scheelt dat je je baan nog hebt... lijkt mij wel klote om nu nog gemotiveerd te gaan werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, mijn baan is deze ronde nog veilig in ieder geval.
Helaas wel veel collega's niet blij de deur uit zien lopen, waaronder m'n ouwe rookmaatje en directe collega. Echt, wat een kutsfeer hier vandaag... Baal hier ook echt van
Wbquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
scheelt dat je je baan nog hebt... lijkt mij wel klote om nu nog gemotiveerd te gaan werken![]()
weer trug van de lunch
die eet bijna aan 1 stuk door en er tussen rent ze door de renquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wb
[ afbeelding ]
Je nijntje is nog bezig
Een moerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
die eet bijna aan 1 stuk door en er tussen rent ze door de ren
blijkt maar weer dat het een meisjes konijn is
ik luister er niet goed genoeg naarquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahaha kent iemand die james blunt versie van your beautifull op radio3 ??
geniaal!!! over dark sex enzo hahahhahaha
Dat gaat vandaag ook echt niet meer gebeuren, morgen weer een dag hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef tripack het volgende:
[..]
scheelt dat je je baan nog hebt... lijkt mij wel klote om nu nog gemotiveerd te gaan werken![]()
weer trug van de lunch
Three months, six days, 14 hours, 3 minutes and 34 seconds. 2464 cigarettes not smoked, saving ¤583,73. Life saved: 1 week, 1 day, 13 hours, 20 minutes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Moozzie het volgende:
Nog steeds gestopt met roke?
En wat moet je daarvoor terug doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik krijg lunch op kosten van de baas
waar hou jij dat bij johquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Three months, six days, 14 hours, 3 minutes and 34 seconds. 2464 cigarettes not smoked, saving ¤583,73. Life saved: 1 week, 1 day, 13 hours, 20 minutes.
Een 'Meat Sandwich' ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik krijg lunch op kosten van de baas
lunch halenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En wat moet je daarvoor terug doen
ken ik nietquote:
Nothin'.. chillin'..... killlin' ....quote:
"en neem jezelf ook maar wat mee"quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lunch halen
"en neem jezelf ook maar wat mee"
Toen hij laatst vroeg om wat lekkers dacht ik: zou je nou op zn bureau kruipen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"en neem jezelf ook maar wat mee"
dat zou pas een actie zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen hij laatst vroeg om wat lekkers dacht ik: zou je nou op zn bureau kruipen?
maar niet gedaan
mogguh Tripack en anderen ofcquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar niet gedaan
Hey p00pquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
mogguh Tripack en anderen ofc
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar niet gedaan
Ga ik ook doen ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zou pas een actie zijn![]()
![]()
op je laatste werkdag doen zeg ik
wtf manquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
http://www.silkquit.org/
Jeweetsch
Goed zaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ook
tis een vet lekker (steenrijk) ding.. er kan alleen maar goeds uitkomen
Zekerzquote:
pics or it didn't hapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ook
tis een vet lekker (steenrijk) ding.. er kan alleen maar goeds uitkomen
Werkse matequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zekerzanyways...ben er weer vandoor
pics van mn baas of het moment dat ik op zn bureau kruip?quote:
allesquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pics van mn baas of het moment dat ik op zn bureau kruip?
idd strak plan. en daarna chanteren met de fotosquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pics van mn baas of het moment dat ik op zn bureau kruip?
gegarandeerd salarisverhogingquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd strak plan. en daarna chanteren met de fotos
als ik hem na mn ontslag ga chanteren?quote:
Hij wordt dan in ieder geval hard genaaidquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem na mn ontslag ga chanteren?
najah je hoeft dan niet te werken om geld van hem te krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem na mn ontslag ga chanteren?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij wordt dan in ieder geval hard genaaid
gewoon met hem trouwen in gemeenschap van goederen, en 2 maanden later scheidenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
najah je hoeft dan niet te werken om geld van hem te krijgen
Dat heeft zn vrouw al gedaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gewoon met hem trouwen in gemeenschap van goederen, en 2 maanden later scheiden
slim van derquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heeft zn vrouw al gedaan
The bitch!
okay niet het scheiden-gedeelte...
Echt welquote:
LOLquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
Hey tripac, je nijn blijft maar vreten
[ afbeelding ]
gewoon naar zen vrouw gaan, zeggen dat die vreemd is gegaan,quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heeft zn vrouw al gedaan
The bitch!
okay niet het scheiden-gedeelte...
geweldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
hahah hoe maak je dat ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
dat laatste zinnetje... ik ben er niet zeker vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gewoon naar zen vrouw gaan, zeggen dat die vreemd is gegaan,
gaan ze scheiden, kan jij trouwen
kan niet mislukken
gewoon een anonieme mail doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat laatste zinnetje... ik ben er niet zeker van
jahquote:
ik zat meer aan een andere wortel te denkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar je kan er wel leuk konijntjes wortels mee laten eten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat meer aan een andere wortel te denken
wie zwijgt stemt toe he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor LL's avatar
quote:
jij bent echt nog een oversekste puber hequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat meer aan een andere wortel te denken
dies best ergquote:
Haar avatar is saaiquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe he.
en ze zegt niets, dus laat je creativiteit op de vrije loop
gast ik ben boven de 30, hoe kan je me nou een puber noemen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent echt nog een oversekste puber he
ik weet toch dat je de oudste bentquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast ik ben boven de 30, hoe kan je me nou een puber noemen ?
Sorry meneer WLquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast ik ben boven de 30, hoe kan je me nou een puber noemen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sorry meneer WLnu vinden we je niet meer lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nu vinden we je niet meer lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar allemaal bekijken hopend op leuke foto's maarnee meneer stelt me weer teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nu vinden we je niet meer lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crazy is spoiler gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
sorry , ik kan er ook niets aan doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet toch dat je de oudste bentoke oke ik neem het terug je bent gewoon oversekst
![]()
misschien moet ik Jambers maar eens bellen.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sorry meneer WLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar allemaal bekijken hopend op leuke foto's maarnee meneer stelt me weer teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
ik ontken allesquote:You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
[..]
nu vinden we je niet meer lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[jambersstem]overdag is het een gewone jonge man, maar 's avonds, als de lichten in huizen aan gaan, metamorfoost hij in een sexuele predator[/jambersstem]quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , ik kan er ook niets aan doen.![]()
misschien moet ik Jambers maar eens bellen.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
hmm , ik moet dan wel een kostuum uitzoekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
[jambersstem]overdag is het een gewone jonge man, maar 's avonds, als de lichten in huizen aan gaan, metamorfoost hij in een sexuele predator[/jambersstem]
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Irritantquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
jaja tis weer de tijd
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]!
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef Friday12 het volgende:
nu moet ie vol en ik maak geen nieuwe aan!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: