Speur wat fobo's na.. Dan kom je d'r ongetwijfeld een stel tegenquote:
doe niet zo naiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is zij wel heel slim. Dat weet je toch niet.
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want zelf googlesn is te moeilijk?
Check mij fobo de laatste post. Tieten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Speur wat fobo's na.. Dan kom je d'r ongetwijfeld een stel tegen
Tenzij het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat ze slim is.quote:
Ik ben het met Ado eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat ze slim is.
Ik noteer het evenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Thrar het volgende:
vooral lief en niet te perfect want dat maakt iemand juist schattig
Ja en?quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want zelf googlesn is te moeilijk?
Die onderste vind ik niet mooi, daar is dr kaak zo ehm, prominent aanwezigquote:
Gaat prima samen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooi en slim gaan niet samen?
Deceptie, ben ik OF minder mooi, OF minder slim dan ik dacht
En welke hoop je dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geldt dat alleen voor vrouwen of ook voor mannen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Thrar het volgende:
vooral lief en niet te perfect want dat maakt iemand juist schattig
Geen idee. Ik weet hoe slim jij bent. Dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |