Jij doet er altijd 8 uur over om een appeltaart te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn appeltaart zit in de oven. Hij wordt spangue comme le quanquerre*.
*kankerspang in het frans
Heb je thuis een zee-egel dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens kutthema, overal waar baardagaam staat lees ik zee-egel. En waar ploatjes staan zie ik zee-egels.
Nog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je thuis een zee-egel dan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
Had je niet meer plaatjes van die gladde rat?
En wanneer neem je er 1? Dan wil ik exclusieve pics hequote:
Eensch.quote:
Fagquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
En ja, ik ben nu pas aan het dineren.
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij doet er altijd 8 uur over om een appeltaart te maken?
Lijkt me wel vetquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Jazz doe een schilpad. Ik dacht er ook al tijd over na maar ik kan het niet maken dat hier te houden want dat overleeft dat beest nooit![]()
Schildpadden worden groot en stinken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Jazz doe een schilpad. Ik dacht er ook al tijd over na maar ik kan het niet maken dat hier te houden want dat overleeft dat beest nooit![]()
Spin-azie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eensch.
Wel een raar woord, als je er over nadenkt, dan.
Het is lasagna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spin-azie.
Morgen lasagne maken.
En dan gelijk 3 bakken oid.
Dat jij nou aan schranzen doet.quote:
Vast, d_a flikkert alles in z'n frituurpan volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
Die koop je om vervolgens te frituren neem ik aan?
Dan doe ik hem weg en neem ik de kinderenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schildpadden worden groot en stinken.
Baardagaams ofhoehetenze zijn stoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
Spi-na-zi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spin-azie.
Morgen lasagne maken.
Denk toch eens na met die bolle kop van jequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
HAHAHAHHAHAAHAH JA NAZI WHEHHEHEHEHEquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eensch.
Wel een raar woord, als je er over nadenkt, dan.
spi naziquote:
Maar geenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast, d_a flikkert alles in z'n frituurpan volgens mij.
Dan neem ik de kinderen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan doe ik hem weg en neem ik de kinderen![]()
[..]
Neequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schildpadden worden groot en stinken.
U hebt gezocht op het woord: lasagna.quote:
Wie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
2-2 na een 2-0 achterstand, zee-egels zijn baas.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: lasagna.
RESULTAAT
la·sag·ne [laazanje] de; v Italiaans gerecht van vellen deeg met vulling ertussen
Prutser.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 3.480.000 voor lasagne
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 4.830.000 voor lasagna
Zal ik een poll maken om democratisch te kiezen op welke ik de beslissende stem uit zal brengen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajax - Heracles?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Boerenkool.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spi-na-zi.![]()
Lasagne![]()
Morgen wordt het boerenkool met spekjes en worst van de slager.
Je maakt dus een lelijke tekening voor me?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
Oke tekening af, spuuglelijk, op "paaskonijn" na.
Note to self: niet meer inkleuren.
Nu foto maken.
quote:
Jij bent zeker ook zo iemand die "sex" schrijft ipv "seks"?quote:
Lelijk kind lelijke tekening.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je maakt dus een lelijke tekening voor me?
Geen lasagne uit een pakje hè, maar met verse ingrediënten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spin-azie.
Morgen lasagne maken.
5 cm???quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
NeeDie worden 5cm groot ofzo. Tenzij je een reuzenschilpad koopt maar dan mag je je kamer ombouwen tot aquarium.
Succesquote:De schildpadjes in de dierenzaak zijn vaak niet groter dan een cm of 5, maar ze kunnen groeien tot zo'n 18 tot 35 cm. Na 2 jaar zijn ze ongeveer 10 cm. Afhankelijk van de soort worden volwassen mannetjes 15 cm en de vrouwtjes 30 cm, dit na ongeveer 4 à 6 jaar.
Nee, ik schrijf "de liefde bedrijven".quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die "sex" schrijft ipv "seks"?
en patat ipv friet. vliegveld ipv luchthalven, pils ipv bier etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neuksexksz.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Patatquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en patat ipv friet. vliegveld ipv luchthalven, pils ipv bier etc.
Het maakt mij niet uit hoe je het schrijft, ik vreet het nooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n druiloor die lasagna met een e schrijft?
Ik schrijf 'platonisch op elkaar liggen'.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
zee egelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe je het schrijft, ik vreet het nooit
Nee die kankerananas van jou dan.quote:
Lasagne is Nederlands. Als je zo nodig lasagna wilt schrijven ga dan naar een buitenlands forum.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n druiloor die lasagna met een e schrijft?
Ik schrijf niks, ik doe het gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik schrijf 'platonisch op elkaar liggen'.
Wat is een luchthalven?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zee-egels etenquote:
2 keer de helft van lucht. Snap je dan ook helemaal niks?quote:
Als jij een discussie dreigt te winnen, hebben we gelukkig altijd nog:quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lasagne is Nederlands. Als je zo nodig lasagna wilt schrijven ga dan naar een buitenlands forum.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, van dat schildpad ding
Pilsquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lasagne is Nederlands. Als je zo nodig lasagna wilt schrijven ga dan naar een buitenlands forum.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik schrijf niks, ik doe het gewoon.
Uiteraard, eerst naar de slager en de groenteboer. En naar zo'n winkel met allemaal pasta's.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen lasagne uit een pakje hè, maar met verse ingrediënten?
Als je zo nodig een niet-nederlandse username en sig wilt hebben, ga dan naar een buitenlands forumquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je weet wel dat die dingen zich niet ongeslachtelijk voortplanten he?
Nee, ik weet niet wat helemaal niks betekentquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 keer de helft van lucht. Snap je dan ook helemaal niks?
Inderdaad racistenquote:
True. Maar pils zeggenquote:
Hij was echt heel mooi, maar toen kleurde ik hem in met een bruine stift en vond ik hem minder.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je maakt dus een lelijke tekening voor me?
Dat schreef ik vandaag op hyves.quote:Ben je weer in Brabant dan? Dan moeten we eens een pintje pakken samen!
Maar dat is dan ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Pils![]()
![]()
Het is niet voor niets Heineken Pilsener
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zegt Big-Kahuna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je zo nodig een niet-nederlandse username en sig wilt hebben, ga dan naar een buitenlands forum.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als jij een discussie dreigt te winnen, hebben we gelukkig altijd nog:
[ afbeelding ].
quote:
Maar jij hebt Aids.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat schreef ik vandaag op hyves.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]WAAAROM NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Maak maar een nieuwe dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij was echt heel mooi, maar toen kleurde ik hem in met een bruine stift en vond ik hem minder.
[..]
Maar dat is dan ook niet te zuipen.HAHAHAHAHH FALER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
[..]
Maar dat is dan ook niet te zuipen.Bobby-B komt uit de kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAG ALERT
Weet jij nog een leuk buitenlands forum dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je zo nodig een niet-nederlandse username en sig wilt hebben, ga dan naar een buitenlands forum.
Gewoon niet. Ik hou sowieso niet zo van alcohol.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij hebt Aids.
[..]
WAAAROM NIET
Neen, helaaschquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
? Ze waren toch net als slakken?
Ja dahaaag, ik heb net mijn jurkje uit weet je wat voor werk dat is? Ik moet 10 minuten aan de bovenkant trekken omdat hij anders niet over mijn decolleté floept ja, voor de rest zit 'ie wel als gegoten trouwens, alleen uitkrijgen is een probleem.quote:
gastquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt een beetje zwaar op de maag
Hij ziet er verrukkelijk uit en ruikt alvast heerlijk. Nog 20 minuutjes in de oven.quote:
*Krabt ogen uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kloonquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dahaaag, ik heb net mijn jurkje uit weet je wat voor werk dat is? Ik moet 10 minuten aan de bovenkant trekken omdat hij anders niet over mijn decolleté floept ja, voor de rest zit 'ie wel als gegoten trouwens, alleen uitkrijgen is een probleem.
wut?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dahaaag, ik heb net mijn jurkje uit weet je wat voor werk dat is? Ik moet 10 minuten aan de bovenkant trekken omdat hij anders niet over mijn decolleté floept ja, voor de rest zit 'ie wel als gegoten trouwens, alleen uitkrijgen is een probleem.
Gast!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yael keek tv, en schreeuwde toen ik hierlangs scrolldequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naakt is geen probleem hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niet. Ik hou sowieso niet zo van alcohol.
Heb je een zusje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Yael keek tv, en schreeuwde toen ik hierlangs scrollde
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik ook welquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, helaasch
Terug naar de biologieles jij
Wat moeten zien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heul niet. Je zou het moeten zien.
Dat doen sommige mensen met een bad trip ook. Om er daarna achter te komen dat dat helemaal niet werkt.quote:
Aber er ist krebshäßlich.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Yael keek tv, en schreeuwde toen ik hierlangs scrollde
Biologie is leuk manquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet ik ook welEn biologie
Volgens mij is dat ook wat ze probeert te zeggen.quote:
Alsof dat een geheim isquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Trol-alert [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niet. Ik hou sowieso niet zo van alcohol.
Ik wil anders nog wel een paar biologische lessen met je doornemen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologie is leuk man![]()
![]()
Ik heb het alleen niet meer
*Computer met braille-functie aanschaft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen met een bad trip ook. Om er daarna achter te komen dat dat helemaal niet werkt.
Welk onderwerp ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil anders nog wel een paar biologische lessen met je doornemen.
[HOMO] # 2313 - Doktertje spelen met een nieuwe dokterquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Alsof dat een geheim isHeb dat al vaker gezegd hoor.
Die witte sokken doen het hem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De moeite die ik ervoor moet doen om hem uit te trekken.quote:
Niks met homo te maken. Er is niks fijner dan nuchter een aantal chickies te neuken wanneer ze vragen of je ze naar huis brengt. Jij weet alles nog, en zij weten van niks meer de volgende ochtend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[HOMO] # 2313 - Doktertje spelen met een nieuwe dokter
Of laten zien of stil zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De moeite die ik ervoor moet doen om hem uit te trekken.
"Ze zei trekken"
Biologie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biologie is leuk man![]()
![]()
Ik heb het alleen niet meer
Dat zou een mieters gaaf scherm zijn!quote:
O wee als je daar mijn foto plaatst.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[HOMO] # 2313 - Doktertje spelen met een nieuwe dokter
Hot n Cold?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
OKE WE DOEN EEN SPELLETJE![]()
IK ZEG IETS UIT EEN NUMMER EN JULLIE MOETEN RADEN WELK NUMMER HET IS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHT LACHEN SERIEUS
![]()
![]()
![]()
Eerste nummer: 'cold'
Dit verklaart maar eens ter meer dat Mannen maar op 1 ding letten. Ik had die witte sokken totaal niet gezien.quote:
daag!quote:
Happy Togetherquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHT LACHEN SERIEUS
![]()
![]()
![]()
BLUF ANANASquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O wee als je daar mijn foto plaatst.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit verklaart maar eens ter meer dat Mannen maar op 1 ding letten. Ik had die witte sokken totaal niet gezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHT LACHEN SERIEUS
![]()
![]()
![]()
quote:
Waarom mannen met 2 m-en?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]Waarom mammen met een hoofdletter?
Het was een garpjequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]Waarom mammen met een hoofdletter?
En ik heb zelf ook een piemol hoor.
Je wilt dat gewoon anders zou je het niet zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
O wee als je daar mijn foto plaatst.
Dat weet ie zelf niet eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ga je dan uitleggen hoe het geslachtsapparaat van de man werkt?
Ik dacht aan memmen.quote:
Inderdaad, en het was niet eens een reactie hemmesquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt dat gewoon anders zou je het niet zeggen
Zou het ?quote:
Inderdaad, wat een kasthomo die Zotheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, en het was niet eens een reactie hemmes
Waarom neger met een grote lul?quote:
MAG IK? MAG IK? MAG IK?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ga je dan uitleggen hoe het geslachtsapparaat van de man werkt?
I know.quote:
Noem jij je zaakje zo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor een zak Croky laat ik het zien.
*Croky chips tegen De_Ananas gooit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor een zak Croky laat ik het zien.
Omdat hij te lui was om de jerycan met water op zijn hoofd te zetten en dus maar aan een touwtje aan zijn lul liet hangen.quote:
Ik ken je langer dan vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt dat gewoon anders zou je het niet zeggen
Ik wil een practicum.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
MAG IK? MAG IK? MAG IK?
*Pakt functionele anatomie erbij
quote:
Pics or it didn't happen.quote:
Oke, enough...quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
JuistNou ik ben er weg van, de mazzel.
Maar je bent een potje.quote:
Alsof je dat niet wist.quote:
quote:
Als ik een webcam zou hebben zou je nu mijn blote lul zien voor de pc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Croky chips tegen De_Ananas gooit.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://i42.tinypic.com/ipo08p.jpg
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie is dat wijf?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I AM ASS, I EAT COCK.. NOM NOM NOM"
Dat wist ik idd niet, dus bedankt voor de info.quote:
Zal je een paar trappen geven dan herinner je je het wel.quote:
Je moeder.quote:
De tekeningquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lach je me uit of is het de tekening?
WTF, SANNAquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wedden dat jij later Paradiso leuk gaat vinden en je gaat lunchen in het Vondelpark als je in Amsterdam gaat wonen. Je krijgt een modewinkeltje op de wallen (wat ze nu dus aan het verbouwen zijn enzo), je vriendje draagt een hoed en skinny jeans. Je luistert naar de laatste top 40 muziek en je hebt een bakfiets.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lach je me uit of is het de tekening?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef BigKahuna het volgende:
Zotheid komt op mij over als een combinatie van Beau van Erven Doorens en die politie-agent van de Village People.
Wacht maar tot we naar de Scapa winkel gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wist ik idd niet, dus bedankt voor de info.
Ze is wel agressief, die Sanna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je een paar trappen geven dan herinner je je het wel.
Ja en achter mijn rug om allemaal tekeningen voor andere mensen makenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je een paar trappen geven dan herinner je je het wel.
Je bent de enige ananas.
En ze luistert naar The Kooks, Arctic Monkeys en Spinvis. Oh en Pete Philly & Perquisite.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wedden dat jij later Paradiso leuk gaat vinden en je gaat lunchen in het Vondelpark als je in Amsterdam gaat wonen. Je krijgt een modewinkeltje op de wallen (wat ze nu dus aan het verbouwen zijn enzo), je vriendje draagt een hoed en skinny jeans. Je luistert naar de laatste top 40 muziek en je hebt een bakfiets.
Hoeveel wedden we?
Klinkt als een ideale vrouw.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wedden dat jij later Paradiso leuk gaat vinden en je gaat lunchen in het Vondelpark als je in Amsterdam gaat wonen. Je krijgt een modewinkeltje op de wallen (wat ze nu dus aan het verbouwen zijn enzo), je vriendje draagt een hoed en skinny jeans. Je luistert naar de laatste top 40 muziek en je hebt een bakfiets.
Hoeveel wedden we?
mag ik dan mee?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot we naar de Scapa winkel gaan.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je bent een potje.
[..]
Alsof je dat niet wist.
Heb je dat nu helemaal zelf getekend of nagetekend/overgetrokken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toe maar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik een webcam zou hebben zou je nu mijn blote lul zien voor de pc.
Helemaal niks. Want ik wil geen modewinkeltje en ik als ik ooit de gehele top 40 beluister mag je een kogel door m'n kop jagen. Ik houd niet van jongens met skinny jeans + hoed. Die bakfiets is ook reuze onhandig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we?
Ach man, je was de eerste. Dat is altijd speciaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja en achter mijn rug om allemaal tekeningen voor andere mensen maken![]()
Ik dacht dat wat wij hadden speciaal was
Verder ben je Starbucks vergeten, en kleurrijke hoge Nikes.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klinkt als een semi-hip persoon waar ik een ongelofelijke tyfushekel aan heb in Amsterdam
quote:
Ik heb ze nagetekend, wel samengevoegd, waren twee verschillende.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Heb je dat nu helemaal zelf getekend of nagetekend/overgetrokken?
Dat zegt me allemaal niksquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En ze luistert naar The Kooks, Arctic Monkeys en Spinvis. Oh en Pete Philly & Perquisite.
Oh, ja, ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klinkt als een semi-hip persoon waar ik een ongelofelijke tyfushekel aan heb in Amsterdam
2011 was het toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
Wacht maar tot we naar de Scapa winkel gaan.
met de banjo, en Mien met de mandoline....quote:
Is dit een huwelijksaanzoek?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Helemaal niks. Want ik wil geen modewinkeltje en ik als ik ooit de gehele top 40 beluister mag je een kogel door m'n kop jagen. Ik houd niet van jongens met skinny jeans + hoed. Die bakfiets is ook reuze onhandig.
Zoiets als Angerfist en Dj Promo maar dan anders.quote:
Wat is er mis met de Arctic Monkeys en The Kooks?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En ze luistert naar The Kooks, Arctic Monkeys en Spinvis. Oh en Pete Philly & Perquisite.
Je weet dat scapa een kak-winkel is he?quote:
Jo met de dildoquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
met de banjo, en Mien met de mandoline....
Geen kwaliteit dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets als Angerfist en Dj Promo maar dan anders.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jo met de dildo
Mien met een man of tien
Kaatje met haar vingerrrrrrr in haar gaattjeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ah oke anders was je wel heel goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ze nagetekend, wel samengevoegd, waren twee verschillende.
Niks!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Arctic Monkeys en The Kooks?
Hij wil mee voor de seks.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet dat scapa een kak-winkel is he?
Zou een feest zijn! Ik ben nog steeds aan het oefenen op strakke lijnen, ik teken ook het liefst portret.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke anders was je wel heel goed.
jaaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet dat scapa een kak-winkel is he?
Dat doen ze allemaal niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen als je een jurk aantrekt die níet van je tieten afvalt
Waarom wist ik van niets?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
Hij wil mee voor de seks.
Maar we gaan dit jaar nog.
Wat zeg ik, dit half jaar nog!
Leuk man, die hang ik boven mijn bed. 0,21 kudo's voor jou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En geen synoniem voor seks dus.quote:
Ja? Mag je 'm?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leuk man, die hang ik boven mijn bed. 0,21 kudo's voor jou.
Kun je toch vast naaien.quote:
Geeft niet, dat kunnen we achteraf nog doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En geen synoniem voor seks dus.
Arctic Monkeysquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon wereldvreemd, sorry.
Geen dagdag punten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leuk man, die hang ik boven mijn bed. 0,21 kudo's voor jou.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Geeft niet, dat kunnen we achteraf nog doen
Omdat je toch wel wilt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom wist ik van niets?![]()
Nou prima, hou je pinpas dan wel heel, wil je?
Uithof?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Devvie het volgende:
Ik ben morgen heul in de buurt van 4EBE!!!111!!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En geen synoniem voor seks dus.
Ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Wie luistert daarnaar?
Af en toe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Wie luistert daarnaar?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat je toch wel wilt.
Ik heb een nieuwe pinpas dus je kan weer genoeg uitgeven.
Ik ben bijna elke dag heul in de buurt van 4EBE.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Devvie het volgende:
Ik ben morgen heul in de buurt van 4EBE!!!111!!!!
Uithofslaan? Heet dat zo?quote:
Zotheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Wie luistert daarnaar?
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke dag heul in de buurt van 4EBE.
ALS JE SNAPT WAT IK BEDOEL, HIHI.
En ja, ik ga me doodschamen als ik je in het echt zie.![]()
jeweet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uithofslaan? Heet dat zo?![]()
Wat ga je daar doen?
Kinderen lokken?
(er is daar een kinderdagverblijf, maar het kan ook zijn dat ik in de war ben met een honden en katten pension)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Ik heb afgelopen maand erg veel geld uitgegeven en ik moet nog een deel voor de vakantie betalen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar deze maand heb ik dubbele stufi, dus als er ergens een tijdstip geschikt zou zijn...
Tienersletje.quote:
Ja, ik vind die handeling die ze uitvoeren wel een beetje vreemd hoor.quote:
Ik sprak gisteren met iemand die het terecht vond dat ik me arrogant gedroeg.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:43 schreef dagdag het volgende:
wie luisterd er tokio hotel???Luistert met een d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zucht...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand erg veel geld uitgegeven en ik moet nog een deel voor de vakantie betalen.
Ik moet dus eerst even met papa bellen.![]()
Braaf.quote:
Die grote heeft snoep in z'n andere pootje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik vind die handeling die ze uitvoeren wel een beetje vreemd hoor.
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren met iemand die het terecht vond dat ik me arrogant gedroeg.
Dagdag doet dan ook mbo.quote:
Zou ik ook doen als ik met een labjas rond zou lopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
En ja, ik ga me doodschamen als ik je in het echt zie.![]()
quote:
*hijg hijgquote:
Vrouwelijk. Ze had in elk geval heule grote jetsers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wie dan wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:47 schreef dagdag het volgende:
IK voel verrot
Gehoord
niet Gam mod geworden
Nee ik zei dat ik 'm moeilijk uit krijg door mijn decolleté.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zei je net![]()
En ik wil wel naaktportret voor je zijn
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik met een labjas rond zou lopen
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik 'm moeilijk uit krijg door mijn decolleté.
Echt?
Dan ga je me slaan met je Scapa handschoentjes?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer naar een meet kom.
wisten admins nietquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar het komt wel goed.
[..]
*hijg hijg
[..]
Vrouwelijk. Ze had in elk geval heule grote jetsers.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb RL handschoenen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan ga je me slaan met je Scapa handschoentjes?
Wat?quote:
Ey ey niet te hard van stapel lopen hé, dadelijk sta ik nog met een stijve als je me gaat tekenenquote:
Staren is onbeleefd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat?
Ik staarde er echt niet de hele tijd naar hoor.
Dat is wel mooi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey ey niet te hard van stapel lopen hé, dadelijk sta ik nog met een stijve als je me gaat tekenen
H2SO4quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien al die chemiecalien die er nog inzitten
Dat weet ik ook wel. Ik kom uit een beschaafd milieu.quote:
Voor eens en altijd, het is geen labjas maar een artsenjas±!!!1111quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien al die chemiecalien die er nog inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |