Precies voortaan op dezelfde dag pas een topic openenquote:
Nee joh, dit is lachen, zolang mensen het netjes houdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies voortaan op dezelfde dag pas een topic openen
Wie haat jij meer?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies voortaan op dezelfde dag pas een topic openen
Jorien zie ik niet als feyenoorder, verder heb ik geen hekel aan users, als is D-K wel het perfecte voorbeeld van een knuppelquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vraag me af wie de meest gehate Feyenoord en ajax leden zijn hiero.
Alle Twente supporters hebben een bloedhekel aan Feyenoord vanwege die doodgestoken Twente supporter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie haat jij meer?
Ajax of Feyenoord
Maar over het algemeen is Ajax de meest gehate clubquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Alle Twente supporters hebben een bloedhekel aan Feyenoord vanwege die doodgestoken Twente supporter.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met vloeistof bedoel je bier?
Is je moeder weer op vakantie ofzo dat je weer een beertender heb gekocht?
Bonnetje wel bewaren he, want al komt mama terug moet je hem toch weer inleveren
je wilt graag een prijs?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vraag me af wie de meest gehate Feyenoord en ajax leden zijn hiero.
Weet ik niet. Denk het wel. Maar jullie kicken er ook op dus iedereen tevreden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar over het algemeen is Ajax de meest gehate club
Ik haat geen van beide, ik haat alleen Utrecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie haat jij meer?
Ajax of Feyenoord
Alvast 1 fanquote:
Kom op, ook jij weet het, voor bijna iedereen is Ajax dé wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk het wel. Maar jullie kicken er ook op dus iedereen tevreden.
Is zeker wel zo, moet je maar is bij uitduels kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk het wel. Maar jullie kicken er ook op dus iedereen tevreden.
Daar kan ik niet over oordelen omdat ik niet weet hoe dat bij overige clubs en die supporters leeft. Alleen van Groningen en Ado weet ik zeker dat ze echt een bloekhekel aan ajax hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op, ook jij weet het, voor bijna iedereen is Ajax dé wedstrijd van het jaar
WAAAROMquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik haat geen van beide, ik haat alleen Utrecht.
Ja maarja Feyenoord wordt ook nergens met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is zeker wel zo, moet je maar is bij uitduels kijken
Tegenwoordig wel, kans om punten te pakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maarja Feyenoord wordt ook nergens met open armen ontvangen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, kans om punten te pakken
Ach, wij gaan ook slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |