Ik heb het niet over trams, ik heb het over TREINEN!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoe gaat SNowgoon overstappen van de ene tram naar de andere ?
DUS IK begin in Rotterdam en ik eindig mijn reis in Rotterdamquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat een fantast ben je toch
Van de NS site:
[..]
Nergens staat dat je ook in en uit moet checken als je van trein wisselt.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)-met-ov-chipkaart-id
Hoe ga je nou overstapen van de ene naar de andere tram ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
DUS IK begin in Rotterdam en ik eindig mijn reis in Rotterdam
Kosten 0 euro.
Ja hoor je heb gelijk
Geen 0 euro, instaptarief weet je nog.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kosten 0 euro.
Ja hoor je heb gelijk
Dan moet je die reis wel binnen 35 minuten hebben afgerondquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kosten 0 euro.
Ja hoor je heb gelijk
Nou je stapt de ene tram uit, de ander in. Moet ik zelf uitleggen hoe je van tram wisselt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoe ga je nou overstapen van de ene naar de andere tram ?
Ik herhaal:quote:Telkens als u overstapt op een ander vervoermiddel, checkt u uit en weer in. Bijvoorbeeld: u komt uit de trein en u reist verder met de bus. Bij het verlaten van de trein checkt u uit en bij het instappen van de bus checkt u weer in. Dat doet u ook als u van de ene bus op de andere bus overstapt. Hetzelfde geldt voor de tram en de metro. Alleen als u van de ene trein naar de andere trein overstapt, hoeft u niet uit en in te checken.
En nogmaals:quote:Alleen als u van de ene trein naar de andere trein overstapt, hoeft u niet uit en in te checken.
Vooruit, nog 1 keer voor Maccaquote:Alleen als u van de ene trein naar de andere trein overstapt, hoeft u niet uit en in te checken.
quote:Alleen als u van de ene trein naar de andere trein overstapt, hoeft u niet uit en in te checken.
Zonder in en uit te checken he, want aan het begin van de reis check je in en aan het eind check je uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nou je stapt de ene tram uit, de ander in. Moet ik zelf uitleggen hoe je van tram wisselt?
Jij bent echt onmogelijk he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zonder in en uit te checken he, want aan het begin van de reis check je in en aan het eind check je uit
Nou goed lezen Snowgoon, als je instapt in de trein BEGINT je reis
als je uitstapt EINDIGT je reis
als je overstapt en weer instapt BEGINT je volgende reis.
Zo werkt de chipkaart, vraag maar aan de NS, want zo zien die een reis van jou.
Ik heb je die NS quote al gegeven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef macca728 het volgende:
Je kan het wel 1000x citeren maar als je niet uitcheckt bij een overstap kan je inderdaad heel Nederland rond.
GRAAG QUOTE VAN DE NS WANT DE OV CHIPKAART SERVICE ZIT ER WEL MEER NAAST
ZIE VOORGAANDE TOPICS
quote is van OV chipkaart site, niet van NS sitequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb je die NS quote al gegeven.
Quote jij nou eens waar staat dat je bij overstappen met de trein ook in en uit moet checken.
Ik heb van beide sites gequote.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote is van OV chipkaart site, niet van NS site
oh dus je bron bestaat niet, okquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb van beide sites gequote.
Kom jij nou eens met een bron van jouw beweringen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh dus je bron bestaat niet, ok
Owjee. Een fout op de site. Dan is meteen alles aan die site fout natuurlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef macca728 het volgende:
De OV-chipkaart wordt in fases ingevoerd in Nederland. De regio Rotterdam heeft eind 2005 het spits afgebeten, waar u in eerste instantie in de metro met de OV-chipkaart kon reizen. Vanaf juli 2007 ook met de tram en bus van de RET. In de Amsterdamse regio wordt de OV-chipkaart sinds 2007 gebruikt in de metro en sinds eind 2008 ook in tram en bus.
Per 29 januari 2009 is de OV-chipkaart in de metro van Rotterdam het enige betaalmiddel.
http://www.ov-chipkaart.nl/allesoverdeov-chipkaart/waarreizen/
Van dezelfde site, juli wordt dus niet juli voor de RET
Dat mensen niet weten dat er een webwinkel is, kun je de OV chipkaart toch niet kwalijk nemen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef macca728 het volgende:
U kunt op uw OV-chipkaart een saldo laden of een reisproduct, zoals een enkele reis of abonnement. De makkelijkste manier om dat te doen, is via de webwinkel.
HAHAHAAHAH oh daarom staan de mensen in de rij voor het loket.
Wat een mongolen, je kan toch alles bij de webwinkel kopen
graag bron waar ik mijn abonnement kan kopen onlinequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat mensen niet weten dat er een webwinkel is, kun je de OV chipkaart toch niet kwalijk nemen?
Ow wacht, jij geeft natuurlijk de OV chipkaart van alles de schuld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |