abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2009 @ 16:31:08 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66829509
Nac heeft dit seizoen NIET gewonnen van FEYENOORD
pi_66829573
Jammer zeg

Wel triest, die lui die bij de 85ste minuut gaan lopen.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:47:13 #78
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66829983
Volgens mij was het ook geen penal trouwens
pi_66831432
ik vond feyenoord maar een zielig hoopje...met mazzel gewonnen, maar heel kinderachtig in alles wat ze deden, balletjes wegtrappen enzo....vreselijk...echt zo ANTI-voetbal

maar ja wij konden er helaas ook niet van winnen dus dat is dan ook weer onze eigen fout, jammer maar helaas...
what you see, is what you get!
pi_66832025
Slecht gespeeld, hadden er veel meer op moeten klappen en druk zetten, zonde dit verlies.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 8 maart 2009 @ 18:25:24 #81
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_66833129
Echt kut ja, eerste helft was goed, jammer dat er toen niet meer gescoord is.
pi_66856515
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:33 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond feyenoord maar een zielig hoopje...met mazzel gewonnen, maar heel kinderachtig in alles wat ze deden, balletjes wegtrappen enzo....vreselijk...echt zo ANTI-voetbal
Nee NAC was lekker bezig de laatste minuten van de wedstrijd. Hoe dom, gefrustreerd en wanhopig kun je zijn zeg, en dan niet eens door hebben dat ze daarmee Feyenoord alleen maar in de kaart speelden.

NAC domineerde de eerste helft inderdaad, maar ik vond dat ze weinig echt grote kansen wisten te creëren, volgens mij heeft Feyenoord ook in de eerste helft de beste uitgespeelde en opgelegde kansen gehad (in de eerste paar minuten al 2 grote kansen).

De tweede helft vond ik NAC overmoedig (of noem het arrogant) worden en was de concentratie weg waardoor Feyenoord het overwicht overnam en NAC de rest van de tweede helft vrij onzichtbaar was, zonder echt veel kansen weg te geven trouwens, maar met die manier van spelen riep NAC het onheil over zichzelf af natuurlijk.

Wat er dan die laatste minuten gebeurde was echt te triest voor woorden, Feyenoord ging logischerwijs secondes sprokkelen en veel NAC spelers lieten zich volledig gaan (wat mij betreft over het randje, daar had de scheidsrechter wel wat kaarten voor mogen trekken - rode kaarten ook) en dat gedrag leed er alleen maar toe dat de secondes alleen maar verder tikten zonder dat er gevoetbald werd.

Al zat ik er niet mee, ik was gisteren één van de weinigen in het stadion die met een glimlach het stadion verliet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_66859319
Wanneer word er wat bekend over NAC-Ajax?
  maandag 9 maart 2009 @ 16:11:31 #84
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_66863340
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee NAC was lekker bezig de laatste minuten van de wedstrijd. Hoe dom, gefrustreerd en wanhopig kun je zijn zeg, en dan niet eens door hebben dat ze daarmee Feyenoord alleen maar in de kaart speelden.

NAC domineerde de eerste helft inderdaad, maar ik vond dat ze weinig echt grote kansen wisten te creëren, volgens mij heeft Feyenoord ook in de eerste helft de beste uitgespeelde en opgelegde kansen gehad (in de eerste paar minuten al 2 grote kansen).

De tweede helft vond ik NAC overmoedig (of noem het arrogant) worden en was de concentratie weg waardoor Feyenoord het overwicht overnam en NAC de rest van de tweede helft vrij onzichtbaar was, zonder echt veel kansen weg te geven trouwens, maar met die manier van spelen riep NAC het onheil over zichzelf af natuurlijk.

Wat er dan die laatste minuten gebeurde was echt te triest voor woorden, Feyenoord ging logischerwijs secondes sprokkelen en veel NAC spelers lieten zich volledig gaan (wat mij betreft over het randje, daar had de scheidsrechter wel wat kaarten voor mogen trekken - rode kaarten ook) en dat gedrag leed er alleen maar toe dat de secondes alleen maar verder tikten zonder dat er gevoetbald werd.

Al zat ik er niet mee, ik was gisteren één van de weinigen in het stadion die met een glimlach het stadion verliet.
Wat hadden de nac-spelers dan wel moeten doen?
Kijken hoe ze de bal vasthielden in t hoekje?

Als je niet wil voetballen moet je thuisblijven.
pi_66864451
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef Jasza het volgende:
Wanneer word er wat bekend over NAC-Ajax?
Dan lees je dat hier als eerste
- NAC Breda -
pi_66865455
bij deze:
quote:
'Fakkelgate' op 19 maart voor tuchtcommissie

De zaak omtrent het afgestoken vuurwerk tijdens de bekerwedstrijd tegen grunn komt op donderdag 19 maart voor bij de tuchtcommissie in zeist. NAC gaf eerder te kennen niet akkoord te gaan met het buitenproportionele schikkingsvoorstel van 'der Kessler' (15.000 euro boete en een wedstrijd zonder publiek).

Vanwege dit uitstel zal in ieder geval de wedstrijd tegen ajax op 22 maart gewoon toegankelijk zijn voor publiek.

WIJ GAAN NIET OPZIJ!


Bron : De Rat, NAC.nl
- NAC Breda -
pi_66866160
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef Ritchie het volgende:
bij deze:
[..]
Yeah
  maandag 9 maart 2009 @ 17:46:45 #88
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66866831
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:33 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond feyenoord maar een zielig hoopje...met mazzel gewonnen, maar heel kinderachtig in alles wat ze deden, balletjes wegtrappen enzo....vreselijk...echt zo ANTI-voetbal

maar ja wij konden er helaas ook niet van winnen dus dat is dan ook weer onze eigen fout, jammer maar helaas...
sterker nog 0 punten dit seizoen tegen ons
pi_66878802
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:11 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Wat hadden de nac-spelers dan wel moeten doen?
Kijken hoe ze de bal vasthielden in t hoekje?

Als je niet wil voetballen moet je thuisblijven.
Ze hadden zich in ieder geval niet zo moeten laten provoceren. Dat is gewoon onprofessioneel.

Dat Feyenoord de wedstrijd zakelijk gaat uitspelen en tijd gaat winnen kun je ze natuurlijk niet kwalijk nemen. NAC had hetzelfde gedaan met 2-1 voor met nog enkele minuten te gaan.

Overigens was er maar één ploeg die voetbalde in de tweede helft dus het argument dat Feyenoord niet kwam om te voetballen is uitermate zwak (of erg gekleurd).

Jammer dat NAC-ers altijd alle vorm van rationaliteit laten varen zodra het om NAC-Feyenoord en Feyenoord-NAC gaat. Het spelbeeld was helemaal niet zo zwart-wit.

Maar ik hou er nu over op, de afkeer en frustratie tegen Feyenoord zit schijnbaar diep, dan is geen eerlijke discussie mogelijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:32:10 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66923396
quote:
8 maart 2009
NAC - f'noord 1-2

NAC is vanmiddag tegen een lompe en onnodige 1-2 nederlaag tegen de droeftoeters uit zuid opgelopen

Na een terechte 1-0 ruststand (pingel Gorter), was NAC in de 2e helft volledig onzichtbaar en gaf het zo de niet bijster ballende r'dammers de kans om terug te komen in de wedstrijd.

Goddammit...


Bron : De RAT
haha nac
pi_66938811
quote:
Danny Buijs, op dit moment op huurbasis uitkomend voor ADO Den Haag, maar in dienst van Feyenoord, staat in de belangstelling van NAC.

Er is inmiddels al informeel contact geweest tussen beide partijen, zo geeft Buijs zelf aan: "Het klopt dat ik gesproken heb met NAC Breda, maar het is niet zo dat we al in verregaande onderhandeling zijn, of zo. De club heeft haar plannen ontvouwd, meer eigenlijk niet. Het was een goed, maar informeel onderhoud. Ik heb NAC gezegd dat de interesse me streelt."

De middenvelder speelt sinds de winterstop voor ADO Den Haag. Hij speelde inmiddels 5 wedstrijden waarin hij één keer het net wist te vinden.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
- NAC Breda -
pi_66956192
Nog een ex-Feyenoorder bij NAC dus als het allemaal doorgaat.

Wordt een waar opvanghuis voor afgedankte Feyenoorders daar in Breda.

Zullen de NAC-supporters blij mee zijn met spelers van de zo gehate club.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_66956373
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog een ex-Feyenoorder bij NAC dus als het allemaal doorgaat.

Wordt een waar opvanghuis voor afgedankte Feyenoorders daar in Breda.

Zullen de NAC-supporters blij mee zijn met spelers van de zo gehate club.
Och, met die spelers is in principe niet zo veel mis. Zijn ook gewoon broodvoetballers, die niets met Feyenoord of NAC hebben. Ik denk dat NAC-supporters er meer moeite mee hebben dat een NAC'er naar Feyenoord gaat, dan een speler die ooit bij Feyenoord gespeeld heeft naar NAC gaat.

En ach, afgedankte Feyenoorders presteren over het algemeen best goed bij NAC.
  donderdag 12 maart 2009 @ 07:11:27 #94
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66958555
Maar daarom is NAC wel een lacher
pi_66960944
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar daarom is NAC wel een lacher
Daar heb je ook helemaal gelijk in, waardeloos clubje en alle supporters zijn er homoseksueel. .
pi_66960986
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Stofje het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in, waardeloos clubje en alle supporters zijn er homoseksueel. .
Absoluut!
pi_66961187
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Stofje het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in, waardeloos clubje en alle supporters zijn er homoseksueel. .
Ik kon er al niet op komen wat er met die supporters aan de hand was, maar nu weet ik het dan eindelijk

Jullie gaan natuurlijk wel even de komende 2 thuiswedstrijden winnen, toch?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66961232
14 mrt ronde 27 Vitesse - N.A.C. Breda
22 mrt ronde 28 N.A.C. Breda - Ajax
05 apr ronde 29 Willem II - N.A.C. Breda
10 apr ronde 30 N.A.C. Breda - A.Z.
17 apr ronde 31 Heracles Almelo - N.A.C. Breda
25 apr ronde 32 N.E.C. - N.A.C. Breda
03 mei ronde 33 N.A.C. Breda - De Graafschap
10 mei ronde 34 FC Groningen - N.A.C. Breda

De eerstkomende twee thuiswedstrijden zijn de enige wedstrijden waar we nog punten kunnen halen, dus gráág.
pi_66961833
quote:
VOETBAL - FC Twente is nog altijd geïnteresseerd in NAC's topscorer Matthew Amoah.

De 28-jarige spits stond in de zomer ook al op het verlanglijstje van de Enschedese club.

De Ghanees is bezig aan zijn tweede seizoen in Breda en heeft nog een contract tot en met 2010. Bij zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma is die belangstelling overigens nog niet officieel kenbaar gemaakt.

Wel sprak Ploegsma dinsdagmiddag met NAC over twee andere spelers die hij begeleidt: Joonas Kolkka en Csaba Fehér. Hij verwacht geen problemen rond hun verwachte contractverlenging van één seizoen.

Of Tyrone Loran en Tim Gilissen na de zomer nog actief zijn in Breda is daarentegen onzeker. Coach Robert Maaskant heeft hen verteld dat hij zich voor kan stellen dat zij volgend seizoen niet meer de motivatie op kunnen brengen om weer de rol van stand-in te vervullen. Loran en Gillissen zijn, beseft de coach, op een leeftijd dat ze elke week willen voetballen. Bij NAC is die kans klein.

Dat heeft Maaskant hen in een persoonlijk gesprek laten weten. Probleem is echter dat mogelijk geïnteresseerde clubs aan zullen hikken tegen het bedrag dat ze neer moeten tellen voor - met name - Gilissen. NAC betaalde ooit vier ton voor de van Go Ahead Eagles overgekomen middenvelder en de club zal toch tenminste een deel van die som terug willen. Loran heeft een gelimiteerd bedrag in zijn contract staan.

Als mogelijk alternatief voor de rechterflank heeft NAC inmiddels oriënterend gesproken met Danny Buijs (26) van ADO Den Haag. Hij wordt door die club gehuurd van Feyenoord, maar is na dit seizoen transfervrij.

Met Donny Gorter gaat NAC graag door. De Essenaar, die zich dankzij zijn goede spel in de kijker heeft gespeeld van vier geïnteresseerde clubs, wil zelf eveneens blijven. Er bestaat echter wat onduidelijkheid over de voorwaarden.

Wanneer NAC dit seizoen tevreden zou zijn over de ontwikkeling van Gorter, zou de tweejarige optie in zijn contract automatisch gelicht worden.

Als de linkspoot echter meer dan 21 duels zou spelen, wat nu het geval is, dan moest er opnieuw onderhandeld worden met de speler over duur en hoogte van het nieuwe contract.

De club beschouwt de optie nu evenwel als gelicht, zodat nieuwe gesprekken over verdere aanpassing van de arbeidsvoorwaarden niet aan de orde zouden zijn. NAC zegt niettemin snel met Gorter om de tafel te gaan. Datzelfde gebeurt met Nourdin Boukhari, wiens halfjarige termijn in de zomer afloopt. De Bredanaars zien de Marokkaan graag langer blijven.

Verder krijgt een aantal 'jonkies' vandaag te horen wat NAC met hen van plan is voor het komende voetbalseizoen.

Vermoedelijk wordt Tim Hofstede, Edinho Pattinama en Michiel Kramer verteld dat er voor hen toekomst is in Breda. De technische staf gaf aan tevreden te zijn over hun ontwikkeling.

Voor Wesley Pollemans, Michael Oomen en derde keeper Johan Jansen lijkt dat niet het geval. Ali Benomar, die na veel blessureleed onlangs zijn debuut maakte tegen FC Twente, heeft nog een doorlopende verbintenis tot 2010.

De contractverlengingen van hoofdscout Jeffrey van As en assistent John Karelse zitten intussen al maanden in de pijplijn, maar zijn nog niet geconcretiseerd. NAC is content over hun functioneren. Robbert Schilder (Ajax) tekende wel al voor vier jaar.
Bron: het stemmeke.
- NAC Breda -
pi_66961863
Jammer, ben ( als homosexueel ) best gecharmeerd van Tim Gilissen.
Ook hopen natuurlijk dat Gorter blijft.
- NAC Breda -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')