Fuckfaces.quote:World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of SmackDown Superstar Scotty Goldman (Scott Colton) as of February 20, 2009. WWE wishes Scott the best in all future endeavors.
Mja, erg vreemd inderdaad. Ze show zal wel niet zo goed gedaan hebben. (Show was ook slecht/matig) Maar alsnog vreemde release zo uit het niets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef kidkash19 het volgende:
Vreemde release, gisteren nog zn webshow hernoemen en een nieuwe aflevering uploaden en op SD! een match hebben (als jobber dan wel maar goed)
Interview met JR was lam zegquote:
quote:X Division wrestler Sonjay Dutt, 26, is the latest wrestler to part ways with TNA. His contract was coming up next month and the two sides weren't able to come to terms on a new deal.
The departure caught a few people by surprise as he was a big part of the company's face in India, where Impact is a high rated show.
While he hadn't been used much in recent months, his name was still coming up in creative meetings as recently as last week, so company officials were looking to keep him on board until sometime this weekend.
As a result of Dutt's departure from the organization, it remains to be seen where SoCal Val goes from here. She had been working as his valet in recent months following the conclusion of his feud with "Black Machismo" Jay Lethal.
The TNA website has already removed his profile from the roster page, thus confirming his departure from the organization.
Check die bodyslam / snake-eyes of wat het ook moest zijn, en meteen daarna neemt ie die kick van Taker ook nog eens verkeerd. Bij die swanton lag ie ook helemaal verkeerd, en schijnbaar was hij zo sloom om de chamber uit te gaan dat ie nog bijna een andere spot verprutste. (volgens Alvarez @ f4w iig die aanwezig was bij No Way Out)quote:Op maandag 23 februari 2009 01:39 schreef Wes_FR het volgende:
Kozlov haalde het niveau en tempo zonder twijfel zwaar omlaag, desondanks kan ik het hem niet kwalijk nemen, aangezien hij zijn rol inderdaad nog redelijk vervulde. Het is niet zijn schuld dat de booking hem in zo'n domme situatie plaatste waarmee hij en Big Show sloomheid belichaamden.
Dat laatste was ook erg goed te zien in beeld. Zag er erg stom uit ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:35 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Check die bodyslam / snake-eyes of wat het ook moest zijn, en meteen daarna neemt ie die kick van Taker ook nog eens verkeerd. Bij die swanton lag ie ook helemaal verkeerd, en schijnbaar was hij zo sloom om de chamber uit te gaan dat ie nog bijna een andere spot verprutste. (volgens Alvarez @ f4w iig die aanwezig was bij No Way Out)
Thnx manquote:Op maandag 23 februari 2009 08:54 schreef kidkash19 het volgende:
Battering Ram Head Butt op Big Show![]()
Verder was de Chamber misschien iets te hoog gegrepen voor hem maar hij is capabel genoeg in 1 vs 1 matches. Im a Vladimaniac
Reallyquote:Op maandag 23 februari 2009 14:42 schreef kidkash19 het volgende:
Heb eens de empty Arena Match bekeken (nav diverse berichten)....mijn god de gehele logica van TNA is daarin samengevat
Laten we een Empty Arena Match hebben zodat we eindelijk eens een wedstrijd tussen die 2 hebben zonder interference maar dan word hij alsnog geinterfered door Nash, Steiner en 3 Security Guards
Lachwekkend indeed
Oh ja...het publiek is dus echt serieus naar buiten gebracht voor de match.....
Is die nu enorm afgevallen?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er nu een stuk beter uit.
Weet ik, maar ze zullen hem toch als een monster neer blijven zetten. En dan mag hij niet doen wat hij kan doen. En van dat soort types hebben we er al genoeg nu.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef kidkash19 het volgende:
Een lichtere Big Daddy V is een aanwinst, die man is bizar atletisch voor zijn afmeting en speelde het onster type geloofwaardig genoeg. Zag er ook freaky uit ervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef Wessiej het volgende:
Vanavond deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef Wessiej het volgende:
Vanavond deHet begint...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door kidkash19 op 24-02-2009 18:09:55 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef kidkash19 het volgende:
nog steeds niet hyped voor WM25, leuk einde maar niet genoeg...@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik heb liever dat de matches lang van tevoren al bekend zijn.. vaak heb je dan een meer intense aanloop naar WM toe.
TNA Impact ziet er trouwens weer zeer vreemd uit voor de komende weken:Naja je weet ongeveer wel wat er gebeurt, maar alles is nog geheimzinnig en ik vind de opbouw tot op heden geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA heb ik ook wat spoilers gelezen en ik zat ook een beetje zo
.....Kennedy
Wie laat hem dan uittappen? Cena doet de move toch bij hem? (En ja ik snap dat hij doet wat hij moet doen van de schrijvers)quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:00 schreef kidkash19 het volgende:
Láát hem uittappen.....dus Cena bestuurt nu ook al zijn tegenstanders
Niks mijn held, vind het gewoon suf wat er allemaal over hem gezegd wordt omdat er nog steeds het beeld van 2006 van hem bestaat (toen hij dat wel was)
Vindt dat eigenlijk wel meevallen hoor. Edge/Jeff/Triple H kan ik me de laatste squash niet zo 123 herinneren. Cena ook niet verder tot gister. Meeste main eventers hebben juist langere matches, maar Edge als champion worsteld maar amper valt mij op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 03:59 schreef Wes_FR het volgende:
Fact: íedere main-eventer heeft veel squashes. Jammer genoeg wordt er te vaak met twee maten gemeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, Dixie:Ik hoop hetquote:Several big things are already being planned including April's brutal, all-steel cage pay-per-view, Lockdown, in Philadelphia, new superstars, new programming, a reinvigorated focus on the X Division, expansion of our online digital world and so much more.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wie laat hem dan uittappen? Cena doet de move toch bij hem? (En ja ik snap dat hij doet wat hij moet doen van de schrijvers)
En Wessiej, waar in mijn post praat ik bullshit? Het was toch gewoon een supernelle squash? En alles wat ik zei komt recht uit Raw. Zie niet waar de bullshit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]Volgens mij moet jij eens goed lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 25-02-2009 17:07:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef The_Crippler het volgende:
ECWHeb de return van Christian gemist (was op vakantie) ben het nu maar even aan het terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christian![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Inderdaad ja. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken de komende weken. Las trouwens wel dat er weer 8 in MITB gaan dit jaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:48 schreef kidkash19 het volgende:
We mogen al blij zijn als de ECW title uberhaupt op WM25 wordt verdedigd
quote:WWE's "One Night Stand" pay per view, set for June 7th, 2009, has received yet another name change due to WWE's new PG rating. It was originally changed to "Extreme Rules" a few weeks back, but PWInsider.com is reporting that they have changed it again and it will now be called "Night of Extreme".
quote:The 2/24 edition of ECW on Sci Fi did a 1.35 cable rating, which rounds up to a 1.4.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:40 schreef Wessiej het volgende:
27 februari zou toch de dag zijn dat Kennedy weer wordt gekeurd? Awesome
CM Punk zegt nu trouwens dat CM staat voor Chicago Made.
Ja maar, "Thats the end of it" zegt hij dus ook altijd. Heb al meerdere interviews gelezen waarin hij 100% zeker is dat het voor iets staat. Maar de lijst hierboven zegt genoeg, hij blijft steeds wat anders zeggen. Wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:46 schreef kidkash19 het volgende:
In de nieuwe WWE magazine die ik gisteren heb gekregen zegt hij inderdaad dat het staat voor "Chicago Made and thats the end of it"
Dus laten we daar maar vanuit gaan
quote:Okay, as much as I'm sure this is getting old for all of us, WWE has decided to go back to "Extreme Rules" name originally given to June's "One Night Stand" pay per view. We had reported yesterday that they changed it to "Night of Extreme", but either that was an error or they simly can't make up their mind because it looks like they've switched it back.
Zoals ik al zei, mijn eerste kreeg ik ook pas in maart, en die had ik in december besteld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb nog steeds mijn magazine niet binnen....Wellicht verstandig dat ik er toch ff achteraan mail?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:40 schreef Sickert het volgende:
Smackdown loopt binnen
heb er niet veel zin in aangezien Cena vandaag op smackdown zit
vind het niet tof dat ze mensjes van RAW op smackdown doen.. een Miz of morrison ok..
maar geen grote namen..
zal wsch wel met WM te maken hebben en de aankomende draft?
quote:Ring of Honor is proud to announce that it has signed a multi-event agreement with the legendary "Nature Boy" Ric Flair. His first appearance with the company will be in the St. Louis area on Friday, March 13th at the Gateway Center located at One Gateway Drive, Collinsville, IL 62234. Tickets for this historic event are now on sale at www.rohwrestling.com.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:32 schreef Cubeforc3 het volgende:
MOORD! op ImpactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat van Ric Flair is al een maand of zo bekend.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:31 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:09 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009![]()
Oh HBK zal vast wel winnen van hem maar ik geniet nu even van het moment
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dit zet HBK juist sterker neer voor wanneer hij tegen Undertaker moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edge worsteld als champion echt amper ja. Maar dat hoort meer bij zijn "ultimate opertunist" personage lijkt mij.
Don West:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend
[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-02-2009 00:34:04 ]![]()
Helaas vorige week per ongeluk de spoilers van Smackdown al gezien, de show was dus weinig spannend voor me.
Ik wacht met smart op Kennedy
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: