Dat vind ik dus geen succes. Dan heb je smakeloos water met een kleurtje en geen jus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef BereNDD het volgende:
Aardappels afgieten, vocht opvangen en dat in de pan gooien waar je het vlees in klaar heb gemaakt
Weinig problemen mee, maar je kan er ook nog wel wat andere dingen doorheen gooien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vind ik dus geen succes. Dan heb je smakeloos water met een kleurtje en geen jus.![]()
En het werkt dus niet bij sommige soorten vlees of bereidingswijzen.
peper en zout of extra boter, soms ui of basilicumquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je vlees grilt werkt dit bijvoorbeeld al niet en ik gril mijn vlees meestal. En als je een cordon bleu o.i.d. bakt ook niet.
Wat voor dingen gooi jij er nog doorheen dan?
Dan heb je vet, geen jus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef LasTeR het volgende:
Als het vlees uit de pan is nog wat extra bakboter erbij?
En dan nog water erbij. Jus is toch gewoon vet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je vet, geen jus.
dan kan je beter met meer boter beginnen zodat dat ook meer op smaak isquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef LasTeR het volgende:
Als het vlees uit de pan is nog wat extra bakboter erbij?
ongeveer wel. dit is een kortere versie. en net zo lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 00:47 schreef missy_c het volgende:
is dat niet een soort cranberry port saus?
boring...quote:
Dat doe ik ook altijd, maar wel meer boter dan olie want met vooral olie smaakt de jus niet. Dan inderdaad wat water van de aardappels erbij (bindt beter vanwege het zetmeel, toch?) en dan een kneepje uit zo'n jus-flesje omdat het anders inderdaad wat weinig smaak heeft. Maar goed, de echte smaak moet toch komen van de boter en het vlees.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:53 schreef Killer_Mom het volgende:
vlees in boter bakken vind ik niet echt om te doen, spetterd veel te veel, in margarine kun je niet bakken, te veel water en niet geschikt.
Bak en braad producten met een scheut olie werkt beter. je kunt het goed verhitten, en je keuken zit niet meteen onder de spetters.
Goede kwaliteit boter spettert niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:53 schreef Killer_Mom het volgende:
vlees in boter bakken vind ik niet echt om te doen, spetterd veel te veel, in margarine kun je niet bakken, te veel water en niet geschikt.
Bak en braad producten met een scheut olie werkt beter. je kunt het goed verhitten, en je keuken zit niet meteen onder de spetters.
noem me een merk en ik geloof je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Goede kwaliteit boter spettert niet.
Bijna alle supermarktboter spettert, heeft te maken met het productieproces. Als je boter koopt bij een boerderijwinkel heb je daar geen last van. Ik heb dus geen merk voor je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
noem me een merk en ik geloof je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |