Waar zijn die kutnewbies als je er één nodig hebt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Wie gaat er nu tegen de muur?
Wie niet!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Waar zijn die kutnewbies als je er één nodig hebt?
Ja ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel wat kandidaten hoor.
Oh nee, ik had het over andere mensen, maar das lekkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ookSommige mensen kunnen echt gewoon je ochtend verpesten door 1 simpel berichtje/telefoontje/mailtje..
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, ik had het over andere mensen, maar das lekken.
http://forum.fok.nl/user/history/245005quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Even TT voor je aangepastquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Even TT voor je aangepast
Wie komt me slaan<-- een modje dan he
Bemoei je eens niet met zaken die je niet snapt n00bquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/245005
Statistieken
Laatste bezoek: 52 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Zoiets had ik getiktquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bemoei je eens niet met zaken die je niet snapt n00b.
Da ken ik ook welquote:
Ik n00b?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bemoei je eens niet met zaken die je niet snapt n00b.
i knowquote:
Oldbie houdt ook in dat je sommige dingen gewoon weetquote:
Yes my master.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oldbie houdt ook in dat je sommige dingen gewoon weet.
Tuulk waar al gaten in zit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:05 schreef remlof het volgende:
Nemen jullie wel een ouwe muur om iemand tegenaan te zetten?
Hallo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:36 schreef Metatron het volgende:
Jups, of het besneeuwde Scandinavië.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook bizar. Net sneeuwde het hier, nu schijnt alweer lustig de zon.
Doet me verlangen naar witbesneeuwde pistes in Frankrijk..
Dat gok ik zo. Meestal zit ik wel goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
heej A. Waar haal je die wijsheid vandaan?!.
Wow, een newbie!quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/245005
Statistieken
Laatste bezoek: 52 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
quote:
The Force is strong with you, UIO.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Daar moet nog [bushokje] in de TT.
Check!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sorry, gister StarWars gekeken.
Dat slotje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Armageddon het volgende:[Newbies] SC voor de non-elite users.. zonder jesters
Mja, die huptdinges, ik weet het allemaal niet.quote:
Pff, dan zit je thuis toch net zo lekker? Biertje erbij, geen lawaaijeugd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ook, JK. Een fijn avondje bios ging niet door.
Je moet ook met betrouwbare dates afspreken U!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ook, JK. Een fijn avondje bios ging niet door.
Ben jij een beetje betrouwbaar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:22 schreef Tally het volgende:
Je moet ook met betrouwbare dates afspreken U!
Nice comeback, you smooth operator, you.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: geil, makkelijk en met jesters.
Als onderstaande de eisen zijn voor betrouwbaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben jij een beetje betrouwbaar?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: geil, makkelijk en met jesters.
Ik weet wel hoe ik de vrouwtjes moet behagen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nice comeback, you smooth operator, you.
"Speentjes" of "gleufjes" is inderdaad beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
tip 1 niet met de term "de vrouwtjes".
Lees ik hier 2 bijnamen voor je ballen? 1 voor de hoopvolle situaties (de mannen) en 1 voor de realiteit (arm twirlingteam)?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben gister nog met de mannen op stap geweest in utrecht city
arm twirlingteam
Wijffies is inderdaad beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:33 schreef HeatWave het volgende:
tip 1 niet met de term "de vrouwtjes".
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees ik hier 2 bijnamen voor je ballen? 1 voor de hoopvolle situaties (de mannen) en 1 voor de realiteit (arm twirlingteam)?
Mokkels ja.. Wat heb ik een hekel daaraanquote:
Daarom juistquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Mokkels ja.. Wat heb ik een hekel daaraan
gleufjes ftw!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Speentjes" of "gleufjes" is inderdaad beter.
Dat kwam vast vanwege de verbaasde blikken als hij iemand mee uit vroegquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Een jongen op mijn ouwe werk zei altijd Herten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat kwam vast vanwege de verbaasde blikken als hij iemand mee uit vroeg.
Oh sweet irony:quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]Hij was ontzettend goed met de hertjes
Eat the..... nou ja... je snapt hemquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
Oh sweet irony:
valt hert te eten?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:Hij was ontzettend goed met de hertjes
Hertenbieftstuksjes.quote:Hak wat hazelnoten fijn. Haal de hertenbiefstukjes door de bloem en vervolgens door eigeel.
Je kunt eigeel makkelijk scheiden van het eiwit door een eitje voorzichtig in het midden te breken. Vervolgens giet je de eierdooier van de ene eierdop in de andere, net zolang tot je het eigeel van het eiwit gescheiden hebt.
Je kunt de hertenbiefstukjes nu paneren met de hazelnoten. Door het eigeel en de bloem plakt het aan het vlees.
Vervolgens hoef je de hertenbieftstuksjes alleen even kort te bakken zoals je bij biefstuk gewend bent.
Bever?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eat the..... nou ja... je snapt hem.
Aangezien dat topic op slot is gegaan ga ik maar hier postenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:16 schreef Armageddon het volgende:[Newbies] SC voor de non-elite users.. zonder jesters
Om het in het dierenrijk te houden jaquote:
Is status te koop hier?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en trouwens: [ONZ-FB] Ja hoi. Ik zat er op te wachten.
Ik neem aan dat je weet dat ik een man ben?quote:
Nueh, je verdwijnt vanzelf wel weer als ik je historie zo nalees.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat ik een man ben?
Nog steeds interesse, of wil je nu m'n lul zien?
Persoonlijk zat ik er niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en trouwens: [ONZ-FB] Ja hoi. Ik zat er op te wachten.
I'm from Beavervillage. Vind het nog altijd grappig om tegen buitenlanders te zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Metatron het volgende:
Bever?
Je bedoelt natuurlijk je twirlingteam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef Homp_Vet het volgende:
of wil je nu m'n lul zien?
Kansloosquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat ik een man ben?
Nog steeds interesse, of wil je nu m'n lul zien?
Hij had natuurlijk jongen moeten typen in plaats van man.quote:
Nee, piemelfoto's zijn helemaal niet moeilijk te verkrijgen, dus daar koop je geen status meequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk jongen moeten typen in plaats van man.
Dan kom ik wel weer terug onder een andere naam om je te irriterenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, je verdwijnt vanzelf wel weer als ik je historie zo nalees.
Lieverd, er loopt genoeg blauw hier rond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef Homp_Vet het volgende:
Dan kom ik wel weer terug onder een andere naam om je te irriteren
En dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lieverd, er loopt genoeg blauw hier rond.
What's in a name? A newbie by any other name would still smell as foulquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Dan kom ik wel weer terug onder een andere naam om je te irriteren
Die hebben knopjes. Knopjes met superpowers.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
What's in a name? A newbie by any other name would still smell as foul
Leuke one-liner.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
What's in a name? A newbie by any other name would still smell as foul
Dan moeten ze wel een goede reden hebben en die geef ik ze niet zomaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die hebben knopjes. Knopjes met superpowers.
En als ze op dat knopje drukken. Dan besta jij niet meer..
Ik ben te dik voor een bushokje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Joene het volgende:
Opzich zou die Homp_Vet best door een bushokje passen.
Weet je flikker gewoon lekker een eind op naar een ander topiek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor een bushokje.
Rondkloten gezien zijn notesquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef remlof het volgende:
Wat doet die homp vet voor die muur?
Heb ik notes? Gaaf!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rondkloten gezien zijn notes.
Does wissenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef remlof het volgende:
Wat doet die homp vet voor die muur?
Daar doen we in ONZ niet zo moeilijk over.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet dat ik zou gastmodden, natuurlijk.
Oldbies is een forum binnen ONZ toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar doen we in ONZ niet zo moeilijk over.
De oldbievrijstaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oldbies is een forum binnen ONZ toch?
We?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar doen we in ONZ niet zo moeilijk over.
Zo van *poef*quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
We?
Waar kom jij ineens weer vandaan ?
Nu al?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben WSUS 2.0 aan het upgraden naar 3.0 Vet he?
Je dacht ik wacht ff 300 servicepacks af ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben WSUS 2.0 aan het upgraden naar 3.0 Vet he?
Kon niet eerder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Je dacht ik wacht ff 300 servicepacks af ?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Allemaal even lachen: Telefoonsex voor VROUWEN .
Ach ze zal vast elders opduiken.. Misschien in het fotoboek..quote:
LEIJ-ÂH!quote:
DJOON MIE ENT WIE SJAL ROEL DE JOENIEVURS!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
LUUK, AAJ EM JOR FADDAA?
MEI FRENT LENDOO KEN FIKS DE HEIPUHDREIF.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
KOMMANDER, JOE HEF FEELT MIE DUH LAST TAJM.
JOR SJWARTS IS BIKKUR DEN MEIN.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:
SOO LORD HELMET AT LEST WIE MIET EKEN FOR DE FIRST TIJM FOR DE LAST TIJM!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef Joene het volgende:
En nu gebruik ik nog een posticoon ook
Speesbals!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
Is dit allemaal uit *wars of uit *trek, ik haal die altijd door elkaar
Op Youtube is genoeg te vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooi geweest. Binnenkort maar weer eens kijken.
JOE WENT OVAH MEI HELMUT?!?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
LETS KO TOE LOEDAKRIS SPIET!!!!
Wel kauwgomballen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef jogy het volgende:
Oh hoi trouwens, enjoying the apocalypse? Heeft iemand het al kikkers zien regenen?
Ja, tot je probeert te zoenen met een kikker in je mondquote:
Of een kikker probeert te zoenen in de hoop dat het een witte prins op een knap paard is!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tot je probeert te zoenen met een kikker in je mond
Waarom zou ik dat nou weer willen doen ? Waarom?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mot ook de kikker zoenen R.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat heb ik nu al zo vaak geprobeerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of een kikker probeert te zoenen in de hoop dat het een witte prins op een knap paard is!
Omdat je denkt dat kikkers en kauwgomballen close enough zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer willen doen ? Waarom?
Oh, ja. In die context is het wel een ander verhaal. Probeer daaar maar eens bellen van te blazenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat kikkers en kauwgomballen close enough zijn
Ja maar op welk deel moet je dan blazen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ja. In die context is het wel een ander verhaal. Probeer daaar maar eens bellen van te blazen.
Alhoewel.
[ afbeelding ]
van onderen, dat is algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja maar op welk deel moet je dan blazen?
Magnolia. Ook een goede film.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef jogy het volgende:
Heeft iemand het al kikkers zien regenen?
Over regenende kikkers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:30 schreef Anosmie het volgende:
Gaat het over bloemen?
Daar staat anders niks van over in de beschrijving.quote:
Ik heb geen creditcard.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat kan veel goedkoper: http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.html?searchtype=allproducts&searchstring=spaceballs&page=search&cur=258
Weliswaar zonder ondertiteling, maar toch.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef Anosmie het volgende:
Daar staat anders niks van over in de beschrijving.
Op zomaar een willekeurige dag in San Fernando Valley komen de levens van een stervende vader, zijn jonge vrouw, een verpleger, een beroemde verloren zoon, een verliefde politie-agent, een nieuw en een voormalig wonderkind, een TV presentator en zijn aan cocaïne verslaafde dochter samen in een web van verwikkelingen, dat later één verhaal blijkt te zijn. Door de speling van het lot, toeval en menselijke interactie kruisen alle paden wat uiteindelijk leidt tot een onvergetelijke climax...Toeval bestaat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Stuur je adres in een PM en dan regelen we het.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef jogy het volgende:
Ik heb geen creditcard.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Tofquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stuur je adres in een PM en dan regelen we het.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Anosmie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Geen probleem. Ik bestel er gelijk ook één voor mezelf. Moet je wel even zeggen of je de Special Edition wil of die andere.quote:
Donequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik bestel er gelijk ook één voor mezelf. Moet je wel even zeggen of je de Special Edition wil of die andere.
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
Ik vond de vorige foto charmanter, J
geen idee wat voor foto, maar god dat mag ik hopen vergeleken met ditquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
Ik vond de vorige foto charmanter, J
Jammer dat de Duitsers dat niet hadden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg opeens allerlei seksuele connotaties bij "tegen een muur zetten"
Dat was wel een stuk gezelliger geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Jammer dat de Duitsers dat niet hadden.
Make love not war. Een vervroegde en goed georganiseerde Hippie-revolutie. Ideale combi.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was wel een stuk gezelliger geweest
Nee, ik schud ze zo uit de mouw, ander gezegdequote:
Ah!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik schud ze zo uit de mouw, ander gezegde.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:01 schreef Joene het volgende:
Tering ik heb nu al geen zin meer , of eigenlijk geen zin gehad vandaag.
Van die kamer is gewoon kut..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alleen maar tegenvallers.
Ik ben vorige week langs die kerel gegaan voor mijn kamer omdat ik over 2 week moest terug komen. Dat was dus vorige week. Moet ik wéér 3 week wachten.
Ze zouden hier op kantoor verbouwen, wij alle servers verhuisd, alles opgeruimd, kasten versleept weet ik veel wat, zeggen ze gister opeens dat er geen geld is voor een verbouwing.
Boemmiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik hier nog wel welkom nu er een newbie SC is?
Jij wel man!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik hier nog wel welkom nu er een newbie SC is?
Wat een onzettend fijn valentijnsdagkadoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jij wel man!
Kadootje voor je Tally.
Ach, ga toch op Christenen spugen.quote:
Waarom jij doen zo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:12 schreef jogy het volgende:
Ach, ga toch op Christenen spugen.
Wij Hollanders geven niks, alleen misdunkende blikken jegens personen die anders zijn dan wij. Die krijg je gratis met een stiekeme opmerking erbij achter je rug of een topic op een anoniem forum ergens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom jij doen zo?
Jij gift mij geen rezpekt, weetje!
Ik zwir!
Wholla.
En hier en daar een t-shirt met " I hate niggers. " Maar dat moeten ze niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij Hollanders geven niks, alleen misdunkende blikken jegens personen die anders zijn dan wij. Die krijg je gratis met een stiekeme opmerking erbij achter je rug of een topic op een anoniem forum ergens.
Geintje, moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
En hier en daar een t-shirt met " I hate niggers. " Maar dat moeten ze niet persoonlijk opvatten.
En voor wie is dat nou eigenlijk een voordeel, huh?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geintje, moet kunnen toch?
Bovendien, als wij ze niet uit Afrika hadden gehaald in de Gouden Eeuw, dan hadden ze nu die T-shirts niet eens kunnen lezen.
Je bedoelt dat je beter stom kunt blijven, omdat je dan ook niet beter weet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
En voor wie is dat nou eigenlijk een voordeel, huh?
Iedereen mag mij een domme aap vinden maar als ik er niets van mee krijg zal het me jeuken. Jeweets.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je beter stom kunt blijven, omdat je dan ook niet beter weet?
Nu de jetsers.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:27 schreef slacker_nl het volgende:
* slacker_nl stelt zich op voor een muur
Now what?
Hoe zijn de meisjes ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen. Het voelt als een dinsdag
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:27 schreef slacker_nl het volgende:
* slacker_nl stelt zich op voor een muur
Now what?
Altijd beter dan dit he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een onzettend fijn valentijnsdagkado
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge oldbies!
ik ga vanavond op wintersport vakantie dus ik ben er volgende week niet
kaltenbach in het zillertal in oostenrijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik wil ook!
zal ik dat kaartje dan maar niet sturen rip?quote:
Altijd eerst het profiel bekijken, Jogy.quote:
Ik krijg altijd alleen een kaartje van mijn vader met Valentijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal ik dat kaartje dan maar niet sturen rip?
Normaal denk ik er ook zo over. Alleen heb ik dit jaar voor het eerst sinds de middelbare school waar je voor 1 gulden een roos naar iemand kon sturen weer wat aan Valentijn gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen een kaartje van mijn vader met Valentijn
Je moeder verwennen telt niet NJ, dat niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Normaal denk ik er ook zo over. Alleen heb ik dit jaar voor het eerst sinds de middelbare school waar je voor 1 gulden een roos naar iemand kon sturen weer wat aan Valentijn gedaan..
Hm, dat vind ik dan weer een beetje vunzig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg altijd alleen een kaartje van mijn vader met Valentijn
Daarom zeg ik ook dat ik er normaal niet aan doe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moeder verwennen telt niet NJ, dat niet.
Valentijn is voor iedereen die je lief vindt hoor JK, niet alleen op romantisch vlakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik dan weer een beetje vunzig.
Maar goed, ik ben opgegroeid op de Veluwe.
Oh, okay. Dan is er niks mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
Valentijn is voor iedereen die je lief vindt hoor JK, niet alleen op romantisch vlak
Dat is de oorsprong hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, okay. Dan is er niks mis mee inderdaad.
Ik vind dat wel een afkalving van het "begrip" Valentijnsdag trouwens. Maar ja, zo worden er natuurlijk meer kaartjes, bloemen en kado's verkocht.
Let Love Rulequote:
Ja, ben ik helemaal voor. Het hoeft alleen niet op 1 "speciale" dag die door de commercie in het leven is geroepen. Het kan bijvoorbeeld ook 3 maart.quote:
Ja, maar als je in november een aardig kaartje stuurt krijg je smsjes met "Hysterisch wijf" terugquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ben ik helemaal voor. Het hoeft alleen niet op 1 "speciale" dag die door de commercie in het leven is geroepen. Het kan bijvoorbeeld ook 3 maart.
Of 16 juni.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar als je in november een aardig kaartje stuurt krijg je smsjes met "Hysterisch wijf" terug
Ach, weekendsex verzekerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, bij de Hema hebben ze van die leuke chocoladerepen met "Ik vind je lief [hartje]" in witte chocola erin. Die heb ik voor die Freundin gekocht, dus ik trap er ook gewoon in.
Dat is wel waar ja. Maar ja ik heb dus nog nooit so'n spannende kaart mogen ontvangen. Wel van die gasten die dan begin maart opbiechten dat ze al een paar maanden verliefd op je zijn. EN WAAROM KRIJG IK DAN GEEN SPANNENDE VALENTIJNSKAART VAN JE, ONTZETTENDE KNURFT?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, laat ik het zo zeggen. Toen ik bijvoorbeeld op de middelbare school zat, toen heb ik wel eens een kaart gestuurd naar een meisje wat ik echt leuk vond. Dat was echt spannend om haar reactie af te wachten enzo.
Dat vind ik vele malen leuker dan een kaartje sturen naar iemand die ik aardig vind, of waar ik wel eens een sjekkie van biets oid.
Een beetje ruw is altijd wel okee, maar dat slaat wel heel erg veel.quote:
Mag ik hier begin maart even op terugkomen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
Dat is wel waar ja. Maar ja ik heb dus nog nooit so'n spannende kaart mogen ontvangen. Wel van die gasten die dan begin maart opbiechten dat ze al een paar maanden verliefd op je zijn. EN WAAROM KRIJG IK DAN GEEN SPANNENDE VALENTIJNSKAART VAN JE, ONTZETTENDE KNURFT?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Maar ja ik heb dus nog nooit so'n spannende kaart mogen ontvangen. Wel van die gasten die dan begin maart opbiechten dat ze al een paar maanden verliefd op je zijn. EN WAAROM KRIJG IK DAN GEEN SPANNENDE VALENTIJNSKAART VAN JE, ONTZETTENDE KNURFT?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag ik hier begin maart even op terugkomen?.
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ], danwel [ afbeelding ]: Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
Mijn vriendin houdt niet zo van chocola. Wel van snoep maar daar zijn hartjes vormpjes niet zo speciaal bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, bij de Hema hebben ze van die leuke chocoladerepen met "Ik vind je lief [hartje]" in witte chocola erin. Die heb ik voor die Freundin gekocht, dus ik trap er ook gewoon in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |