quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij is zeker toepasselijk voor jou!
Hey, nieuweling!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef fadufuck het volgende:
ik ben niet nieuwsgierig
ik wil gewoon alles weten
Nee hoor. Ik kan soms echt zo irritant lang zeuren, dat ik er toch achter kom omdat iemand dan gewoon van het gezeik af wil zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:43 schreef Murmeli het volgende:
ik ben altijd heel nieuwsgierig, maar dat probeer ik wel te verbergen. als je heel nieuwsgierig doet krijg je nooit wat los bij een ander. je moet gewoon doen of je het niet zo belangrijk vindt
haha,quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey, nieuweling!![]()
Welkom!!
Introduceer jezelf eens
dat is ook een manier maar op de lange termijn werkt die niet. dan gaan mensen situaties waarin jij nieuwsgierig kan worden ontwijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan soms echt zo irritant lang zeuren, dat ik er toch achter kom omdat iemand dan gewoon van het gezeik af wil zijn.
of je single bent en zo ja hoe lang dan, en gewoon wat leuks over jezelfquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef fadufuck het volgende:
[..]
haha,
tuurlijk newby
wtf moet ik allemaal vertellen?
Ik heb het dan vooral over kleine dingetjes, maar ik wil gewoon graag alles weten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is ook een manier maar op de lange termijn werkt die niet. dan gaan mensen situaties waarin jij nieuwsgierig kan worden ontwijken
hihi dan weet i kdat vast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dan vooral over kleine dingetjes, maar ik wil gewoon graag alles weten.
Leeftijd, status, cupmaat, geaardheid schijnt hier tegenwoordig ook een hot issue te zijn, inkomen, lengte, breedte, gewicht, huisdieren, kleur ogen, hoeveel mannen hebben de sleutel van je voordeur, wat verwacht je hier...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:49 schreef fadufuck het volgende:
[..]
haha,
tuurlijk newby
wtf moet ik allemaal vertellen?
That kind of covers it all.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leeftijd, status, cupmaat, geaardheid schijnt hier tegenwoordig ook een hot issue te zijn, inkomen, lengte, breedte, gewicht, huisdieren, kleur ogen, hoeveel mannen hebben de sleutel van je voordeur, wat verwacht je hier...
En de rest zal wel aanvullingen hebben
Nee, dit dekt de lading wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leeftijd, status, cupmaat, geaardheid schijnt hier tegenwoordig ook een hot issue te zijn, inkomen, lengte, breedte, gewicht, huisdieren, kleur ogen, hoeveel mannen hebben de sleutel van je voordeur, wat verwacht je hier...
En de rest zal wel aanvullingen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |