Hmm meisje toch. En daarna?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gelukkig maar!
zullen we het daar niet over hebben?![]()
nog 1 nachtje slapen en dan slaap ik er weer 2 thuis!
Wat voor lekkers heb jijquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kook
al ga ik zo wel lunchen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
2 beschuitjes met ik weet nog niet wat
en een glas water
en een handje vol medicatie
ha ha dank! komt nog steeds wel goed hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je moet beter worden
Keep the spirit alive
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Be happy
Nou ik hoop dat je daarna gewoon lekker thuis kan zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk nog max 1 week bij mn schoonouders om echt naar huis te gaan
In ieder geval 'gefeliciteerd' dat jij je baan nog hebt manquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, mijn baan is deze ronde nog veilig in ieder geval.
Helaas wel veel collega's niet blij de deur uit zien lopen, waaronder m'n ouwe rookmaatje en directe collega. Echt, wat een kutsfeer hier vandaag... Baal hier ook echt van
Mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank! komt nog steeds wel goed hoor
smokezquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Helaas wel veel collega's niet blij de deur uit zien lopen, waaronder m'n ouwe rookmaatje en directe collega. Echt, wat een kutsfeer hier vandaag... Baal hier ook echt van
Ja klote voor je collega's man. Maar daar kun je nou eenmaal niks aan veranderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
ga ik wel vanuit, heb er genoeg vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je daarna gewoon lekker thuis kan zijn.
Kan ik begrijpen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga ik wel vanuit, heb er genoeg van
kut maar wel blij voor jouquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja dankje, dat scheelt wel weer natuurlijk...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
In ieder geval 'gefeliciteerd' dat jij je baan nog hebt man
Ja genaai is datquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja dankje, dat scheelt wel weer natuurlijk...
Vind het alleen heel lullig voor m'n collega's die op mochten sodemieteren! Op een of andere manier pikken ze die personen eruit die het werk juist het hardst nodig hebben... Of net een huis gekocht, of dusdanig op leeftijd dat het gewoon bijna onmogelijk is om nieuw werk te vinden, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |