Ik heb er nog twee staan; je moeder krijgt ze gratis als jij belooft dat mócht er nog iets op de harde schijf staan, je het discreet voor me zult verwijderen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef JK1982 het volgende:
Wie-o-wie heeft er nog iets staan voor weinig?
Verwijder je het toch zelf?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee staan; je moeder krijgt ze gratis als jij belooft dat mócht er nog iets op de harde schijf staan, je het discreet voor me zult verwijderen!
Ja, tuurlijk, maar harde schijven zijn nooit helemaal leeg en zulks en ik heb geen zin om allemaal ingewikkelde dingen uit te halen of angstig te worden. Ik geloof dat ik TS wel een beetje ken, dus het komt wel goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Verwijder je het toch zelf?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee staan; je moeder krijgt ze gratis als jij belooft dat mócht er nog iets op de harde schijf staan, je het discreet voor me zult verwijderen!
Ej, staat er technische man in mijn profielquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef JK1982 het volgende:
Weet je toevallig wat je hebt staan, as is specs?
Ps: waar evt. te halen?
En waar praat je dan zoal over?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef RD4 het volgende:
Ik heb iig nog onderdelen die je anders gratis kunt hebben.
Denk dat het meer zegt over hoe jij denkt over je medemens. En niet dat de TS de boel loopt te belazeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom moet dat woordje bijstandsmoeder er nou bij? Komt een beetje fake over net als die mailtjes die je krijgt n.a.v. advertenties of het ook mogelijk is dat je het gratis geeft om mevrouw haar zoon doodziek is en zijn laatste wens jouw artikel is.
Niet alles zo letterlijk nemen in het leven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Denk dat het meer zegt over hoe jij denkt over je medemens. En niet dat de TS de boel loopt te belazeren.
De TS vraagt trouwens helemaal geen gratis PC, maar een oude pc om alleen te internetten voor een zachte prijs.
TS wel in elk gevalquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:25 schreef sig000 het volgende:
Ik neem aan dat ElisaB de pappenheimers wel kent hier.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TS wel in elk geval(en jou ook een beetje
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |