naja je bent het nu aardig aan het inhalenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan niet zoveel posten vandaag vrees ik
quote:
Ik ontken allesquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent de spam koning jij zou moeten weten hoe het komt
Zolang het kanquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
naja je bent het nu aardig aan het inhalen
quote:
Nou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bel ik nu een dierenbeul als ik door blijf posten?
je hebt pauze zeker?quote:
* crazy987 smijt een 21" crt monitor naar moozzie zijn hoofdquote:
nog ergerquote:
* Moozzie geeft LL een schepquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben de begrafenis van die hond aant regelen, val me niet lastig
Thx for the monitorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 smijt een 21" crt monitor naar moozzie zijn hoofd
verlossing
Waarom wil ik ineens Donkey Kong gaan spelenquote:
Doe mij maar een vietnamese loempiaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef crazy987 het volgende:
straks maar weer eens naar de AH voor sauzijcenbroodjes.
of zal ik vietnamese loempias halen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom wil ik ineens Donkey Kong gaan spelen
je wilt niet donkey kong spelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom wil ik ineens Donkey Kong gaan spelen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je wilt niet donkey kong spelen.
je wilt met een joystick spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]!
De verjaardags taart voor LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]!
De verjaardags taart voor LLAls die taart vochtig is dan weten we hoe dat komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik dacht dat smokez ontslagen ging worden?quote:
Jij doet nonnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow die bedoel ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat smokez ontslagen ging worden?
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij zit gewoon leugens te verspreiden
nou er moeten mensen weg en voor 12 uur zou hij horen of hij weg moet en hij is er nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef Moozzie het volgende:
Balen voor smokez
Hoezo moet hij weg?
kuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nou er moeten mensen weg en voor 12 uur zou hij horen of hij weg moet en hij is er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |