abonnement Unibet Coolblue
pi_66057069
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_66057638
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef renwan het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66058341
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:01:08 #104
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66065784
Laat me niet lachen, renwan..
quote:
source: Wrestling Observer Newsletter

-- At last word, "Stone Cold" Steve Austin is booked to appear at Raw tapings in Nashville (2/23) and San Antonio (3/16).
  zondag 15 februari 2009 @ 00:35:04 #105
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66072832
Ik zet alles over Austin in een spoiler, en jij komt hier lekker posten dat hij voor 2 Raws bevestigd is
  zondag 15 februari 2009 @ 01:44:04 #107
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66074218
quote:
Op zondag 15 februari 2009 00:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zet alles over Austin in een spoiler, en jij komt hier lekker posten dat hij voor 2 Raws bevestigd is
Lijkt me niet dat je je daar al te veel zorgen over hoeft te maken, WWE zorgt er meestal toch wel voor dat ze het aankondigen wanneer iemand zoals Austin op de volgende show zal zijn, i.v.m. ratings.
quote:
Paul London gave False Count Radio his first post-WWE interview and he wasn't afraid to let loose. Here are some of the highlights of this near two hour interview:

When asked if he was shocked about his WWE release, London immediately said "no", but was shocked that they were still paying him. Also felt it was an "opportune time to part ways."

London strongly disliked his theme music. "I tried to get that s--- changed so many times to some good music," he said. "They kept low-balling my buddy's music." London said he wanted some real music, but WWE officials kept put off talking to his friends about composing a new theme.

London said that he never liked Billy Kidman as a person, but admired his work in WCW "when he was 100 pounds lighter". On how they were put together, London said it was because they have both have dark hair, well-tanned, and like to go on the top rope. "Hey, let's make a tag team out of these guys," London said. London also said he lost respect for Kidman, claiming that he "threw me under the bus to keep himself over with the boys."

"The Albert Einstein of Pro Wrestling" Alex asked London how it was working with the Dudleyz, in which London stated that D-Von was great to work with, but Bubba was cool "maybe five percent of the time." He added: "I'm not saying anything new that he's an a-----."

A caller asks what the reasoning was for him smiling on the day Mr. McMahon "died." London discusses how hard it was not to laugh at the whole thing. "I had no clue what was going on. I had no idea this guy was going to his 'destruction' or 'demise'," London said. London adds they were told just to react to Vince when he came walking down the hallway to the parking lot. "Everyone trying to put on their best acting face, which was a joke," he said. London believes McMahon held a personal vendetta against him from that day forward, even giving Evan Bourne the Shooting Star Press as a result.

A caller asks him what he thinks of Evan Bourne using the shooting star press, to which London replies that "it's ridiculous and it's pretty funny." London also quips, "So I guess he (McMahon) wanted a lackluster Shooting Star." He also joked that someone in creative probably watched the "Bourne" movie trilogy and decided it would be a good idea to give Matt Sydal the Evan Bourne name. London says he's half his weight and looks like "Circus of gay." London adds, Bourne means "carried" if you look it up in the dictionary.

London says that Rob Van Dam would be his dream opponent, as he not only idolizes the wrestler, but also the person.

London starts ranting on Matt Hardy during a discussion of the 2006 Armageddon featuring London & Kendrick vs. William Regal & Dave Taylor vs. MNM vs. the Hardy Boys in a ladder match. "All I remember was that I hate Matt Hardy," London said on the False Count radio show. "I think he's a piece of s---. And I was trying to go into that (match) with as much of a professional mindset as possible without trying to murder this person. I think he's a coward."

London then recalls a story regarding his perspective on Hardy as he once told him on him in catering, as if the situation were from a high school cafeteria. "I said a cuss word in catering and he actually raised his hand and told on me," London said.

London rants on Hardy more: "The thing with Matt is no respect. Just a rotten person. He tries to pull the wool over people's eyes and put himself over online, but he's the definition of a mark for himself. I just don't like the guy. He's done some things to try to sabotage my career, without going into detail, but (he is) the definition of a coward."

On the other hand, London's favorite match of his career was against his brother Jeff at a house show in Mexico "that was never seen." "Jeff and I went out there on the last day (of the tour) and stole the show," London said. "Jeff's the cool one and Matt's the fat, ugly one who carries a chip on his shoulder because his brother is more popular than him," London claimed.

London is asked if he plans on training wrestlers, to which London said he would like to in the future.

Paul London commented on Brian Kendrick and their tag team work on Smackdown. He said said he understands why they were split up because Kendrick didn't want to be associated with his out-spoken nature and be dragged down by it. He's happy for him on SmackDown, but sadly sees Kendrick's singles push as a vehicle for getting over Ezekiel Jackson. "Haven't always seen eye-to-eye, but that's what made us a dynamic unit," London said. "I wish him success. I'm sorry to see his push has been replaced by Casper, but I'm sure he's not surprised. It really seemed like a vehicle to get over (Ezekiel) Jackson." London has trouble remembering Jackson's first name.

London addressed online rumors of going to TNA as the Suicide video game character, saying they're "not true." London said he didn't even know about the character, and that he has not been in contact with TNA. London jokingly says he wants to come into TNA as "Life", so Suicide will have a feud.

London is then asked about his relationship with former WWE Diva Ashley Massaro. He said "relationships end" and they were "under such a strangehold schedule that is the wrestling business."

London continued: "Relationships are very difficult. She's an extremely nice girl, good head on her shoulders, and has massive amount of potential, but life can be schedule. I have no ill-feelings whatsoever. People grow and do what they have to do."

They then go into word association on the likes of John Cena, Randy Orton and Triple H. Regarding John Cena, London called him the "hardest-working person in the business." He starts laughing hard after recalling watching the the trailer for "12 Rounds" where Cena plays a cop.

On Randy Orton, he said he's a "super cool guy" and "probably the most talented guy they have by far."

On the other hand, London isn't too fond of Triple H as he calls him the complete opposite of what he said about Orton. "If I had to guess, I would guess that he's not the most honest guy, a bit of a coward, and when I say coward, I mean someone who might secretly set something up, and then blame it someone else," London said.

When it comes to Vince McMahon, London slowly said: "Darkness. Black. All things negative. Not really in tune with the audience. Someone who has cemented himself in his own ways regardless of whether they're beneficial for business. Fascist."

JT Evans asks London what the fans can expect in his PWG debut, which London replies "an uncensored, unrestrained spirit...the fans can look forward to honesty".
Bitter, bitter..
pi_66075494
http://www.pwmania.com/post/specials/headlines/236487410.php

Beetje dated docu over van alles. Met onder andere Chyna, DDP, New Jack. Zitten grappige dingen tussen, vooral die reclame met New Jack ! Wel grappig om te zien hoe ze bv antwoorden hoe alles er over 5 jaar uit ziet. En iedereen heeft het helemaal fout.
pi_66077401
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Wes_FR het volgende:
Laat me niet lachen, renwan..
[..]
Tja sorry, hij laat z'n gezicht zo vaak zien onderhand dat al het speciale er wat mij betreft wel vanaf is
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_66083133
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Tja sorry, hij laat z'n gezicht zo vaak zien onderhand dat al het speciale er wat mij betreft wel vanaf is
Echt maar 1 keer per jaar als special ref of zo

Echt DE legende gaat misschien weer worstelen en jij vind het niet leuk omdat hij 1 keer per jaar komt en dat veel vindt. Sorry maar dat is echt krom. Als hij nou iedere week zou komen, of een Mick Foley deed ok. Maar zo vaak komt hij dus echt niet.
  zondag 15 februari 2009 @ 14:43:20 #111
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_66084310
ik hoef hem persoonlijk ook niet in een match te zien hoor. Dat hij op RAW komt vind ik nog wel leuk.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games zondag 15 februari 2009 @ 16:24:02 #112
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66087431
WWE Presents: No Way Out


De Road to Wrestlemania is vorige maand begonnen met de Royal Rumble, en we zijn nu bij een tussenstop, No Way Out, waar de Elimination Chambers centraal staan.

De EC is een gigantische kooi met 4 kamers, waarin de superstars moeten wachten totdat ze mee mogen doen met de wedstrijd, waar alles kan. Dit is 2 TONS OF STEEL, vintage steel. En ze de 2 matches die erin plaatsvinden gaan om de titels. Verder staat HBK zijn leven nog op het spel, wordt hij een product of krijgt hij zijn leven terug en trapt hij zijn oude baas zijn tanden eruit (wie wilt dat nou niet? Mits je je eigen baas bent natuurlijk). En kan Orton, wie dé baas van de WWE in zijn gezicht trapte, ook zijn zoon even een lesje leren? Zoals je ziet veel bazen, wat het een bazen ppv maakt, en dat allemaal, TONIGHT.

Wat meer feiten over de EC


Dit gaat allemaal onder begeleiding van de volgende theme song:


En de custom theme song van de maand is:




John Cena vs Kane vs Kofi Kingston vs Baardmans vs Jericho vs Rey Mysterio in een EC match voor de WHC
En de eerste Elimination Chamber match van het jaar is bekend, voor RAW gaan deze 6 man los. John Cena, wie de laatste tijd weer van iedereen wint, moet het nu tegen deze 5 opnemen wie die altijd al heeft verslagen. Maar nu heeft iedereen een hulpmiddeltje erbij, een stalen kooi. Rey Mysterio en Kofi kunen dus mooi van de deuren springen en de kooi beklimmen, terwijl Knox en Kane je door de kooi zelf gooien. Maar wordt hier wel echt om de Title gevochten? Want de persoonlijke ruzie's van Kane en Mysterio en Knox kunnen hier wel eens goed in de weg liggen, want in de kooi is er NO WAY OUT.



Edge vs Taker vs HHH vs Big Show vs Kozlov vs Jeff Hardy in een EC match voor de WWE Championship
BY THE LOVE OF GOD, alles wat episch is zit in 1 kooi, dat kan nooit goed gaan. Edge (excl. baard) zit hier vast met de 5 mannen die hem wel rauw lusten. Nadat hij op deze Smackdown ook nog de Fatal-Four way voor hun had verpest door Big Show te spearen heet hij de toon gezet. Brute actie in een kooi, dat hebben deze 6 man al vaker mee gemaakt. Voor HHH is dit de 6e keer in de EC, en Edge en Taker hebben hun krachten al vaker tegen elkaar gemeten in een Hell in a Cell match, waar Edge nog naar de hel werd gestuurd, benieuwd hoe die het daar vond trouwens. Vickie vond dit natuurlijk ook zielig en terwijl ze al ontvoerd was door Edge, hij haar even een spear of 3 gaf en nadat Vickie zijn leven gruwelijk maakte door hem met Taker in de HiAC match te stoppen, zijn weer fijn samen. Ah liefde , oh wacht, 15 februari hé, liefde Voor de rest zit hier Kozlov in, de man die ongeslagen is, kan hij deze reeks doorzetten en de title winnen, heeft Hardy nog genoeg in zich zitten om nadat hij op zijn hoofd werd geslagen weer champion te worden? Of zorgt de rivaalheid van Undertaker en Big Show er nog voor dat zij als champion Wrestlemania in gaan? We zien het allemaal vanavond.



Shane McMahon vs Randy Orton in een STREET FIGHT
Orton is doorgedraait, en daar is menig mens blij mee. Maar Shane niet, want hij voelt de consequenties, zijn vader heeft al een Punt kick gehad en nog voordat hij kon worden ontslagen won hij de Royal Rumble, wat hem een title match @ Wrestlemania verzekerde. Maar als je vader in elkaar wordt geslagen, en wat doe je dan? BAM EEN COAST TO COAST

Justice like it's meant to be. En dat deed hij nog bij Dibiasi, de partner van Orton, wat hem furieus maakte en er voor zorgde dat Shane ook een Punt kick kreeg, maar dan in zijn zij. Shane zijn bedoelingen zijn duidelijk, ervoor zorgen dat Orton niet mee kan doen aan Wrestlemania, en hem het liefste hem uit de hele WWE halen. En vanavond, op No Way Out kan hij dit allemaal waar maken, in een Street Fight, geen regels, alles kan. Maar Shane, beware of The Legacy.


HBK vs JBL in een All or Nothing match
Na maanden JBL naar de top helpen heeft HBK zijn werkdoel niet bereikt, JBL champion maken. Dit zorgde voor een pittig gesprek, waarin menig men zou worden ontslagen, maar zo gaat dat niet in de WWE. Heb je ruzie, dan vecht je dat mooi uit, en dat gebeurd hier ook. Wint HBK hier, dan krijgt hij al het geld dat hem beloofd was en kan hij verder gaan met zijn leven, alhoewel hij waarschijnlijk al dat geld kwijt is aan plastische chirurgie voor zijn vrouw

MY GAWD.
Maar goed, stel dat JBL wint dan is het over en uit voor HBK, al gaat die dood, wordt hij prostituee, is hij de WWE Champion voor 10 jaar, JBL blijft eigenaar van het merk HBK. Hij heeft volledige rechten op hem en kan alles dan wat hij wilt, hij is niet eens meer zijn werknemer, het wordt zijn slaaf. En in deze wedstrijd komen veel emoties los, al moet HBK daar erg mee oppassen, want wordt hij de DQ'ed of verliest hij door Count Out dan is JBL ook eigenaar van hem, nee doe dan maar lekker een SCM.



Jack Swagger vs Finlay voor de ECW Championship
Christian is terug, all hail....finlay Ja hoor, Christian is eindelijk terug bij de WWE, maar voordat hij voor de titel kan gaan, gaan Swaggah en Finlay nog tegen elkaar. Finlay won 2 weken geleden van Swagger, en heel verrassend met de shillelaigh. En ook Christian won door dit zelfde trucje van Swagger, wat hem nu een beetje de loser met title maakt van ECW. Maar kan hij dit keer weer bewijzen dat hij de ster is van de WWE en dat er met hem niet te sollen valt?


.....Kennedy
  zondag 15 februari 2009 @ 16:31:45 #113
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_66087663
hij is weer leuk Wes
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 15 februari 2009 @ 20:27:20 #114
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_66095815
Hmm heb wel zin in de match van Shane en Orton. Toch de grootste match op de kaart denk ik. De SD chamber lijkt me dan ook nog wel tof worden. Verder verwacht ik helaas niet veel van deze ppv.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_66096153
tvp
pi_66108801
Wow O_O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 februari 2009 @ 05:00:44 #117
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66108820
Eén van de beste PPV's sinds Wrestlemania 24, zo niet de beste.
pi_66109889
Ik heb lekker nog geen spoilers gekeken of op de WWE site
Is de PPV al te vinden op "de bekende usenet adressen"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Wessiej
quote:
vintage steel
Nu zijn mijn collega's boos op mij!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 16 februari 2009 @ 09:05:41 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_66109982
Well.....the WWE certainly shut us up about predictability.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_66110185
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:05 schreef kidkash19 het volgende:
Well.....the WWE certainly shut us up about predictability.
Ik krijg kippenvel van dit bericht Maar nog steeds blijf ik spoilerfree, ik wil het gvd een x zelf zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 16 februari 2009 @ 12:03:52 #121
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66114660
Eén ding waar ik wel van baal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 16 februari 2009 @ 13:10:54 #122
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66116462
Crippler, kut ppv toch
.....Kennedy
pi_66116616
Argh! Ik wil ook kijken, het nadeel van Usenet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games maandag 16 februari 2009 @ 13:16:45 #124
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66116635
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:16 schreef renwan het volgende:
Argh! Ik wil ook kijken, het nadeel van Usenet
Waarom het nadeel van usenet, ik gebruik usenet en ik zit nu @ cd2....
.....Kennedy
pi_66117785
Ik zit nog op het werk, dus ik moet uberhaupt nog beginnen met leechen straks. Tot nu toe heb ik me nog kunnen bedwingen, geen spoilers of niks gekeken! yay me!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Redactie Games maandag 16 februari 2009 @ 13:56:50 #126
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66117830
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:55 schreef Dragorius het volgende:
Ik zit nog op het werk, dus ik moet uberhaupt nog beginnen met leechen straks. Tot nu toe heb ik me nog kunnen bedwingen, geen spoilers of niks gekeken! yay me!
Woopidoo, dat doen wij altijd al.
.....Kennedy
pi_66118061
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Woopidoo, dat doen wij altijd al.
Hey, normaal gesproken ben ik zo'n sucker die dan toch moet kijken hoor. Geen RKO's voor jou
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 16 februari 2009 @ 14:08:33 #128
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66118267
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Woopidoo, dat doen wij altijd al.
Ik niet. Maar ik probeer de spoilers dan ook niet per sé te ontwijken.
  maandag 16 februari 2009 @ 15:14:46 #129
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_66120892
No Way Out


Jaja ik weet het ik had maar 2 echt top wedstrijden verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef Wes_FR het volgende:
Eén ding waar ik wel van baal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee totaal niet met je eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door The_Crippler op 16-02-2009 15:20:06 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_66121228
men tot nu toe geen spoilert gelezen gelukkig
ben dan ook aan het klussen straks in een welverdiende pauze lekker NWO kijken over een klein uurtje is het binnen
Narf!
  maandag 16 februari 2009 @ 15:24:48 #131
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66121316
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef The_Crippler het volgende:
Nee totaal niet met je eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardop lachen bij je Austin statement. Vraag me nu serieus af of je wel een wrestling fan bent.
  maandag 16 februari 2009 @ 15:33:14 #132
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_66121656
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Hardop lachen bij je Austin statement. Vraag me nu serieus af of je wel een wrestling fan bent.
in ring he, dan heb ik het over moves etc. Austin is verder wel duidelijk een van de beste die de WWE gehad heeft. Maar ga niet zeggen dat hij de beste in-ring was.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games maandag 16 februari 2009 @ 15:51:02 #133
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66122332
PPV af, en wat een PPV was dit zeg, briljant
.....Kennedy
  maandag 16 februari 2009 @ 15:54:43 #134
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_66122464
ze zouden het een slammy moeten geven... lol
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_66122725
Nog 30 minuten, dan naar huis, leechen en meegenieten met jullie.
Wellicht een noob-vraag, maar is het via sattelite bijv. in HD te volgen?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_66122995
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Nog 30 minuten, dan naar huis, leechen en meegenieten met jullie.
Wellicht een noob-vraag, maar is het via sattelite bijv. in HD te volgen?
Same here Can't wait
  maandag 16 februari 2009 @ 16:24:23 #137
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66123603
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

in ring he, dan heb ik het over moves etc. Austin is verder wel duidelijk een van de beste die de WWE gehad heeft. Maar ga niet zeggen dat hij de beste in-ring was.
Hij is zeker één van de beste in-ring performers, er zijn maar weinig die zo'n enorm repertoire aan topmatches hebben gehad. Daarnaast, beste overall package aller tijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 16 februari 2009 @ 16:29:11 #138
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66123788
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  maandag 16 februari 2009 @ 16:29:26 #139
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_66123800
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Hij is zeker één van de beste in-ring performers, er zijn maar weinig die zo'n enorm repertoire aan topmatches hebben gehad. Daarnaast, beste overall package aller tijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedeeltelijk met je eens
Toch goed dat we het beide eens zijn dat de ppv goed was. haha
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_66133038
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:22:00 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_66136487
pffffffffffff als je op zo'n PPV gaat zitten miereneuken dan snap je het echt niet...de WWE is echt op een hot streak nu met elke PPV die gewoon dubbel en dwars zn geld waard is het maakt niet uit wie er wint. Wie had je dan willen zien met het oog op WM??

WWE still is the shit en hebben echt een versnelling erboveno gegooit dit jaar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_66136883
NO WAY OUT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_66137224
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef kidkash19 het volgende:
pffffffffffff als je op zo'n PPV gaat zitten miereneuken dan snap je het echt niet...de WWE is echt op een hot streak nu met elke PPV die gewoon dubbel en dwars zn geld waard is het maakt niet uit wie er wint. Wie had je dan willen zien met het oog op WM??

WWE still is the shit en hebben echt een versnelling erboveno gegooit dit jaar
Dan snap ik het niet, kan ik niet wakker van liggen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:49:53 #144
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_66141660
No Way Out
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_66142596
Bijna 100% eens met Taz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:17:39 #146
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_66143082
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag jij me even gaan uitleggen waarom het lachwekkend is.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:42:04 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_66144024
dat doe ik toch al.. je vergelijkt 1995 met 2009 en dat is gewoon een scheve vergelijking

In welk opzich is Edge minder dan HBK??

Ik ben sowieso geen HBK fan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_66144157
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66145884
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef Skunk-m het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok dan
pi_66147288
NWO
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')