Jij doet er altijd 8 uur over om een appeltaart te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn appeltaart zit in de oven. Hij wordt spangue comme le quanquerre*.
*kankerspang in het frans
Heb je thuis een zee-egel dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens kutthema, overal waar baardagaam staat lees ik zee-egel. En waar ploatjes staan zie ik zee-egels.
Nog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je thuis een zee-egel dan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
Had je niet meer plaatjes van die gladde rat?
En wanneer neem je er 1? Dan wil ik exclusieve pics hequote:
Eensch.quote:
Fagquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
En ja, ik ben nu pas aan het dineren.
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij doet er altijd 8 uur over om een appeltaart te maken?
Lijkt me wel vetquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Jazz doe een schilpad. Ik dacht er ook al tijd over na maar ik kan het niet maken dat hier te houden want dat overleeft dat beest nooit![]()
Schildpadden worden groot en stinken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Jazz doe een schilpad. Ik dacht er ook al tijd over na maar ik kan het niet maken dat hier te houden want dat overleeft dat beest nooit![]()
Spin-azie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eensch.
Wel een raar woord, als je er over nadenkt, dan.
Het is lasagna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spin-azie.
Morgen lasagne maken.
En dan gelijk 3 bakken oid.
Dat jij nou aan schranzen doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |