12 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65980274
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef StarBright het volgende:
ik moet overal links plaatsen, er zit geen veranderingen aan. Konstant weblogs aanmaken op elke gratis weblog site. het is elke dag hetzelfde. overal waar je gratis content kan plaatsen moet ik lid worden en logs aanmaken en links posten. Er zal totaal geen verandering in komen, er zijn gewoon geen andere werkzaamheden.

En ik ga niet meer terug in de uitkering, als het moet dan maak ik het vol tot november, thuis zitten wil ik niet meer. Daarom vraag ik ook tips voor meer motivatie. Momenteel zoek ik nog niet aktief naar ander werk omdat ik waarschijnlijk al iets heb gevonden, maar dit is nog niet rond.
Begrijp me niet verkeerd, maar dit komt over als een verkapte spambedrijf.........
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:51:41 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65980296
Wees blij dat je überhaupt werk hebt.
KuikenGuppy
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:52:16 #15
81601 Jikpunth
pi_65980315
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar dit komt over als een verkapt spambedrijf.........
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:52:18 #16
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_65980317
quote:

Oh! Dus je bent zo'n lul die steeds mijn weblog bevuilt met rommel!????
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_65980318
Bij welk bedrijf werk je
pi_65980384
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef BreakSpear het volgende:
Waarom zou salaris voldoende motivatie zijn? Een goed betalende baan is fijn, maar wanneer je de functie niet leuk vindt hou je dat echt niet lang vol (of je doet jezelf tekort). Geld is naar mijn idee niet het belangrijkste.
pi_65980437
nou momenteel vul ik niets, gebrek aan motivatie krijg zelden iets gedaan. En ik weiger comments te maken in weblogs van anderen, wat mijn baas ook zegt. Ik maak voornamelijk zelf tientallen weblogs en post daarop enzo.
En ja ik ben blij dat ik werk heb, maar zonder motivatie werkt het ook niet.
En ja het betaald ook slecht, gewoon minimum loon. En daarnaast kan mijn baas niet communiceren, elke week is er wel weer iets aan de hand.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:58:30 #20
81601 Jikpunth
pi_65980535
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom zou salaris voldoende motivatie zijn? Een goed betalende baan is fijn, maar wanneer je de functie niet leuk vindt hou je dat echt niet lang vol (of je doet jezelf tekort). Geld is naar mijn idee niet het belangrijkste.
Nee maar je wordt niet betaald om uit het raam te kijken en ook de rekeningen betalen zichzelf niet. Dus ook al heb je een kut baan... gewoon doorwerken en op zoek naar iets anders.
pi_65980556
quote:
Count me in!
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:59:32 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_65980575
Professioneel spammer dus.
Gelukkig een weinig gemotiveerde.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_65980578
Ermee kappen maar dat zal in deze tijden wel geen goed idee zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 12:00:05 ]
pi_65980588
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef BreakSpear het volgende:
Salaris is over het algemeen geen goede motivator...
pi_65980648
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef BartSmart het volgende:

[..]

Salaris is over het algemeen geen goede motivator...
Je wil niet weten hoeveel mensen hun huphoteek er aan vasthangt.
pi_65980672
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel mensen hun huphoteek er aan vasthangt.
Klopt maar dan ben je gedwongen... verhoogt je werkplezier niet echt.
pi_65980743
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef BartSmart het volgende:

[..]

Toch staan er elke dag weer hele volkstammen in de file.
pi_65980804
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef sig000 het volgende:

[..]

En zijn er bosbranden in Australië....
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:05:49 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65980806
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef sig000 het volgende:

[..]

Voor hun lol?
KuikenGuppy
pi_65980862
Heel herkenbaar verhaal. Mijn situatie verschilt er niet zo veel van. Het verschil is alleen dat ik mijn werk inhoudelijk nog steeds wel leuk en gevarieerd vind. Dat ik toch een gebrek aan motivatie heb, heeft meer te maken met de manier waarop het bedrijf wordt geleid. En daarnaast vraag ik me steeds meer af waarom ik niet voor mezelf werk. Ik durf die stap alleen nog niet te zetten.

Ik kan de topicstarter alleen maar aanraden om wel goed om zich heen te blijven kijken naar ander werk. Doe ik ook.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:07:18 #31
81601 Jikpunth
pi_65980863
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef BartSmart het volgende:
Maar plezier is toch echt geen reden om te werken als het om het plezier gaat zouden we allemaal in de bijstand zitten De eerste reden waarom je werkt is om te kunnen leven (leuke dingen te doen in je vrije tijd).
pi_65980897
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Voor hun lol?
Voor die veel te hoge hypotheek.
Mensen doen zichzelf allemaal maar wat aan.
pi_65980931
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Maar plezier is toch echt geen reden om te werken als het om het plezier gaat zouden we allemaal in de bijstand zitten De eerste reden waarom je werkt is om te kunnen leven (leuke dingen te doen in je vrije tijd).
Ja, of je zoekt werk waar je wel met plezier naar toe gaat. Dan verdien je misschien wat minder, maar dan hoef je ook niet te compenseren met 'leuke dingen in je vrije tijd' om je leven draaglijk te houden.
pi_65980985
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Geld is de REDEN dat je werkt.. waar je het ook voor gebruikt.
Hoe meer plezier je in je werkt hebt hoe dragelijker je werk wordt.

Er zijn idd maar weinig mensen die plezier als hoofd reden hebben om te gaan werken.

En je opmerking over in de bijstand zitten slaat nergends op want je bent echt niet gelukkig als je in de bijstand zit..
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:16:16 #35
81601 Jikpunth
pi_65981174
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef BartSmart het volgende:
En je opmerking over in de bijstand zitten slaat nergends op want je bent echt niet gelukkig als je in de bijstand zit..
Omdat je geen geld hebt... daarom gaan mensen werken.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Biancavia het volgende:
Ja, of je zoekt werk waar je wel met plezier naar toe gaat. Dan verdien je misschien wat minder, maar dan hoef je ook niet te compenseren met 'leuke dingen in je vrije tijd' om je leven draaglijk te houden.
Dat is een balans die je zelf moet vinden. Sommige mensen werken hard om vroeg met pensioen te gaan en in hun vrije tijd te kunnen wintersporten, zeilen, etc. etc. en sommige mensen werken liever van 9 tot 5 om hun rekeningen te kunnen betalen.

Het gaat erom dat je gewoon een vent moet zijn (of een vrouw in het geval van de TS) en niet gaan zitten kniezen maar werken. Je zoekt gewoon lekker een andere baan in je vrije tijd, maar het concept dat je per se plezier moet hebben in je werk lijkt mij behoorlijk misplaatst (op de langere termijn maakt het, het iets makkelijker maar voor die 9 maanden is het gewoon doorbijten).
pi_65981351
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Omdat je geen geld hebt... daarom gaan mensen werken.
[..]

Dat is idd wat ik zeg... de reden om te werken.
pi_65981369
quote:

[..]

Voor hun lol?
Nee voor de poen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:24:23 #38
81601 Jikpunth
pi_65981459
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:21 schreef BartSmart het volgende:
Dat is idd wat ik zeg... de reden om te werken.
Ik denk dat jij dan niet helemaal begrijpt wat ik bedoelde met als het om het plezier ging zouden we allemaal in de bijstand zitten.
pi_65981565
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan niet helemaal begrijpt wat ik bedoelde met als het om het plezier ging zouden we allemaal in de bijstand zitten.
Ik zou geen plezier kunnen putten uit in de bijstand zitten.
pi_65981978
In hoeverre is je werk echt afgekaderd? Is er ruimte om meer te doen dan eigenlijk van je verwacht wordt?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_65982090
ik heb wel wat vrijheid, mijn baas zit niet konstant achter me rug te kijken, maar het draait alleen maar om links promoten, nutteloos in mijn ogen. niemand kijkt op de weblogs die ik maak.
pi_65982372
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef StarBright het volgende:
ik heb wel wat vrijheid, mijn baas zit niet konstant achter me rug te kijken, maar het draait alleen maar om links promoten, nutteloos in mijn ogen. niemand kijkt op de weblogs die ik maak.
Oh, in dat geval, zoek een (andere) baan, want dat klinkt ook echt als kutwerk. Dan kun je beter servicedesk werk gaan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlphaOmega op 12-02-2009 13:03:03 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:11:52 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65983290
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Dat werk moet er dan wel zijn he .
Ik zeg: momenteel mag je blij zijn als je überhaupt werk hebt .
KuikenGuppy
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:52:43 #44
243463 credendo_vides
Out, you demons of stupidity!
pi_65984805
quote:
Dus jij bent zo iemand die alle gastenboeken verneukt? Dan kan ik me voorstellen dat je je werk niet zo leuk vindt.
pi_65984913
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef credendo_vides het volgende:

[..]

Dus jij bent zo iemand die alle gastenboeken verneukt? Dan kan ik me voorstellen dat je je werk niet zo leuk vindt.
Ach er zijn ook nog mensen die de hele dag hetzelfde schroefje in een nippeltje draaien.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:56:49 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65984951
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ach er zijn ook nog mensen die de hele dag hetzelfde schroefje in een nippeltje draaien.
Had jij maar zo'n leuke baan als TS he?
No worries, er komt een dag dat je achter de lopende band vandaan mag, echt waar .
KuikenGuppy
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:00:27 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_65985083
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef StarBright het volgende:
..... En daarnaast kan mijn baas niet communiceren, elke week is er wel weer iets aan de hand.
Niet gek als jij weigert te doen waarvoor je betaald wordt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_65985135
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Had jij maar zo'n leuke baan als TS he?
No worries, er komt een dag dat je achter de lopende band vandaan mag, echt waar .
Ik ben ook ooit zo begonnen.
pi_76006633
misschien is het goed om deze teksten eens te lezen: forum.fok.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door Netsplitter op 24-12-2009 11:16:56 (spam verwijderd.) ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 24 december 2009 @ 11:12:20 #50
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_76006863
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef DvD79 het volgende:
misschien is het goed om deze teksten eens te lezen:
Misschien moet jij eens kijken naar de datum van de laatste post.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:14:51 #51
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_76006959
Lol, spam in het topic van een spammer.
pi_76006981
hij is natuurlijk ook zo'n link spammer
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_76018235
quote:

[..]

Voor hun lol?
Nee om naar hun werk te gaan duh.
pi_76018438
Een ongemotiveerde spammer, waarom zijn er daar maar zo weinig van.
pi_76018506
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef De_Logica het volgende:
Een ongemotiveerde spammer, waarom zijn er daar maar zo weinig van.
Ongemotiveerd wordt het woord van 2010.
pi_76113019
Hoe raar dit klinkt, ik moest zulke werkzaamheden ook uitvoeren op mijn stagebedrijf Heet Stershop in Eindhoven maar ik had gelukkig ook nog andere werkzaamheden hiernaast, ik weet, het is niet leuk maarja ik moest mijn stage halen.
The dead ball specialist!
pi_76136041
Hier ook nul komma nul motivatie voor mn werk. Heb je gestudeerd zit je de hele dag achter de computer werk te doen wat een schoolverlater al saai /gemakkelijk zou vinden. Lijkt wel lopende band werk hier.
pi_76143546
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Bombshell het volgende:
Hier ook nul komma nul motivatie voor mn werk. Heb je gestudeerd zit je de hele dag achter de computer werk te doen wat een schoolverlater al saai /gemakkelijk zou vinden. Lijkt wel lopende band werk hier.
Ik denk dat wel veel mensen die net klaar zijn met hun 'hoge' opleiding door de mand vallen als ze beginnen met werken en zien hoe saai kantoorwerk kan zijn, uitzonderingen daargelaten.
The dead ball specialist!
pi_76146120
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef Bombshell het volgende:
LOL here the same. Gelukkig heb ik morgen een soll. gesprek! Hopen dat het iets wordt, anders wordt het weer doorzoeken daar wordt je ook flink ziek van
pi_76146242
Hier nog 6,5 dag te gaan op het werk waar ik geen motivatie meer voor heb!
Daarna eigen baas en een gesprek in 2de week januari om er iets bij te gaan doen!
pi_76146558
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:50 schreef nelisb het volgende:
Hier nog 6,5 dag te gaan op het werk waar ik geen motivatie meer voor heb!
Daarna eigen baas en een gesprek in 2de week januari om er iets bij te gaan doen!
En wat ga je dan doen?
pi_76146748
Ik ben al een tijd druk om een eigen webshop te lanceren. Dit loopt voortvarend tot nu toe.
Tevens heb ik 2de week een afspraak met iemand die ook een webshop wil lanceren en waarschijnlijk ga ik hem daarbij helpen.

Had al een tijdje motivatie problemen en ga nu maar eens doen wat ik al een tijd wil doen! Dus baan opgezegd en de gok genomen om ondernemer te worden.
pi_76146949
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef StarBright het volgende:
het gaat volgens mij er niet om dat mensen je website bezoeken, maar dat google de links indexeert en zo de site van je baas in de top 10 laat komen voor een bepaald keyword.
dit is iets wat je thuis ook kan doen door je eigen website met links te promoten. helaas lost dat je probleem niet op want je zit al 8 jaar thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')