Nou, dan heb je nu geluk, het is lekker dichtbij: deze man treedt vanavond bij ons op. Hij is wel vega, dat is dan weer +/-quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou meestal aan de andere kant van nl
heerlen, zuid limburg
Haha, dat is er dan één die niet aan het glijden isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah niks mis met techno maar not my cup of tea dus ik ben nergens heen gegleden hoor
Bij ons? Wie is bij ons?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu geluk, het is lekker dichtbij: deze man treedt vanavond bij ons op. Hij is wel vega, dat is dan weer +/-
http://www.bartoostindie.com/
Nee, wij hebben een nogal verschillende smaak geloof ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah niks mis met techno maar not my cup of tea dus ik ben nergens heen gegleden hoor
Neuj, ik glij maar bij één.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij zijn er een paar vrouwen van der stoel gegleden...?
nu was je weet wel wie ook niet geheel representatief hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een nogal verschillende smaak geloof ik![]()
wat is lekker dichtbij? en waar is ons, WIE is onsquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu geluk, het is lekker dichtbij: deze man treedt vanavond bij ons op. Hij is wel vega, dat is dan weer +/-
http://www.bartoostindie.com/
Een mod die spamt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Re het volgende:
toch nog even spammen!
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
leuk boekje winnen om weg te geven of zelf te lezen
ja die waarop zn ex ofzo weggeshopt is iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Jullie hadden de foto met een stukje zwart of niet?
Bij mij thuisquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij ons? Wie is bij ons?
@DH geen U he.
hier valt weinig te glijden ben gewoon beurs benedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij zijn er een paar vrouwen van der stoel gegleden...?
Mijn woorden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is lekker dichtbij? en waar is ons, WIE is ons
Zijn er meer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Misschien kunnen we het tijdelijk voor je in de OP verwerken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Re het volgende:
toch nog even spammen!
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
leuk boekje winnen om weg te geven of zelf te lezen
waarvan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier valt weinig te glijden ben gewoon beurs beneden
Eindhoven, mijn huisgenoten en ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat is lekker dichtbij? en waar is ons, WIE is ons
ja samen met een ex erop hahaha (zo foutquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Oké, dan weet ik over welke jullie praten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja samen met een ex erop hahaha (zo fout)
maar snap nu wel waarom je zo achter tech aan zit
Haha. Al het vocht is opquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ja WIE!?!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik over welke jullie praten.
Och, wij zitten alleen maar te geinen. Hij heeft z'n keuze allang gemaakt m.b.t. al die hete meiden hier
Omg weer een neukstelletje van hier? met wie doet techno het dan weer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik over welke jullie praten.
Och, wij zitten alleen maar te geinen. Hij heeft z'n keuze allang gemaakt m.b.t. al die hete meiden hier
Ja, dat zal ik gaan zeggenquote:
Je bent helemaal niet oudquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke, maar het klinkt zo oud.
Nog met niemand hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Omg weer een neukstelletje van hier? met wie doet techno het dan weer?
zo... leuk gehad gisteren met toyboy?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Haha, natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat valt inderdaad mee hahaha
leuke huisgenoten?
Hij heeft er nog geen op de planning staan, hij moet "ze" eerst beter leren kennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey tech wanneer was jouw date?
iets met wie A zegt en dan een B ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik mijn opmerking maar terug ga nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |