Dan verraad het dat jij graag bekend staat als Barca, graag met de eer wilt strijken van deze clubquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Neen heeft het al geraden. Mijn nickname is Barca.
Jij bent dus voor Barcelona, waardoor jij alles wat goed is van Real Madrid bagatelliseert. Ook de spelers van het Nederlands elftal. De aversie voor de koninklijke klinkt dan ook door in de posts van jou.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Neen heeft het al geraden. Mijn nickname is Barca.
Bijna goed. Geïnteresseerd in de stad Barcelona (en omgeving). Al fan van Barcelona sinds 1980 of zo. In ieder geval al fan geworden toen ik nog op de lagere school zat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan verraad het dat jij graag bekend staat als Barca, graag met de eer wilt strijken van deze club
Kortom: Je bent een wanhopige, jaloerse Real Madrid fan.
Waar dan? Ik heb geen aversie voor Real Madrid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent dus voor Barcelona, waardoor jij alles wat goed is van Real Madrid bagatelliseert. Ook de spelers van het Nederlands elftal. De aversie voor de koninklijke klinkt dan ook door in de posts van jou.
Zo hé, meen je het?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Bijna goed. Geïnteresseerd in de stad Barcelona (en omgeving). Al fan van Barcelona sinds 1980 of zo. In ieder geval al fan geworden toen ik nog op de lagere school zat.
6 voet onder NAPquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Zo hé, meen je het?![]()
Hoe laag stond die school?
Pompen of verzuipen.quote:
Hij mag blijven Sandmanquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Braafheid, ontwapenend is inderdaad het goede woord.
Als je zo trots bent om voor je land uit te mogen komen, dan scoor je bij mij zeker puntenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je zo trots bent om voor je land uit te mogen komen, dan scoor je bij mij zeker punten.
Wegzakken in drijfzand, zuipen met carnaval. Ja, in Drenthe!quote:
Kruip snel in je hunebed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Wegzakken in drijfzand, zuipen met carnaval. Ja, in Drenthe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |