Ik heb geen idee (over die sjit), maar graatiesj is het welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef RD4 het volgende:
Goeje sjit, vooral als het graties is.
Quequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef john2406 het volgende:
Eigenlijk wel een beetje jammer, ik zou me als TS een paar moeders wensen op dit moment.
Voor alle mooie dingen die hier aangeboden worden.quote:
Owwwwwquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef john2406 het volgende:
Voor alle mooie dingen die hier aangeboden worden.
Kun j e een paar moeders mee blij maken toch.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OwwwwwZeg dat dan
Ik vind die van papabear nog het mooiste
Hear, hearquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef Papabear het volgende:
Het is ook een prima computer, maar voor alle duidelijkheid: Hij wordt niet verkocht, maar alleen beschikbaar gesteld voor iemand die hem hard nodig heeft en eigenlijk geen pc kan veroorloven, zoals de moeder van
TS.
Ik heb al een aantal PM's gekregen natuurlijk, maar daar kan ik niet echt op ingaan en ik hou hem in eerste instantie voor TS vast.
Het spijt me heel erg dat je daar een ontzettende hekel aan hebt, maar ik heb absoluut geen zin om me keer op keer te verantwoorden om iemand spontaan te helpen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef john2406 het volgende:
Daar heb ik een verschrikelijke hekel aan waarom niet in het topic vindt ik, kan het iedereen meelezen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hear, hear
Ik krijg helemaal geen PM. Hullie willen de mijne niet
Ik denk dat john2406 het heeft over de pm's die naar jou worden gestuurdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg dat je daar een ontzettende hekel aan hebt, maar ik heb absoluut geen zin om me keer op keer te verantwoorden om iemand spontaan te helpen.
Het gaat zoals het gaat en ik begin al bijna spijt te krijgen door dit soort gekloot. Ik wil graag eens iets terug doen, maar dat blijkt niet mogelijk omdat er een stel Fok!-ers op m'n nek zitten die moeilijk doen, maar ik probeer het nog 1 keer...
Ik heb je verkeerd begrepen Johnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef john2406 het volgende:
Daar heb ik een verschrikelijke hekel aan waarom niet in het topic vindt ik, kan het iedereen meelezen.
Een prima keuze. In dit geval heb ik er geen problemen mee om te verliezen van de concurrentiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef JK1982 het volgende:
Afijn, ik denk dat Papabear in ieder geval een heel mooi aanbod heeft
Excuses aanvaard eigenlijk moet ik ook mijn excuses aanbieden voor iets in een ander topic, dus ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd begrepen John![]()
Mijn excuses
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een prima keuze. In dit geval heb ik er geen problemen mee om te verliezen van de concurrentievoor papabear!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef ElisaB het volgende:
AMD Athlon 64 3400+
1024 mb ram, 160 gig HD, cd-romdinges
En dit stond er ook nog: Asus V9570LE V5655, Nvidia GeForce FX5700 LE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |