Nou, dan heb je nu geluk, het is lekker dichtbij: deze man treedt vanavond bij ons op. Hij is wel vega, dat is dan weer +/-quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou meestal aan de andere kant van nl
heerlen, zuid limburg
Haha, dat is er dan één die niet aan het glijden isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah niks mis met techno maar not my cup of tea dus ik ben nergens heen gegleden hoor
Bij ons? Wie is bij ons?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu geluk, het is lekker dichtbij: deze man treedt vanavond bij ons op. Hij is wel vega, dat is dan weer +/-
http://www.bartoostindie.com/
Nee, wij hebben een nogal verschillende smaak geloof ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah niks mis met techno maar not my cup of tea dus ik ben nergens heen gegleden hoor
Neuj, ik glij maar bij één.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij zijn er een paar vrouwen van der stoel gegleden...?
nu was je weet wel wie ook niet geheel representatief hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een nogal verschillende smaak geloof ik![]()
wat is lekker dichtbij? en waar is ons, WIE is onsquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu geluk, het is lekker dichtbij: deze man treedt vanavond bij ons op. Hij is wel vega, dat is dan weer +/-
http://www.bartoostindie.com/
Een mod die spamt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Re het volgende:
toch nog even spammen!
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
leuk boekje winnen om weg te geven of zelf te lezen
ja die waarop zn ex ofzo weggeshopt is iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Jullie hadden de foto met een stukje zwart of niet?
Bij mij thuisquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij ons? Wie is bij ons?
@DH geen U he.
hier valt weinig te glijden ben gewoon beurs benedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij zijn er een paar vrouwen van der stoel gegleden...?
Mijn woorden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is lekker dichtbij? en waar is ons, WIE is ons
Zijn er meer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Misschien kunnen we het tijdelijk voor je in de OP verwerken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Re het volgende:
toch nog even spammen!
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
leuk boekje winnen om weg te geven of zelf te lezen
waarvan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier valt weinig te glijden ben gewoon beurs beneden
Eindhoven, mijn huisgenoten en ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is lekker dichtbij? en waar is ons, WIE is ons
ja samen met een ex erop hahaha (zo foutquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Oké, dan weet ik over welke jullie praten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja samen met een ex erop hahaha (zo fout)
maar snap nu wel waarom je zo achter tech aan zit
Haha. Al het vocht is opquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ja WIE!?!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik over welke jullie praten.
Och, wij zitten alleen maar te geinen. Hij heeft z'n keuze allang gemaakt m.b.t. al die hete meiden hier
Omg weer een neukstelletje van hier? met wie doet techno het dan weer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik over welke jullie praten.
Och, wij zitten alleen maar te geinen. Hij heeft z'n keuze allang gemaakt m.b.t. al die hete meiden hier
Ja, dat zal ik gaan zeggenquote:
Je bent helemaal niet oudquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke, maar het klinkt zo oud.
Nog met niemand hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Omg weer een neukstelletje van hier? met wie doet techno het dan weer?
zo... leuk gehad gisteren met toyboy?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Haha, natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat valt inderdaad mee hahaha
leuke huisgenoten?
Hij heeft er nog geen op de planning staan, hij moet "ze" eerst beter leren kennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey tech wanneer was jouw date?
iets met wie A zegt en dan een B ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik mijn opmerking maar terug ga nemen![]()
Ja, maar dit gaat over iemand anders...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iets met wie A zegt en dan een B ofzo
quote:
hahaha...erg jij!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb iets geils gemist hoor ik?
Wat? Wie? Waar?
Rhuquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Wat? Wie? Waar?
Ik vind het niet zo nodig eigenlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
Gezien Re geen antwoord geeft, iemand er bezwaar tegen als we zijn oproepje in de OP verwerken tijdelijk?
nee hoor, best. als het iets belangrijks/leuks/nuttigs is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
Gezien Re geen antwoord geeft, iemand er bezwaar tegen als we zijn oproepje in de OP verwerken tijdelijk?
Och jee, wie hebben we daarquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Wat? Wie? Waar?
alles verliep anders dan verwacht hahahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo... leuk gehad gisteren met toyboy?
De OP van dit topic is in ieder geval al aangepast.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef MNR het volgende:
Dan is het dus niet bezwaarlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo nodig eigenlijk
ZE als in meerderequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft er nog geen op de planning staan, hij moet "ze" eerst beter leren kennen
Ik kan er niet van wakker liggen of het er wel of niet in staatquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan is het dus niet bezwaarlijk?
En ach, hij gunt ons ook onze lol, toch?
ow, heftig avondje/nachtje dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alles verliep anders dan verwacht hahaha
t was 'leuk'![]()
we zouden rustig aandoen is niet geheel gelukt op zn zachts gezegd, mn poes is bevallen van 3 kittens en mn ex kwam vanmorgen mn zoontje hier afzetten ipv op het kdv omdat ie ziek is.....
Heel anders dan verwacht was deze ontmoeten gheghe
Zozo, dat gaat goed daarquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow, heftig avondje/nachtje dus
en hij heeft ook je zoontje gezien dus?
ik heb met tenminste nog goed gedragen met kwaak gisteren
vanavond zie ik em weerals zn tanden tenminste niet allemaal uit zn mond vallen, hahaha
quote:
Wat een heerlijk warm welkomquote:
Wat leuk johquote:
Je bent weer veeél te laatquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Wat een heerlijk warm welkom![]()
Maar waar is het geile nu?
Ja, hoi.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Wat een heerlijk warm welkom![]()
Maar waar is het geile nu?
quote:
Ja, januari/februari is een vruchtbare maand blijkbaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een stelletjes hier zeg!
En dat in singles!??
Ahh...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En ik ben nog wel zo zielig want mn kat heeft net mn mooie vaas om gemietert
misschien in Aprilquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb met niemand gedate van hier
Ik steek het even op werkquote:
Kost tijd hoor, verschillende dames plezierenquote:
nee die waren al op, dus ik heb maar een fles wijn opgengetrokken. kon ie ook waarderenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat leuk joh
Dus je had nog wat brownies (toch...?) voor hem over?
nou ik weet nu hoe je er uit ziet dus euh...quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
yep een ziek erg verlegen zoontje, mn zoontje heeft m amper aangekeken hahahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow, heftig avondje/nachtje dus
en hij heeft ook je zoontje gezien dus?
ik heb met tenminste nog goed gedragen met kwaak gisteren
vanavond zie ik em weerals zn tanden tenminste niet allemaal uit zn mond vallen, hahaha
owwwquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En ik ben nog wel zo zielig want mn kat heeft net mn mooie vaas om gemietert
hoop voor de meesten dat het niet te vruchtbaar isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, januari/februari is een vruchtbare maand blijkbaar
Ooo gelukkig maar dat hij dat ook goed vondquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee die waren al op, dus ik heb maar een fles wijn opgengetrokken. kon ie ook waarderen
maar..rustig aan ik wil nog ff in singles blijven
Hehe, wie weet! De eerste singles-baby...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoop voor de meesten dat het niet te vruchtbaar is
It's a dirty job, but somebody ...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kost tijd hoor, verschillende dames plezieren
eigenlijk niet hahaha. ik snap het ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yep een ziek erg verlegen zoontje, mn zoontje heeft m amper aangekeken hahaha
jullie hebben toch op zn minst gezoend he!?!?!
ik ook nietquote:
Niet? En Heat dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben bang dat ik moet werken dus dan zit dat er niet in
Hehe. Dan gaat hij vast niet meewerkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eigenlijk niet hahaha. ik snap het ook niet
wel lekker geknuffeld
vanavond ga ik hem maar eens zoenen vind ik haha als ie meewerkt
(en nu zul je net zien dat ie natuurlijk weer online komt en dit leest)
oh elkaar dus wel al aangeraakt he he werd tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel lekker geknuffeld
ik denk dat ik daar dan wel wat minder vrolijk van zou worden...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Dan gaat hij vast niet meewerken
die reken ik niet echt tot hier: [singles]quote:
Ahhquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar dan wel wat minder vrolijk van zou worden...
Ik heb heat niet gedate.quote:
Hij post anders aardig hier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die reken ik niet echt tot hier: [singles]hell dat bestond toen nog niet eens, en dat was gewoon een foutje
jah lekker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh elkaar dus wel al aangeraakt he he werd tijd
hahaha jaaaaaaaa vanavond soenuhhhhhhhhhhhhhh
Prille liefdequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar dan wel wat minder vrolijk van zou worden...
zal wel goedkomen toch? anders vraag ie wel waarom ie me nou nog steeds niet gezoend heeftquote:
quote:
Oo, dat komt vanzelf goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zal wel goedkomen toch? anders vraag ie wel waarom ie me nou nog steeds niet gezoend heefthahaha
hij doet pien85 nu geloof ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb heat niet gedate.
[..]
Hij post anders aardig hier.maar idd verledentijd.
Die mannen van tegenwoordigquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zal wel goedkomen toch? anders vraag ie wel waarom ie me nou nog steeds niet gezoend heefthahaha
Lekker met nog een lichte verdoving.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Dan gaat hij vast niet meewerken
vrouwen en de subtiele hintsquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel lekker geknuffeld
Alles moet je een keer meemakenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker met nog een lichte verdoving.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:38 schreef JonKeL het volgende:
Het gaat weer in sneltrein vaart hier
Klopt .... alhoewel ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die mannen van tegenwoordig
Je moet bijna alles zelf doen!
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb wel wat mannelijke personen van fok 1 op 1 gemeet maar dat nooit als date beschouwd, weet aklleen niet hoe die andere personen erover dachten
Ik was even aan het bijlezen en toen ik dacht dat ik klaar was, moest ik weer verdergaan met bijlezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik post weer eens veel te langzaam..![]()
dat merk je wel als ze zielig kijken wanneer je bij het afscheid alleen een hand geeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb wel wat mannelijke personen van fok 1 op 1 gemeet maar dat nooit als date beschouwd, weet aklleen niet hoe die andere personen erover dachten
Ik lees tegenwoordig niet meer bijquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik was even aan het bijlezen en toen ik dacht dat ik klaar was, moest ik weer verdergaan met bijlezen
het was bij mij puur gezellig wat drinken, het is niet eens in me opgekomen eigenlijk om het eventueel als meer te zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Date is meteen zo'n groot woord
Dat had ik ook niet "bij die van mij" om het zo te noemen
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was bij mij puur gezellig wat drinken, het is niet eens in me opgekomen eigenlijk om het eventueel als meer te zien
Ik ook niet normaal, maar nu even welquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig niet meer bij
Ow super tof!quote:
Hehe, jij wilde bepaalde delen even lezen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ook niet normaal, maar nu even wel
Met mijn ex die fokker was heb ik eerst 5 dagen achtereen gedate zonder enig gezoen of handje vast houden of zo. Ik had echt geen idee hoe hij het nu bedoelde, vriendschappelijk of romantischquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat merk je wel als ze zielig kijken wanneer je bij het afscheid alleen een hand geeft
Morgen, Thrarquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Thrar het volgende:
mogguh!
sommige mensen hier zijn goed bezig zo te zien
maar welke fokker dan wel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet specifiek vanuit singles nee.
Goedemorgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:45 schreef Thrar het volgende:
mogguh!
sommige mensen hier zijn goed bezig zo te zien
dan was ie erg verlegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met mijn ex die fokker was heb ik eerst 5 dagen achtereen gedate zonder enig gezoen of handje vast houden of zo. Ik had echt geen idee hoe hij het nu bedoelde, vriendschappelijk of romantisch
Waarschijnlijk had hij hetzelfdequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met mijn ex die fokker was heb ik eerst 5 dagen achtereen gedate zonder enig gezoen of handje vast houden of zo. Ik had echt geen idee hoe hij het nu bedoelde, vriendschappelijk of romantisch
Een tijdje terug werden er hier hele andere dingen gepostquote:
Ik welquote:
Dat is ook mijn insteek als ik afspreek met vrouwen van FOK!. Gewoon voor de gezelligheid. En als er toch meer in zit, nou ja, dan zien we dat vanzelf wel weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was bij mij puur gezellig wat drinken, het is niet eens in me opgekomen eigenlijk om het eventueel als meer te zien
en soms zijn de intenties gewoon (bijna) meteen duidelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij hetzelfde![]()
soms moet je gewoon wat helderheid scheppen in de intenties
Euj daar hebben we Joey weerquote:
Gelukkig weten de meeste dat je echt niet alles moet geloven wat er op fok gepost wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug werden er hier hele andere dingen gepost![]()
Nee, dat is waar... Hè, laat mij even in mijn waanquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig weten de meeste dat je echt niet alles moet geloven wat er op fok gepost wordt.
niet? ik neem altijd alles serieus en geloof het directquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig weten de meeste dat je echt niet alles moet geloven wat er op fok gepost wordt.
Mwah in dit geval...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dus wel Toyboybox?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en soms zijn de intenties gewoon (bijna) meteen duidelijk![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar eigenlijk ben ik ook niet zoekende, sta open voor een relatie maar als een dolle met mannen afspreken, datingsites e.d. not my cup of tea
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Euj daar hebben we Joey weer![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik weet nu hoe je er uit ziet dus euh...
Nee foei dat was geen aardig grapje van me haha
Dat verklaart je duimpje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet? ik neem altijd alles serieus en geloof het direct
Nee maar ik heb wel van iemand die ik irl ken wel via fok maar die DH nog beter kent het een en ander gehoord en dat geloof ik 100%quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij was er natuurlijk altijd bij.
Wees toch niet zo vaag mensen! Namen en rugnummers!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel van iemand die ik irl ken wel via fok maar die DH nog beter kent het een en ander gehoord en dat geloof ik 100%
Mja, ik weet niet, zelfs dan ga ik nog altijd van eerste hand. En eigenlijk is het helemaal niet interessantquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel van iemand die ik irl ken wel via fok maar die DH nog beter kent het een en ander gehoord en dat geloof ik 100%
wie wie wiequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als date? Maar één. Ik ken er wel een paar persoonlijk.
Dat was gewoon gezellig.
word zoveel over mij beweerd hequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke oke gedate met een fervente bezoekster van hier dan
of nouja gedate.... geneukt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik weet nu hoe je er uit ziet dus euh...
Nee foei dat was geen aardig grapje van me haha
Oja je lijstje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees toch niet zo vaag mensen! Namen en rugnummers!
Precies. Ik heb eind vorig jaar met iemand uit de KSC gemeet, en er wordt meteen geroddeld... en ik doe daar dus ook maar aan mee, gewoon omdat dat leuk isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar het was niet zoveel, had die pagina al tijdje geleden geopend. Dus ik dacht, oh dat lees ik effe. En toen ging ik naar de volgende en toen waren er een paar bij gekomen :pquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, jij wilde bepaalde delen even lezen?
heb jij een rugnummer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees toch niet zo vaag mensen! Namen en rugnummers!
nou gooi die roddel dan gelijk even hierheen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Ik heb eind vorig jaar met iemand uit de KSC gemeet, en er wordt meteen geroddeld... en ik doe daar dus ook maar aan mee, gewoon omdat dat leuk is.
We hadden nin Singles een erg mooi lijstje. Maar die moch niet meer van de modsquote:
ik denk niet dat isa liegtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wie wie wie
[..]
word zoveel over mij beweerd he
Halloquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk is het volgende maand anders
Daar verschillen de meningen overquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet, zelfs dan ga ik nog altijd van eerste hand. En eigenlijk is het helemaal niet interessant
hoeveel DH of welke ander fokker dan ook heeft gedate of ermee is gaan uiteten.
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat ook niet, maar het was niet zoveel, had die pagina al tijdje geleden geopend. Dus ik dacht, oh dat lees ik effe. En toen ging ik naar de volgende en toen waren er een paar bij gekomen :p
Whoehoeequote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Whoehoee![]()
Ik word al aardig moe van dan cheeren![]()
Dat dnek ik ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk niet dat isa liegt
Vaker meelezen in de KSC en je hebt zo een naam en rugnummer te pakken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nou gooi die roddel dan gelijk even hierheen.
Rip let je even op??
Is dit een eufemisme of heb je gewoon echt een mooie vulpen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaker meelezen in de KSC en je hebt zo een naam en rugnummer te pakken.
Maar wisten jullie al dat Pien mijn vulpen in haar mond heeft gehad?.
Dat klopt, dat kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kloptmaar dan wil ik het nog wel weten
Schandalig, hoe durven ze.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hadden nin Singles een erg mooi lijstje. Maar die moch niet meer van de mods![]()
![]()
![]()
Daarom ook jouw lijstje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over
Zie het fotoboek van Pienquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme of heb je gewoon echt een mooie vulpen?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dnek ik ook niet
Isa is namelijk
Pien houdt wel van vulpennen geloof ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaker meelezen in de KSC en je hebt zo een naam en rugnummer te pakken.
Maar wisten jullie al dat Pien mijn vulpen in haar mond heeft gehad?.
Oh interessant.quote:
Geen idee of hij een vulpen heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien houdt wel van vulpennen geloof ik.MM vertelde net over Heat.
Tip. Lees even terug. Een pagina of 2, 3.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
zo... das een dure hobby zeg, dat tandartsen
Vlakvulling 95 euro, en ik moet eigenlijk een kroon van 495 euro, En uiteraard, de verzekering dekt het niet..
Mochten jullie iemand zien die op een groene eend met een grijs/witte jas zichzelf staat te verhoeren bij hollands spoot, zwaai dan even, want de kans is groot dat ik het ben!..
Speltip 8: Poets je tanden voor het slapen gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
Vlakvulling 95 euro, en ik moet eigenlijk een kroon van 495 euro, En uiteraard, de verzekering dekt het niet..
Mochten jullie iemand zien die op een groene eend met een grijs/witte jas zichzelf staat te verhoeren bij hollands spoot, zwaai dan even, want de kans is groot dat ik het ben!..
Ik zal even informeren, maar volgens pien's fotoboek heeft ie een eierstokquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of hij een vulpen heeft.
Hobbies mogen geld kosten hequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
Kwaak ik kom gezellig met je meedoen ik heb ook weinig geld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
Deugnietquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Tip. Lees even terug. Een pagina of 2, 3.
Update: heatwave heeft geen vulpenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal even informeren, maar volgens pien's fotoboek heeft ie een eierstok
Daarmee versier je de vrouwen niet hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaak ik kom gezellig met je meedoen ik heb ook weinig geld.
Nee,quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarmee versier je de vrouwen niet hoor.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel lekker geknuffeld
Joeyquote:
Gewoon zeggen dat je porsche bij de garage staat.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef MNR het volgende:
@Murm: Awwww meisje toch. Misschien is hij gewoon nog aan het aftasten wat jij van hem vindt?(dat is nu in ieder geval duidelijk
)
[..]
Joey
(tering, nu ik ff tussendoor wat werk verzet, merk ik pas hoe snel het hier gaat. Maar het begint hier te rollen, ikke jippie blij)
Ik schep niet graag op over mijn vermogen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je porsche bij de garage staat.
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:
Was het een zware 6 minuten?quote:
Hoiquote:
Staat de afspraak trouwens nog dat ik in de zomer 1 van je vakantie villa's mag gebruiken in Spanje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op over mijn vermogen.
2 freaking uur!!quote:
Ik weet niet watquote:
Nope, nog geen concreet actieplanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog wat besloten tijdens dat overleg?
Hahaha, ik werk in de ICTquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
En belangrijk: Verdien je genoeg om een extra mond te voeden?
wat heeft die leipe kikker nu weer verteld tegen jullie???quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Tip. Lees even terug. Een pagina of 2, 3.
Dat mag niet, dat mag pas over 6 maanden weer. Maar volgens de tandarts kan die noodvulling wel even mee. Dus ik heb nog even..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hobbies mogen geld kosten he
Optie om je verzekering te upgraden?
Leuk hoor, maar je beseft wel dat er geld verdient moet worden he. Dus als er een klant komt is het ieder voorzichzelf.. En dan kan ik niet beloven dat ik aardig blijf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaak ik kom gezellig met je meedoen ik heb ook weinig geld.
quote:
Wat leuk! En, is het wat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Civilian het volgende:
woohooNet weer 'n aanbieding gehad voor werk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, ik werk in de ICT
En ja, ik zou theoretisch gezien genoeg verdienen om een extra mond te voeden. Maar voor salaris zou ik ergens anders naartoe moeten gaan. Dus ik zit hier omdat ik fijn heb en leuk
In dat geval, zo veel mogelijk klanten zien te scoren tot je noodvulling het begeeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat mag niet, dat mag pas over 6 maanden weer. Maar volgens de tandarts kan die noodvulling wel even mee. Dus ik heb nog even..
Ssst. Straks wil iedereen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Staat de afspraak trouwens nog dat ik in de zomer 1 van je vakantie villa's mag gebruiken in Spanje?
Oke.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat heeft die leipe kikker nu weer verteld tegen jullie???
[..]
Dat mag niet, dat mag pas over 6 maanden weer. Maar volgens de tandarts kan die noodvulling wel even mee. Dus ik heb nog even..
[..]
Leuk hoor, maar je beseft wel dat er geld verdient moet worden he. Dus als er een klant komt is het ieder voorzichzelf.. En dan kan ik niet beloven dat ik aardig blijf.
Misschien ga ik binnenkort bij de overheid werken. Dat sollicitatiegesprek van gisteren was bij de overheid.quote:
Wanneer hoor je iets Tijn? Hebben ze dat aangegeven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ga ik binnenkort bij de overheid werken. Dat sollicitatiegesprek van gisteren was bij de overheid.
Oh.quote:
Of je zoekt een tandarts als klant en die krijgt het van het huis. Dan kan er bij hem vast wel een wederdienst vanaf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In dat geval, zo veel mogelijk klanten zien te scoren tot je noodvulling het begeeft
Overheid is een erg prettige werkgeven. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ga ik binnenkort bij de overheid werken. Dat sollicitatiegesprek van gisteren was bij de overheid.
k lees net dat ik er al eentje heb!.. Kijken wat ik die per uur eens kan aftrochellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In dat geval, zo veel mogelijk klanten zien te scoren tot je noodvulling het begeeft
waar ging het mis?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
zooooooo tis een feit toyboy komt nog dit weekend en dan zetten we er een punt achter.
beetje gemixt gevoel nu, tis wel fijn enzo maar zoooooo uitzichtloos en dat hangt er toch als een schaduw overheen.
dus nu even een weekendje zonder schaduw maar gewoon lol maken![]()
en m dan uit mn koppie zetten!!
* duimelot gaat mnr's methode toepassen en maar flink daten
ik zuig niet aan piemels, of zoals iemand zegt "ik heb die gevoelens niet"quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of je zoekt een tandarts als klant en die krijgt het van het huis. Dan kan er bij hem vast wel een wederdienst vanaf.
Ik snap het niet meer. Jullie waren toch zo leuk samen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
zooooooo tis een feit toyboy komt nog dit weekend en dan zetten we er een punt achter.
beetje gemixt gevoel nu, tis wel fijn enzo maar zoooooo uitzichtloos en dat hangt er toch als een schaduw overheen.
Hè jammer, maar dan inderdaad wel beter dat je nog een keer "goed" afscheid neemt en klaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef MNR het volgende:
Daten is leuk, daten is leuk
daten is leuk, daten is leuk
Als ik aan jou denk,
dan denk ik aan een vrouw
als ik aan je denk..
Zoe-nen is gaaf, zoe-nen is gaaf enz enz..Ajaa dat doet me idd aan Brabant denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut nummer
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef MNR het volgende:
Daten is leuk, daten is leuk
daten is leuk, daten is leuk
Als ik aan jou denk,
dan denk ik aan een vrouw
als ik aan je denk..
Zoe-nen is gaaf, zoe-nen is gaaf enz enz..het rijmt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze week nog. Waarschijnlijk nemen ze vandaag de beslissing.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer hoor je iets Tijn? Hebben ze dat aangegeven?
Weet ik. Mijn stage was bij een overheids instelling. En als het kan word ik ook ambtenaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overheid is een erg prettige werkgeven. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wat? Ik dacht dat je Toyboy wel zag zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
Ik wil je echt niet vleienquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ajaa dat doet me idd aan Brabant denken.
Kut nummer
nopesquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
't was toch: sjoelen is gaaf, sjoelen is gaaf?
de primaire ook...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overheid is een erg prettige werkgeven. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Kwaak. Newsflash er zijn ook vrouwelijke tandartsen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zuig niet aan piemels, of zoals iemand zegt "ik heb die gevoelens niet"
Ow spannend. Leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze week nog. Waarschijnlijk nemen ze vandaag de beslissing.
Alles op zn tijd MNR... Alles op zn tijd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil je echt niet vleien
maar gewoon een lekker potje met je vrij-en!!
Na-na-nana! Na-na na na!...
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
Nee, wij hebben een nogal verschillende smaak geloof ik![]()
Mja, dat was de meest recente die ik had. Ik sta niet zo vaak op fotos.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
ja samen met een ex erop hahaha (zo fout)
maar snap nu wel waarom je zo achter tech aan zit
Is dat zo? Dan weet je meer dan ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
Met niemand vooralsnog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Omg weer een neukstelletje van hier? met wie doet techno het dan weer?
Ik heb nog geen dates in de planning.quote:
Correct. Maar wie zijn "ze".quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Hij heeft er nog geen op de planning staan, hij moet "ze" eerst beter leren kennen
Ik weet niet eens hoe jij eruit ziet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wij duidelijk niet.Krijgen als laaste de foto.
Volgens mij is er iets misgegaan ergens in de communicatie met Autoquote:
Sorry, zal je altijd zien, heb het vandaag een beetje druk.quote:
Hahaha, good point.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
Kost tijd hoor, verschillende dames plezieren
Ik heb het verkeerde beroep gekozen ik hoor het al.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
de primaire ook...
tot 11 uur niks doen. en dan om 11 uur aan het gebak...
zo ging dat bij de gemeente amsterdam 5 dagen in de week
dan rond half 12 aan het werk... half 1 lunch... en na de lunch begonnen ze echt te werken zegmaar
Ambtenaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alles op zn tijd MNR... Alles op zn tijd...
Geen idee. Ik ben niet goed in dat soort dingen inschatten. Maar ik hoop van wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow spannend. Leuk
Wat denk je zelf dat het gaat worden?
Het is je vergevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Techno het volgende:
Zo, ik heb er een aantal uitgepakt... en replyed
Sorry, zal je altijd zien, heb het vandaag een beetje druk.![]()
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is ook typisch
Voor ik boodschappen ga doen is het toyboy![]()
En nu is het uit?
Pfff ik word oud en langzaam
En ik kan duidelijk nooit meer boodschappen gaan doen
Nou ja dan hoef ik ook niet meer op dieet maar val ik na een week of wat vanzelf af
we hadden zowiezo afgesproken lekker single te blijven omdat t samen gewoon geen toekomst heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat is er gebeurt duimpje???
Maar wat doe je dan?quote:
Rij kan me niet schelen. Ik dring gewoon voor of we gaan er gewoon met zn allen tegelijk opquote:
Hihi. Iedereen hapte wel meteenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Techno het volgende:
Zo, ik heb er een aantal uitgepakt... en replyed
[..]
Gelukkig maar
[..]
Mja, dat was de meest recente die ik had. Ik sta niet zo vaak op fotos.
dat recente had weer te maken met mijn leeftijd een tijdje terug
[..]
Is dat zo? Dan weet je meer dan ik
[..]
Met niemand vooralsnog.
[..]
Ik heb nog geen dates in de planning.
[..]
Correct. Maar wie zijn "ze".
[..]
Ik weet niet eens hoe jij eruit ziet?
en ik had al vaker gezegd, als je foto wilt PM dan even.
[..]
Volgens mij is er iets misgegaan ergens in de communicatie met Auto
[..]
Sorry, zal je altijd zien, heb het vandaag een beetje druk.![]()
[..]
Ik ook niet![]()
[..]
Hahaha, good point.![]()
Maar helaas... is het niet zo'n feest.
oh datquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is ook typisch
Voor ik boodschappen ga doen is het toyboy![]()
En nu is het uit?
Pfff ik word oud en langzaam
En ik kan duidelijk nooit meer boodschappen gaan doen
Nou ja dan hoef ik ook niet meer op dieet maar val ik na een week of wat vanzelf af
Ik had t over Rival. Ik ben geen ambtenaar. Ik ben gewoon werkloosquote:
Wat een ambtenaar doet. Lunchen.quote:
Ik begrijp het niet... hoe kun je nu heftig verliefd zijn en down tegelijkertijd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hadden zowiezo afgesproken lekker single te blijven omdat t samen gewoon geen toekomst heeft.
dan ga je heen en weer tussen heftige verliefde gevoelens en een soort van down zijn omdat t ooit afgelopen zal zijn.
het is en blijft uitzichtloos en om na t weekend weer 2 weken zelkwelling te doorstaan met m missen kan ik beter ff zelkwelling doorstaan dat t over is en daarna weer helemaal beschikbaar zijn voor iemand waar wel toekomst in zit.
die term is er ingeslopen en niet door mij bed8quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
de term Toyboy geeft toch idd al aan dat het nooit iets serieus zal (kunnen) worden of ligt dat weer aan mij
Door te besluiten dat het geen toekomst heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet... hoe kun je nu heftig verliefd zijn en down tegelijkertijd?
Dat was gewoon een "willekeurige" nickname voor hemquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
de term Toyboy geeft toch idd al aan dat het nooit iets serieus zal (kunnen) worden of ligt dat weer aan mij
Ow pfewquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh datis er nog hoor
maar moeten ook realistisch blijven
Hij moet haar niet op die manier. Duidelijk toch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet... hoe kun je nu heftig verliefd zijn en down tegelijkertijd?
Oh. Kut voor je. Niks gehoord van je solli's dan, vorige week had je er toch een paar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had t over Rival. Ik ben geen ambtenaar. Ik ben gewoon werkloos
Dat was echt een saaie klus. in het begin denk je nog relaxt! maar na 2 weken was ik het zatquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het verkeerde beroep gekozen ik hoor het al.
Wat doe je eigenlijk voor werk?
een soort schaduw dat t gewoon nooit meer zal wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow pfew
Ik dacht al in wat voor vreemde film ben ik terrecht gekomen
Dat je boodschappen gaat doen en in een andere wereld terug komt en zo
Tuurlijk wel. Ik ben voor alle aangenomen, maar het gaat mij er maar om 1 en dat zal ik begin volgende week horenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Kut voor je. Niks gehoord van je solli's dan, vorige week had je er toch een paar?
Haha, dat zegt ze zo meteen pasquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]houd t leven spannend
ik d8 je zou blij zijn, hier geen gezwijmel meer te lezen strakjes
Komt eraan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Techno doe mij die foto ook ff
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Hihi. Iedereen hapte wel meteen
& verder houd ik alles voor mijzelf natuurlijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Door te besluiten dat het geen toekomst heeft.
Een student met een ongelooflijk lange draaiquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben voor alle aangenomen, maar het gaat mij er maar om 1 en dat zal ik begin volgende week horen
Ik ben trws ook gewoon student he, dus zo zieleig is het niet
Heb je de pics al ontvangen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een student met een ongelooflijk lange draai
ik ook niet. zat daar 3 weken gedetacheerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had t over Rival. Ik ben geen ambtenaar.
Ik zal er niet tegenin gaan. Ik heb en blijf mijn eigen visie houdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij moet haar niet op die manier. Duidelijk toch.
Ah zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben voor alle aangenomen, maar het gaat mij er maar om 1 en dat zal ik begin volgende week horen
Ik ben trws ook gewoon student he, dus zo zieleig is het niet
Dat ik een beetje anti het gezwijl was had meer te maken met de overkill er aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]houd t leven spannend
ik d8 je zou blij zijn, hier geen gezwijmel meer te lezen strakjes
Die waar ik gisteren om vroeg?quote:
Gekwijl of gezwijmel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
gezwijl
ok dankjequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik een beetje anti het gezwijl was had meer te maken met de overkill er aan
Natuurlijk gun ik jou (en je toyboy) gewoon een leuke liefde en zo waar je blij van word
Helaas was het deze niet maar ergens zit er iemand op jullie allebei te wachten waar het wel 100% mee past en zo
Hij is toch maar 6 jaar jonger dan jou. Dus dat valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die term is er ingeslopen en niet door mij bed8
had meer met zn leeftijd van doen haha
Ik vat hm niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah zo.
En dat geloof ik. Je zult wel balen dat je een vriendin hebt, af en toe, en je je leven gebeterd hebt.
Behalve die PM naar mij als het lijstje moet worden uitgebreid dan hequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Iedereen hapte wel meteen
& verder houd ik alles voor mijzelf natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |